abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187634549
https://metro.co.uk/2019/(...)p-balloons-10079346/

Ach, wat gezellig, iedereen verguld van geluk door het zonnige weer en druk bezig met ballonnen opblazen ter viering!
pi_187859183
Neil Young _O_ _O_ _O_

Even een tip voor andere Ziggo Dome bezoekers voor in de toekomst.

Wij kwamen aan en zagen al een groot bord staan met "Evenementen Parking ¤ 25,00". De man bij de poortjes wees ons er ook op toen we hem vertelde dat we voor de Ziggo Dome kwamen. Maar wij kopen altijd onze parking ticket al gewoon bij de Ziggo Dome zelf. En daar was hij gewoon maar ¤ 12,50. Kan me best voorstellen dat veel mensen die ¤ 25,00 betalen, en dan word je keihard opgelicht.
pi_187862499
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 09:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Neil Young _O_ _O_ _O_

Even een tip voor andere Ziggo Dome bezoekers voor in de toekomst.

Wij kwamen aan en zagen al een groot bord staan met "Evenementen Parking ¤ 25,00". De man bij de poortjes wees ons er ook op toen we hem vertelde dat we voor de Ziggo Dome kwamen. Maar wij kopen altijd onze parking ticket al gewoon bij de Ziggo Dome zelf. En daar was hij gewoon maar ¤ 12,50. Kan me best voorstellen dat veel mensen die ¤ 25,00 betalen, en dan word je keihard opgelicht.
Parkeergarage onder de Arena bedoel je? Doen wij meestal gewoon achteraf betalen, normaal tarief. Eigenlijk nooit meer dan 12/13 euro kwijt
pi_187862592
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:15 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Parkeergarage onder de Arena bedoel je? Doen wij meestal gewoon achteraf betalen, normaal tarief. Eigenlijk nooit meer dan 12/13 euro kwijt
Klopt, ik kom er ook "regelmatig" wij betalen altijd een kaart bij de ZiggoDome/AFAS zelf, kan je gelijk wegrijden. Maar er stond een groot bord dat het ¤ 25,00 was. Toen werden we door de parkeer begeleiders nog aangesproken of we wisten dat het ¤ 25,- was (we hadden aangegeven dat we voor de ZiggoDome kwamen).

Mja eigenwijs genoeg net als altijd een kaartje gekocht bij de Ziggo zelf, en gewoon ¤ 12,50 betaald zoals "altijd". Maar vond het toch vervelend dat ze bij de ArenA zelf ¤ 25,00 uit mijn portemonneetje hebben proberen te vissen. Kan me voorstellen dat genoeg mensen dat wel betalen.

Niet klantvriendelijk. Mogelijk doen ze dat om mensen met de OV te laten komen, maar dat is vanuit het boer gat waar ik vandaan kom geen oplossing. Vond het niet netjes in ieder geval. ¤ 25,00 voor die 3/4 uur die je er staat slaat nergens op.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2019 @ 14:02:12 #255
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_187863256
25 euro? bij welke evenementen is dat dan???
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_187863976
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:02 schreef Tokus het volgende:
25 euro? bij welke evenementen is dat dan???
Neil Young in de Ziggo Dome, verder was er niets te doen. Is ook nieuw, ik kom om 2 maanden wel in die parkeer garage, en had het ook nooit eerder meegemaakt. Bij Tool was het nog niet.
pi_187863987
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Klopt, ik kom er ook "regelmatig" wij betalen altijd een kaart bij de ZiggoDome/AFAS zelf, kan je gelijk wegrijden. Maar er stond een groot bord dat het ¤ 25,00 was. Toen werden we door de parkeer begeleiders nog aangesproken of we wisten dat het ¤ 25,- was (we hadden aangegeven dat we voor de ZiggoDome kwamen).

Mja eigenwijs genoeg net als altijd een kaartje gekocht bij de Ziggo zelf, en gewoon ¤ 12,50 betaald zoals "altijd". Maar vond het toch vervelend dat ze bij de ArenA zelf ¤ 25,00 uit mijn portemonneetje hebben proberen te vissen. Kan me voorstellen dat genoeg mensen dat wel betalen.

Niet klantvriendelijk. Mogelijk doen ze dat om mensen met de OV te laten komen, maar dat is vanuit het boer gat waar ik vandaan kom geen oplossing. Vond het niet netjes in ieder geval. ¤ 25,00 voor die 3/4 uur die je er staat slaat nergens op.
Daar heb je helemaal gelijk in. Het neigt gewoon naar oplichting..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2019 @ 15:28:55 #258
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_187864704
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Neil Young in de Ziggo Dome, verder was er niets te doen. Is ook nieuw, ik kom om 2 maanden wel in die parkeer garage, en had het ook nooit eerder meegemaakt. Bij Tool was het nog niet.
bij Metallica in de Arena was het ook de normale evenementenprijs.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:49:34 #259
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_187866079
Bij Tool hing er een bord dat t de volgende dag van 12,50 naar 15 euro ging.
pi_187866155
quote:
Parkeren

Parkeren kun je op een van de openbare parkeerlocaties rondom Ziggo Dome.

Uitrijkaarten in de parkeergarages en op de parkeerterreinen
Bij de parkeerautomaten van P2, P3, P4, P5 en P6 kun je vanaf vier uur voor aanvang van het concert en tot twee uur na het concert een uitrijkaart voor het evenemententarief van ¤15,00 kopen.

Bij de parkeerautomaten van P1 en P Dome kun je vanaf vier uur voor aanvang van het concert en tot twee uur na het concert een uitrijkaart voor het evenemententarief van ¤25,00 kopen.

Druk wel de aparte evenementknop in op de automaat, pas dan betaal je het evenemententarief.

Uitrijkaarten in de Ziggo Dome
Aan de servicebalies op de begane grond in Ziggo Dome kun je uitrijkaarten kopen.Wij verkopen uitrijkaarten voor P2, P3, P4, P5 en P6. Wij verkopen geen uitrijkaarten voor P1, P Dome, P10 en P18.
Dus raar dat ik eigenlijk nog voor minder geld heb weg kunnen rijden. Misschien dat we dit keer nog "geluk" gehad hebben dan.

Maar zo lang de ZiggoDome bestaat zetten we hem weg onder de ArenA... nooit een probleem geweest. Ze verkopen geen uitrijkaarten staat er, heb er gister toch echt geen gekocht :D.

Maar ¤ 25,00... doe even normaal joh. OV is geen optie, anders ben ik de volgende ochtend pas thuis.

[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 11-07-2019 17:29:56 ]
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 11:00:20 #261
332671 crew  indiaantje89
pi_187878481
https://web.archive.org/w(...)godome.nl/info/auto/

Dit was nog een maand geleden, een prijs stijging dus van ¤ 12,00 naar ¤ 25,00. 8)7 8)7 8)7 8)7
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 12:29:20 #262
332671 crew  indiaantje89
pi_187879815
AC/DC lijkt ook weer wat te gaan doen:

https://tonedeaf.thebrag.com/ac-dc-stadium-tour-rumours/
pi_187930280
Hoe was Bospop? Wel erg lelijk voor de organisatie die late afmelding van Sting. Hoop dat het publiek er gewoon goed mee omging. Ongetwijfeld was Nile een feest.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187930322
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:06 schreef Niveath het volgende:
Hoe was Bospop? Wel erg lelijk voor de organisatie die late afmelding van Sting. Hoop dat het publiek er gewoon goed mee omging. Ongetwijfeld was Nile een feest.
Zat er natuurlijk wel al even aan te komen, hij had al alles t/m Bospop gecanceld. Had ze dus imho wel gesierd om een optie te nemen op wat Nederlands/Belgisch wat je dan bv halverwege de lineup zet als je de rest doorschuift
pi_187930392
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:09 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Zat er natuurlijk wel al even aan te komen, hij had al alles t/m Bospop gecanceld. Had ze dus imho wel gesierd om een optie te nemen op wat Nederlands/Belgisch wat je dan bv halverwege de lineup zet als je de rest doorschuift
Eens. Maar de mensen die allemaal op FB zeuren over 'ik kom speciaal voor Sting en ik wil geld terug' hebben ook niet écht opgelet zeg :D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 10:06:17 #266
332671 crew  indiaantje89
pi_187930978
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:06 schreef Niveath het volgende:
Hoe was Bospop? Wel erg lelijk voor de organisatie die late afmelding van Sting. Hoop dat het publiek er gewoon goed mee omging. Ongetwijfeld was Nile een feest.
Sting heeft Bospop waarschijnlijk te lang aan het lijntje gehouden. Waardoor de organisatie Sting misschien iets te blind vertrouwd heeft dat het nog goed komt.

Maar de zaterdag was een leuk dagje, maar ook niet geweldig. Het is een heel basic festival, een podium, een tent, wat frietkarren hier en daar een enkele foodtruck maar dan heb je het ook gehad.

Tijdens Living Colour binnengevallen, was ok maar niet bijster interessant (vond ik ook niet toen ze op Graspop stonden). The Doors Alive deed het leuk, maar goed het blijft een coverband wat mijn allergie is. The Cat Empire is een leuke band, maar soms wel iets teveel van het zelfde.

Jimmy Barnes was echt heel sterk, wat een strot. Was niet echt bekend met zijn muziek maar erg tof om een keer meegepakt te hebben. Flogging Molly tijdens een flinke regenbui, Drunken Lullabies met je poncho meelallen is nooit verkeerd, gewoon prima vermaakt tijdens hun set.

Kovacs was ook een prima show, ondanks wat technische problemen zette ze wel een leuke set neer. Maar al zo vaak gezien dat het ook niet heel bij zonder meer is. Daryll Hall & John Oates was saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Muzikaal alles in orde, de hitjes leuk (je kent er meer van dat je zelf denkt) pfff maar wat een uitstraling zeg. Ze kwamen enkel voor de poen volgens mij, ze hadden er totaal geen zin in straalde ze uit.

Danny Vera heb ik laten schieten om wat te eten/drinken en even te zitten. Skunk Anansie was zoals altijd erg sterk live, blijf symptathie voor haar enthousiasme houden en ze hebben gewoon een aantal goede nummers. John Butler Trio was ook erg leuk, net als Jimmy Barnes niet echt heel bekend met hun muziek, maar positief verrast.

Afsluiter was aan John Fogerty, en daar heb ik beetje mixed feelings over. De oude CCR tracks waren wel super tof om te horen, en muzikaal gezien zat alles in orde. Maar de vele covers, en steeds zijn eigen zonen naar voren schuiven en meerdere keren terugkomen op Woodstock begon op een gegeven moment wel te vervelen. Jammer want zijn eigenwerk was allemaal prima te behappen.
pi_187930998
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Sting heeft Bospop waarschijnlijk te lang aan het lijntje gehouden. Waardoor de organisatie Sting misschien iets te blind vertrouwd heeft dat het nog goed komt.

Maar de zaterdag was een leuk dagje, maar ook niet geweldig. Het is een heel basic festival, een podium, een tent, wat frietkarren hier en daar een enkele foodtruck maar dan heb je het ook gehad.

Tijdens Living Colour binnengevallen, was ok maar niet bijster interessant (vond ik ook niet toen ze op Graspop stonden). The Doors Alive deed het leuk, maar goed het blijft een coverband wat mijn allergie is. The Cat Empire is een leuke band, maar soms wel iets teveel van het zelfde.

Jimmy Barnes was echt heel sterk, wat een strot. Was niet echt bekend met zijn muziek maar erg tof om een keer meegepakt te hebben. Flogging Molly tijdens een flinke regenbui, Drunken Lullabies met je poncho meelallen is nooit verkeerd, gewoon prima vermaakt tijdens hun set.

Kovacs was ook een prima show, ondanks wat technische problemen zette ze wel een leuke set neer. Maar al zo vaak gezien dat het ook niet heel bij zonder meer is. Daryll Hall & John Oates was saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Muzikaal alles in orde, de hitjes leuk (je kent er meer van dat je zelf denkt) pfff maar wat een uitstraling zeg. Ze kwamen enkel voor de poen volgens mij, ze hadden er totaal geen zin in straalde ze uit.

Danny Vera heb ik laten schieten om wat te eten/drinken en even te zitten. Skunk Anansie was zoals altijd erg sterk live, blijf symptathie voor haar enthousiasme houden en ze hebben gewoon een aantal goede nummers. John Butler Trio was ook erg leuk, net als Jimmy Barnes niet echt heel bekend met hun muziek, maar positief verrast.

Afsluiter was aan John Fogerty, en daar heb ik beetje mixed feelings over. De oude CCR tracks waren wel super tof om te horen, en muzikaal gezien zat alles in orde. Maar de vele covers, en steeds zijn eigen zonen naar voren schuiven en meerdere keren terugkomen op Woodstock begon op een gegeven moment wel te vervelen. Jammer want zijn eigenwerk was allemaal prima te behappen.
Klinkt als een prima dag ^O^
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 10:09:02 #268
332671 crew  indiaantje89
pi_187931012
Jup zaterdag weer door naar Electronic Family met Above & Beyond en System F... weer heel anders natuurlijk :P.
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 15:30:34 #270
332671 crew  indiaantje89
pi_187935757
quote:
:'( verschrikkelijk zeg.

Van de overige acts nog wel kunnen genieten?
pi_187983232
Ja waren er pas vrij laat, maar festival an sich prima. Skunk Anansie (stukje), Anouk en John Fogerty gewoon prima shows. Snap wat jij bedoelt met dat gedweep met die zoons en Woodstock, maar stoorde me er niet aan.

Bon Jovi show & band prima, maar zang kan gewoon echt niet meer. Is niet eens meer zingen. Liep wel in de eerste helft van de show z'n jasje steeds dicht te doen en met sjaal om, dus misschien nu ook nog verkouden ofzo, maar echt niet om aan te horen.

Mix stond ook heel raar om hem maar zo veel mogelijk weg te laten, en meer de backings uit de laten komen
  Moderator vrijdag 19 juli 2019 @ 11:07:56 #272
332671 crew  indiaantje89
pi_188001008


Zal wel AFAS worden (Ziggo lijkt me te groot?)
pi_188001473
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Zal wel AFAS worden (Ziggo lijkt me te groot?)
Het is anders wel een trend bij MOJO om de Ziggo vol te zetten met acts die die venue amper vullen, met een lege tweede ring. Net als bijvoorbeeld Tash Sultana en Gregory Porter. Slipknot kan toch wel vloer+eerste ring vullen? Zijn zij een beetje exclusief?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator vrijdag 19 juli 2019 @ 11:44:00 #274
332671 crew  indiaantje89
pi_188001503
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:41 schreef Niveath het volgende:

[..]

Het is anders wel een trend bij MOJO om de Ziggo vol te zetten met acts die die venue amper vullen, met een lege tweede ring. Net als bijvoorbeeld Tash Sultana en Gregory Porter. Slipknot kan toch wel vloer+eerste ring vullen? Zijn zij een beetje exclusief?
Volgens mij was het de vorige keer niet eens gelukt om de AFAS uit verkopen als ik me het goed herriner. Nouja kan hoor... blijft een toffe act.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:43:48 #275
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_188313974
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Volgens mij was het de vorige keer niet eens gelukt om de AFAS uit verkopen als ik me het goed herriner. Nouja kan hoor... blijft een toffe act.
Toen was het net niet uitverkocht (2015). maar dat heeft er misschien ook mee te maken dat hun show op FortaRock ook al was aangekondigd en men daarvoor koos.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_188314228
Neem aan dat ze productie-technisch ook niet meer in AFAS passen.

En denk ook wel dat ze de Ziggo inmiddels redelijk vullen
pi_188314474
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 15:05 schreef Cyanide- het volgende:
Neem aan dat ze productie-technisch ook niet meer in AFAS passen.

En denk ook wel dat ze de Ziggo inmiddels redelijk vullen
Vast wel, merk ook in mijn omgeving dat ze nog best wat jongeren aanspreken blijkbaar. Ik blijf er ook wel een zwak voor hebben. Jammer dat NL ze niet toelaat op de mainstream festivals. Zoiets zou op een Lowlands bijv. ook super tof kunnen uitpakken. Maar goed dat gaat natuurlijk niet in lijn met hippe acts in de Alpha.
pi_188316926
Komend weekend naar Nirwana in Lierop. Heerlijk gemoedelijk festivalletje.
pi_188321187
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Komend weekend naar Nirwana in Lierop. Heerlijk gemoedelijk festivalletje.
Leuke affiche in ieder geval. Wel opvallend dat de zondag de coverband dag is?
pi_188321472
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Leuke affiche in ieder geval. Wel opvallend dat de zondag de coverband dag is?
Ja dan ben ik ook weer weg. Lekker uitslapen op de camping en dan naar huis. Zondag is ook gratis, en dan komen er allemaal gezinnetjes met kinderen. Niet zo mijn ding.
pi_188364501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Komend weekend naar Nirwana in Lierop. Heerlijk gemoedelijk festivalletje.
Heb het al een aantal jaar voorbij zien komen, maar weet eigenlijk helemaal niks van dat festival.
Hoe groot is het qua podia/bezoekers en wat voor publiek?
Het weer zat niet mee
pi_188426246
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 18:11 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Heb het al een aantal jaar voorbij zien komen, maar weet eigenlijk helemaal niks van dat festival.
Hoe groot is het qua podia/bezoekers en wat voor publiek?
Er zijn twee podia, een hoofdpodium en een podium in een tent. Er wordt om en om gespeeld. Vrijdags en zaterdags is het betaalde toegang, dan zijn er 4.000 bezoeker. Zondags is het gratis en zijn er coverbands, dan zijn er 7.000 bezoeker, voornamelijk gezinnetjes, wegwezen dus.

Verder is het heel relaxed, camping tegen het terrein aan, parkeerplaats ook, dus je hoef niet ver te sjouwen met je spullen. Op de camping zijn ook campers en caravans toegestaan. Op het terrein alles verkrijgbaar qua eten en drinken. Ook een fijne speciaalbiertent waar een dj lekkere muziek van vinyl draait en er volop wordt gedanst. Dit jaar veel daar geweest, aangezien ik de line-up wat minder vond dit jaar. Maar het is zeker een aanrader. Fijn publiek ook, alle leeftijden, veel Brabanders, heel gemoedelijk dus.
pi_188447310
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Er zijn twee podia, een hoofdpodium en een podium in een tent. Er wordt om en om gespeeld. Vrijdags en zaterdags is het betaalde toegang, dan zijn er 4.000 bezoeker. Zondags is het gratis en zijn er coverbands, dan zijn er 7.000 bezoeker, voornamelijk gezinnetjes, wegwezen dus.

Verder is het heel relaxed, camping tegen het terrein aan, parkeerplaats ook, dus je hoef niet ver te sjouwen met je spullen. Op de camping zijn ook campers en caravans toegestaan. Op het terrein alles verkrijgbaar qua eten en drinken. Ook een fijne speciaalbiertent waar een dj lekkere muziek van vinyl draait en er volop wordt gedanst. Dit jaar veel daar geweest, aangezien ik de line-up wat minder vond dit jaar. Maar het is zeker een aanrader. Fijn publiek ook, alle leeftijden, veel Brabanders, heel gemoedelijk dus.
Klinkt goed. Thanks voor de info! :s)
Het weer zat niet mee
pi_188569066

ZiggoDome dus.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 22 augustus 2019 @ 11:12:48 #285
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_188569700
En Behemoth *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 25 augustus 2019 @ 00:42:37 #286
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_188612271
Reaggae Lake was leuk, jammer van de volledig misplaatse mokerslechte set van Ziggy.
pi_188630386
After festival dip... nu al zin in het geruchten seizoen voor 2020 :P.
pi_188797309
Nieuwe tour Editors:

Black Gold Tour 2020:

30.01.2020 – Salle Pleyel, Paris, France – on sale 09.09.2019
31.01.2020 – Mitsubishi Electric Halle, Dusseldorf, Germany – on sale 06.09.2019
01.02.2020 – Sportpaleis, Antwerp, Belgium – on sale 12.09.2019
03.02.2020 – Velodrom, Berlin, Germany – on sale 06.09.2019
04.02.2020 – Studio, Krakow, Poland
05.02.2020 – Torwar, Warsaw, Poland
07.02.2020 – Gasometer, Vienna, Austria – on sale 09.09.2019
08.02.2020 – Dom Sportova Zagreb, Zagreb, Croatia - on sale 09.09.2019
10.02.2020 – Atlantico, Rome, Italy – on sale 06.09.2019
11.02.2020 – Alcatraz, Milan, Italy – on sale 06.09.2019
12.02.2020 – Alcatraz, Milan, Italy – on sale 06.09.2019
14.02.2020 – Komplex 457, Zurich, Switzerland – on sale 11.09.2019
15.02.2020 – Fri-Son, Fribourg, Switzerland – on sale 11.09.2019
17.02.2020 – The Box, Madrid, Spain – on sale 06.09.2019
18.02.2020 – Razzmatazz, Barcelona, Spain – on sale 06.09.2019
27.02.2020 – Arena Birmingham, Birmingham, UK – on sale 13.09.2019
28.02.2020 – The SSE Arena Wembley, London, UK – on sale 13.09.2019
29.02.2020 – O2 Apollo, Manchester, UK – on sale 13.09.2019
02.03.2020 – Vicar Street, Dublin, Ireland – on sale 13.09.2019
03.03.2020 – Barrowland, Glasgow, UK – on sale 13.09.2019
27.03.2020 – Principal Theatre, Thessaloniki, Greece – on sale 10.09.2019
28.03.2020 – Tae Kwon Do Arena, Athens, Greece – on sale 10.09.2019
01.04.2020 – StereoPlaza, Kiev, Ukraine
03.04.2020 – GlavClub, Moscow, Russia
04.04.2020 – Morze, St. Petersburg, Russia
22.06.2020 – Stadtpark, Hamburg, Germany – on sale 06.09.2019
27.06.2020 – Zuiderpark, Den Haag, Netherlands – on sale 13.09.2019
pi_188797349
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe tour Editors:

Black Gold Tour 2020:

30.01.2020 – Salle Pleyel, Paris, France – on sale 09.09.2019
31.01.2020 – Mitsubishi Electric Halle, Dusseldorf, Germany – on sale 06.09.2019
01.02.2020 – Sportpaleis, Antwerp, Belgium – on sale 12.09.2019
03.02.2020 – Velodrom, Berlin, Germany – on sale 06.09.2019
04.02.2020 – Studio, Krakow, Poland
05.02.2020 – Torwar, Warsaw, Poland
07.02.2020 – Gasometer, Vienna, Austria – on sale 09.09.2019
08.02.2020 – Dom Sportova Zagreb, Zagreb, Croatia - on sale 09.09.2019
10.02.2020 – Atlantico, Rome, Italy – on sale 06.09.2019
11.02.2020 – Alcatraz, Milan, Italy – on sale 06.09.2019
12.02.2020 – Alcatraz, Milan, Italy – on sale 06.09.2019
14.02.2020 – Komplex 457, Zurich, Switzerland – on sale 11.09.2019
15.02.2020 – Fri-Son, Fribourg, Switzerland – on sale 11.09.2019
17.02.2020 – The Box, Madrid, Spain – on sale 06.09.2019
18.02.2020 – Razzmatazz, Barcelona, Spain – on sale 06.09.2019
27.02.2020 – Arena Birmingham, Birmingham, UK – on sale 13.09.2019
28.02.2020 – The SSE Arena Wembley, London, UK – on sale 13.09.2019
29.02.2020 – O2 Apollo, Manchester, UK – on sale 13.09.2019
02.03.2020 – Vicar Street, Dublin, Ireland – on sale 13.09.2019
03.03.2020 – Barrowland, Glasgow, UK – on sale 13.09.2019
27.03.2020 – Principal Theatre, Thessaloniki, Greece – on sale 10.09.2019
28.03.2020 – Tae Kwon Do Arena, Athens, Greece – on sale 10.09.2019
01.04.2020 – StereoPlaza, Kiev, Ukraine
03.04.2020 – GlavClub, Moscow, Russia
04.04.2020 – Morze, St. Petersburg, Russia
22.06.2020 – Stadtpark, Hamburg, Germany – on sale 06.09.2019
27.06.2020 – Zuiderpark, Den Haag, Netherlands – on sale 13.09.2019
Een greatest hits album. Natuurlijk. Met tour, ze spelen toch eigenlijk altijd een greatest hits show? :P
En ze hebben geen Belgische datum, dus met potlood voor Werchter, als huisband?

Ik vond hun show op DTRH gewoon (zeer) vermakelijk en goed hoor, daar niet van. Setting was ook wel gewoon lekker daar.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188797367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:08 schreef Niveath het volgende:
Een greatest hits album. Natuurlijk. Met tour, ze spelen toch eigenlijk altijd een greatest hits show? :P

Ik vond hun show op DTRH gewoon (zeer) vermakelijk en goed hoor, daar niet van. Setting was ook wel gewoon lekker daar.
Tsja het is gewoon een prima live band hoor. Maar denk dat we ze allemaal zo vaak hebben gezien dat je er niet warm meer van loopt.

Toch jammer, want in het begin was ik best wel fan.

Edit: Jawel, ze staan in Sportpaleis, alleen dat is het begin van hun tour, en NL een stuk later. En op E-Festivals schreef iemand dat ze aangeboden waren voor Pukkelpop, maar die hadden blijkbaar niet echt interesse dit jaar.

Zou wel zomaar weer Lowlands kunnen worden.
pi_188797534
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tsja het is gewoon een prima live band hoor. Maar denk dat we ze allemaal zo vaak hebben gezien dat je er niet warm meer van loopt.

Toch jammer, want in het begin was ik best wel fan.

Edit: Jawel, ze staan in Sportpaleis, alleen dat is het begin van hun tour, en NL een stuk later. En op E-Festivals schreef iemand dat ze aangeboden waren voor Pukkelpop, maar die hadden blijkbaar niet echt interesse dit jaar.

Zou wel zomaar weer Lowlands kunnen worden.
Aah ja ik zie het. En inderdaad, eigenlijk kijk ik nergens van op bij ze wat dat betreft :')
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188797889


Serieus... concert aankondigen van November 2020.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 september 2019 @ 11:07:27 #293
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_188798086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Serieus... concert aankondigen van November 2020.
de show is waarschijnlijk zelfs al maanden geleden geboekt. Enige reden dat ze deze nu aankondigen is omdat Floor momenteel te zien is op tv en heel Nederland eindelijk doorheeft dat er hier ook echt goede zangeressen vandaan komen en er dus meer is dan van die Anouk-figuren. Volkomen logisch dus.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_188798401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:07 schreef Tokus het volgende:

[..]

de show is waarschijnlijk zelfs al maanden geleden geboekt. Enige reden dat ze deze nu aankondigen is omdat Floor momenteel te zien is op tv en heel Nederland eindelijk doorheeft dat er hier ook echt goede zangeressen vandaan komen en er dus meer is dan van die Anouk-figuren. Volkomen logisch dus.
Ik laat hem om die reden juist schieten.

Echt veeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg aangekondigd. Geen idee wat het tegen die tijd allemaal is. Wist overigens niet dat ze mee doet aan een TV-serie.
pi_188798514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik laat hem om die reden juist schieten.

Echt veeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg aangekondigd. Geen idee wat het tegen die tijd allemaal is. Wist overigens niet dat ze mee doet aan een TV-serie.
Ik lees dat ze meedoet aan De Beste Zangers. Dat wordt lachen als die kijkers bij totaal andere muziek uitkomen in november 2020.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 september 2019 @ 11:48:39 #296
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_188798605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:42 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik lees dat ze meedoet aan De Beste Zangers. Dat wordt lachen als die kijkers bij totaal andere muziek uitkomen in november 2020.
bij dat programma maken ze ook duidelijk dat ze in een vrij stevige band zit, hoor..
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_188798755
Is ook gewoon een enorm goede vocaliste. Die verdienen wel wat meer waardering in ons kikkerlandje als je het mij vraagt.
pi_188799028
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:48 schreef Tokus het volgende:

[..]

bij dat programma maken ze ook duidelijk dat ze in een vrij stevige band zit, hoor..
Aah oke, excuus ik zou het eerst ook eens moeten bekijken voor ik grapjes maak. En meer waardering zou op zijn plaats zijn inderdaad.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188857206
SupergrassHQ twitterde op zondag 08-09-2019 om 19:15:18 Pilton Party 2019 was special. Stay tuned for more exciting news at 9am tomorrow. https://t.co/MlUDuqdvZK#Supergrass2020 https://t.co/82fMHLo7k9 reageer retweet
De eerste reünie band van dit jaar is bekend.
pi_188857227
Green Day, Fall Out Boy en Weezer gaan gezamenlijk op 'Hella Mega' tour.

https://www.nme.com/news/(...)-speculation-2545990
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')