De controls zijn beterquote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kom op zeg, gameplay in GoW is toch stukken beter.
Ja same here. Al hebben de framedrops er ook iets mee te maken. Best wel irritant.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd over de grootte en de details van Saint Denis toen ik er voor het eerst kwam. Al vind ik het veel leuker om buiten die stad te spelen, drukte allemaal daar.
Dit idd. Compleet andere games.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:01 schreef Catkiller het volgende:
Hoe kan je die games vergelijken dan, of is GoW ook free roam geworden
Gow is een liniaire game van 20 uur ofzo toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
God of War 2018 is anders ook op élk denkbaar gebied (graphics, audio, teksten, acteerwerk, gameplay, verhaal, setting, sfeer, immersie, etcetera absolute top kwaliteit van de bovenste plank![]()
![]()
![]()
Sterker nog, ik zou nu nog steeds niet kunnen zeggen welk van de 2 mijn goty is, al neig ik momenteel wel ietsjes meer naar GoW.
Maar ik zit ook nog (steeds) in Chapter 2.
19 of 107... hmm..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie geen speeltijd staan maar hier staat wel hoe ver je bent met elk onderdeel.
https://socialclub.rockstargames.com/games/rdr2/overview
Daar heb ik weinig last van eigenlijk, of ik stoor me er gewoon niet aan. Leuke aan die stad is wel iedereen gedag zeggen, goed voor je karmaquote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:02 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja same here. Al hebben de framedrops er ook iets mee te maken. Best wel irritant.
G'd morning, pardner!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig last van eigenlijk, of ik stoor me er gewoon niet aan. Leuke aan die stad is wel iedereen gedag zeggen, goed voor je karma
Ze zijn juist meestal vriendelijk terug, soms loop ik gewoon letterlijk minutenlang als een blije geit iedereen vrolijk te begroeten en gesprekjes aan te gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
G'd morning, pardner!
-Fuck off, will ya?
Waarom zou je niet mogen vergelijken op basis van kwaliteit? Er kan maar 1 GOTY zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:01 schreef Catkiller het volgende:
Hoe kan je die games vergelijken dan, of is GoW ook free roam geworden
Veel plezier alvast! Dat gaat genieten wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:00 schreef Thrilled het volgende:
*meldt zich*
Op de xbox deel 1 gespeeld, lang geleden verkocht en al een tijdje over op de PS4.. Vandaag valt mijn schijfje in de brievenbus
Schijfjes, het zijn 2 discsquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:00 schreef Thrilled het volgende:
*meldt zich*
Op de xbox deel 1 gespeeld, lang geleden verkocht en al een tijdje over op de PS4.. Vandaag valt mijn schijfje in de brievenbus
Ik ben geneigd om mensen die geen gedag terug zeggen aan te spreken op hun asociale gedrag. Dat resulteert helaas in 9 van de 10 gevallen in een handgemeen of een shootout waarna ik weer het onderspit delf omdat een klein opstootje schijnbaar reden is om mij meteen weer als staatsvijand nummer 1 te bombarderen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn juist meestal vriendelijk terug, soms loop ik gewoon letterlijk minutenlang als een blije geit iedereen vrolijk te begroeten en gesprekjes aan te gaan
Ik werd gewoon kapot geschoten met mijn 40 dollar bountyquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:33 schreef rival het volgende:
Gisteren hier gelezen dat je je ook over kan geven als ze achter je aan zitten.
Had slechts een bounty van 10 dollar dus ik ging dat even uitproberen. Moest de bak en in heb uiteindelijk 16!!! dollar moeten betalen.
1 keer, nooit weer!
Ik zou eerst even bij een stable kijken, misschien dat die daar staat?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Godver, mijn paard kwijt door een bug![]()
Ik had iemand geholpen, wat resulteerde in een assault, wat resulteerde in een wanted level, wat resulteerde in een shootout waarbij ik doodging op mijn paard (de War Horse).
Toen ik respawnde bleek Mister Ed (mijn war horse) vervangen te zijn door een naamloze bruine knol (wel met al mijn spullen in het zadel).
Ik ben nog teruggereden naar de plek waar ik doodging, maar helaas![]()
Ben ik hem nou voorgoed kwijt?
Volgens mij had ik een beetje hetzelfde. Ik ben toen terug gegaan naar de stable waar er weer een Ardennes stond (om te kopen, gratis) wat volgens mij mijn war horse was. Bonding begon wel weer opnieuw natuurlijk, waardoor ik voor een ander paard ben gegaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Godver, mijn paard kwijt door een bug![]()
Ik had iemand geholpen, wat resulteerde in een assault, wat resulteerde in een wanted level, wat resulteerde in een shootout waarbij ik doodging op mijn paard (de War Horse).
Toen ik respawnde bleek Mister Ed (mijn war horse) vervangen te zijn door een naamloze bruine knol (wel met al mijn spullen in het zadel).
Ik ben nog teruggereden naar de plek waar ik doodging, maar helaas![]()
Ben ik hem nou voorgoed kwijt?
Ah, dus daar zijn ze gebleven...quote:I try make it short,
when you reach start of chapter 2 don't do anything before speaking with John,Abi,Jake and Sadie.
and do not do uncle mission first(you can do it as second mission).
Otherwise you might lose those 4 characters for the entire of the game( beside scripted missions).
Pls upvote so people know
EDIT: I see many people asking how to fix this. So here are the steps: 1.Save at start of chapter 2. 2.Talk with Jhon,Abi,Jack and saide. 3.Sleep until night to make sure they are still there 4.Do any mission EXCEPT UNCLE mission. 5.go back and see if they are still there. 6.Enjoy the game.
Now I'm not sure if that's the fix but it worked for me the 2 times I test it out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |