) die ik maakte. Toen ik aankwam bij het plaatsnaambord was dat zo dubbel. Zo jammer dat het voorbij was. En ik was zo blij dat ik er was
 ) die ik maakte. Toen ik aankwam bij het plaatsnaambord was dat zo dubbel. Zo jammer dat het voorbij was. En ik was zo blij dat ik er was   

in 1x alles gelezen. Echt diep respect hoor. Super mooie foto's ook allemaal
 in 1x alles gelezen. Echt diep respect hoor. Super mooie foto's ook allemaal

Deze reis gaat op mijn verlanglijstje voor “misschien later als ik groot ben”. Leuk ook om bekende plekken tegen te komen uit onze reizen. Wat is de VS toch mooi
 Deze reis gaat op mijn verlanglijstje voor “misschien later als ik groot ben”. Leuk ook om bekende plekken tegen te komen uit onze reizen. Wat is de VS toch mooi   

Ik heb 5 jaar geleden 4 maanden in Arizona gewerkt voor een organisatie die zich o.a. bezig hield met het bijhouden van trails in Nationale Parken (bijvoorbeeld Grand Canyon). Amerikanen zijn - met recht - bijzonder trots op hun natuurschoon en pompen dan ook veel geld in het bijhouden van dit soort wandelpaden, veelal gesubsidieerd door de overheid of non profit organisaties.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:23 schreef polariteit het volgende:
Hoe verhouden de wandelpaden zich ten opzichte van Europa? Ziet er allemaal best straightforward en goed onderhoudenuit eigenlijk...

vogeltjes
 vogeltjes  .
. 

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |