Als ik Max was zou ik gewoon even glimlachen om een redelijk grapje, niks meer, niks minder. Tjongejonge zeg.quote:Op woensdag 7 november 2018 13:09 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Maar wél meeliften op het succes van 1 coureur: Max (en dit ook elke keer breeduit laten weten in de media).
En de 20 miljoen problemen dit- en afgelopen seizoen, vergeten we ook maar even voor het gemak![]()
Het is niets meer of minder dan een stel onprofessionele, onvolwassen idioten.
Als ik Max was, zou ik hier ook geen woord vuil aan maken.
Als het als grapje bedoeld was, dan is het nog steeds erg kinderachtig, maar zo is het niet bedoeld.quote:Op woensdag 7 november 2018 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik Max was zou ik gewoon even glimlachen om een redelijk grapje, niks meer, niks minder. Tjongejonge zeg.
Opzicht heb je eigenlijk wel gelijk. Maar met de geschiedenis van afgelopen jaren in het achterhoofd zou ik het gepaster vinden van Renault om zich even stil te houden.quote:Op woensdag 7 november 2018 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik Max was zou ik gewoon even glimlachen om een redelijk grapje, niks meer, niks minder. Tjongejonge zeg.
En gewoon Rosberg afhouden van z'n plek richting de Senna S's.quote:
Als ze dan toch op zoek zijn naar rechte stukken.quote:Op woensdag 7 november 2018 09:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bij Mercedes loopt vast het kwijl al uit de mondhoeken![]()
[ afbeelding ]
Of inwisselen voor de Automobil-Verkehrs- und Übungs-Straße: https://en.wikipedia.org/wiki/AVUSquote:Op woensdag 7 november 2018 14:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ze dan toch op zoek zijn naar rechte stukken.
Paul Ricard en deze direct inwisselen voor het oude Hockenheim.
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 07-11-2018 om 15:32:02Rain usually makes an appearance at some point over the #BrazilGP 🇧🇷 weekend and that could well be the case this year, too! 👀#F1 https://t.co/WVeUSkI7Jg reageer retweet
Showballet met Bottasquote:Op woensdag 7 november 2018 15:44 schreef Tarado het volgende:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 07-11-2018 om 15:32:02Rain usually makes an appearance at some point over the #BrazilGP 🇧🇷 weekend and that could well be the case this year, too! 👀#F1 https://t.co/WVeUSkI7Jg reageer retweet
Is dit serieus? Wauw wat laag zegquote:Op woensdag 7 november 2018 11:17 schreef CrashO het volgende:
Renault!
[..]
https://www.renaultsport.com/travel-blog-brazil-gp.html?r=331
Onleesbaar stuk onzin als je het mij vraagtquote:Op woensdag 7 november 2018 18:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Is dit serieus? Wauw wat laag zeg![]()
Rosberg had die race geen bruine onderbroek, zijn hele pak was van binnen bruinquote:Op woensdag 7 november 2018 14:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En gewoon Rosberg afhouden van z'n plek richting de Senna S's.
Ja.. Legendarisch.
Jezus ja, die moeite had ik me nog niet eens genomen.quote:Op woensdag 7 november 2018 18:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Onleesbaar stuk onzin als je het mij vraagt
Het zit Renault diep hoor.quote:Op woensdag 7 november 2018 18:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jezus ja, die moeite had ik me nog niet eens genomen.
Maareuh, als je jezelf een beetje serieus neemt als team publiceer je dit toch niet? In ieder geval niet met zo'n openlijke sneer naar een specifieke coureur lijkt me.
20 miljoen, is dat ook niet het bedrag dat Renault volgend jaar niet meer ontvangt voor de ontwikkeling van de motor?quote:
Het gaat al een tijdje over en weer dus ach ja. Beide partijen nemen het niet meer zo heel serieus lijkt het.quote:Op woensdag 7 november 2018 18:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Is dit serieus? Wauw wat laag zeg![]()
En de pegels die Ricciardo jaarlijks bijgeschreven krijgt.quote:Op woensdag 7 november 2018 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
20 miljoen, is dat ook niet het bedrag dat Renault volgend jaar niet meer ontvangt voor de ontwikkeling van de motor?
Tja met de motor is dit seizoen toch 4 eerste plaatsen behaald en al met al een behoorlijk aantal tweede en derde plekken.quote:
En dat had veel meer kunnen zijn als hij niet zo veel uitgevallen wasquote:Op woensdag 7 november 2018 19:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tja met de motor is dit seizoen toch 4 eerste plaatsen behaald en al met al een behoorlijk aantal tweede en derde plekken.
zoals ik laatst al zei:quote:Op woensdag 7 november 2018 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen is in hun hoofd gaan zitten. Doet dat joch toch goed
weer van toepassing....quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
![]()
Renault, in de vorm van Bell deze keer dus, doet ook een slechte poging om RBR en/of Verstappen op het paardje te krijgen zoals zij Abiteboul regelmatig op z'n paardje krijgen
Blijft kinderachtig van een multi-miljoen bedrijf om zo te reageren naar hun klanten
Toppertje.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:47 schreef ondeugend het volgende:
http://f1i.com/magazine/m(...)-max-verstappen.html
[ afbeelding ]
1 – DIFF: adjusts the differential
2 – N (“Neutral”): puts the gearbox in neutral
3 – –10 / +1: ups or lowers, from 1 to 10, the value of one of the parameters actioned by turning knob number 8
4 – RADIO: Verstappen and Ricciardo push this button to talk to their engineer
5 – BBAL (“Brake Balance”): changes the brake balance, also adjustable by the buttons BB– and BB+ (7)
6 – DRINK: activates the pump, which allows the drive to drink
8 – TYRE: adjusts the car’s settings to the current state of the tyres (following steps indicating the “tyre phase”)
9 – CHARGE: defines the amount of energy recuperated or released by the ERS: the driver turns the wheel to the left (“fill”) or the right (“drain”) according to the strategy
10 – FUEL: changes the air/fuel mixture
11 – DISP (for “Display”) : allows the various parameters to be shown on the display: “FORM”, “FUEL”, “TYRES”, “BRAKES”, “TYRES”, “SAFE”, “IN LAP”
12 – MODE: changes the mapping of the engine
13 – REV: probably used to release a temporary boost
14 – MID: adjusts the differential mid-corner
15 – FAIL: puts all the systems in a safety mode (“fail safe”)
16 – PIT: pitlane speed limiter
17 – PC (“Pit Confirm”): confirms the message from the pits is well received without having to talk
18 – TORQ: adjusts the torque
Welke ontwikkeling...?quote:Op woensdag 7 november 2018 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
20 miljoen, is dat ook niet het bedrag dat Renault volgend jaar niet meer ontvangt voor de ontwikkeling van de motor?
Wat volledig op het conto van het chassis en de fantastische coureurs van Red Bull te schrijven is.quote:Op woensdag 7 november 2018 19:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tja met de motor is dit seizoen toch 4 eerste plaatsen behaald en al met al een behoorlijk aantal tweede en derde plekken.
Adrian Newey ontwerpt wel wat voor AM, verder niks volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toppertje.
Maar ff iets he, hoe 'Aston Martin' is die auto nu eigenlijk? Is er een werkelijke operationele rol tussen AM en RBR?
Nou, 1 van de coureurs was behoorlijk aan het Vettelen begin van het seizoen.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat volledig op het conto van het chassis en de fantastische coureurs van Red Bull te schrijven is.
Kan je nagaan wat Renault te danken zou hebben gehad aan RBR als Max toen al zo volwassen had gereden als nu!quote:Op woensdag 7 november 2018 21:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou, 1 van de coureurs was behoorlijk aan het Vettelen begin van het seizoen.
Ik gooi hem er ook maar eens in dan, stelling: als Verstappen in het begin van het seizoen even 'volwassen' zou hebben gereden als in de tweede seizoenshelft had Verstappen 4 overwinningen gehad en Ricciardo 0.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou, 1 van de coureurs was behoorlijk aan het Vettelen begin van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |