Iedere plaats anders.. kunnen wel overeenkomsten hebben met andere steden hoor.. Maar bijvoorbeeld Saint Dennis is net wat sjieker dan op het platteland.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hebben andere steden/dorpjes andere kleding in de aanbieding eigenlijk? Of is het in elke shop hetzelfde?
Nice. Thanks.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Iedere plaats anders.. kunnen wel overeenkomsten hebben met andere steden hoor.. Maar bijvoorbeeld Saint Dennis is net wat sjieker dan op het platteland.
Ze heeft wel een wit neusje die van mijquote:
God of War 2018 is anders ook op élk denkbaar gebied (graphics, audio, teksten, acteerwerk, gameplay, verhaal, setting, sfeer, immersie, etcetera absolute top kwaliteit van de bovenste plankquote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:38 schreef MMaRsu het volgende:
klopt maar nog steeds de mooiste game deze gen
En nog een junk ookquote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel een wit neusje die van mij
Ik was gisteren met die Billy Midnight/Gunslinger zijmissie in Chapter 2 aan de rand van St. Denise terecht gekomen met de trein, maar ik ben gelijk omgekeerd, want ik meende ergens gelezen te hebben dat als je te vroeg in de game daar komt, de verrassing kleiner is op het moment dat het vrhaal je daar brengt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Iedere plaats anders.. kunnen wel overeenkomsten hebben met andere steden hoor.. Maar bijvoorbeeld Saint Dennis is net wat sjieker dan op het platteland.
Klopt wel ergens... ik had ooit eens het wild idee om de trein te pakken naar Saint Dennis (fuck it, ik neem het duurste treinkaartje, weet ik veel wat Saint Dennis is)... dus ik had het ook al vroegtijdig gezien voordat de main story mij daar bracht.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was gisteren met die Billy Midnight/Gunslinger zijmissie in Chapter 2 aan de rand van St. Denise terecht gekomen met de trein, maar ik ben gelijk omgekeerd, want ik meende ergens gelezen te hebben dat als je te vroeg in de game daar komt, de verrassing kleiner is op het moment dat het vrhaal je daar brengt.
Geen idee of dat ook echt zo is, maar ik heb het zekeren voor het onzekere genomen
Dat is altijd een beetje mijn persoonlijke dilemma bij open wereld games. Aan de ene kant lekker alles exploren, maar aan de andere kant wil ik ook nooit ergens te vroeg komen dan de game bedoelt. Luxe problemenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt wel ergens... ik had ooit eens het wild idee om de trein te pakken naar Saint Dennis (fuck it, ik neem het duurste treinkaartje, weet ik veel wat Saint Dennis is)... dus ik had het ook al vroegtijdig gezien voordat de main story mij daar bracht.
Ik was vooral verbaasd over de grootte en de details van Saint Denis toen ik er voor het eerst kwam. Al vind ik het veel leuker om buiten die stad te spelen, drukte allemaal daarquote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was gisteren met die Billy Midnight/Gunslinger zijmissie in Chapter 2 aan de rand van St. Denise terecht gekomen met de trein, maar ik ben gelijk omgekeerd, want ik meende ergens gelezen te hebben dat als je te vroeg in de game daar komt, de verrassing kleiner is op het moment dat het vrhaal je daar brengt.
Geen idee of dat ook echt zo is, maar ik heb het zekeren voor het onzekere genomen
De controls zijn beterquote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kom op zeg, gameplay in GoW is toch stukken beter.
Ja same here. Al hebben de framedrops er ook iets mee te maken. Best wel irritant.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd over de grootte en de details van Saint Denis toen ik er voor het eerst kwam. Al vind ik het veel leuker om buiten die stad te spelen, drukte allemaal daar.
Dit idd. Compleet andere games.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:01 schreef Catkiller het volgende:
Hoe kan je die games vergelijken dan, of is GoW ook free roam geworden
Gow is een liniaire game van 20 uur ofzo toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
God of War 2018 is anders ook op élk denkbaar gebied (graphics, audio, teksten, acteerwerk, gameplay, verhaal, setting, sfeer, immersie, etcetera absolute top kwaliteit van de bovenste plank![]()
![]()
![]()
Sterker nog, ik zou nu nog steeds niet kunnen zeggen welk van de 2 mijn goty is, al neig ik momenteel wel ietsjes meer naar GoW.
Maar ik zit ook nog (steeds) in Chapter 2.
19 of 107... hmm..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie geen speeltijd staan maar hier staat wel hoe ver je bent met elk onderdeel.
https://socialclub.rockstargames.com/games/rdr2/overview
Daar heb ik weinig last van eigenlijk, of ik stoor me er gewoon niet aan. Leuke aan die stad is wel iedereen gedag zeggen, goed voor je karmaquote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:02 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja same here. Al hebben de framedrops er ook iets mee te maken. Best wel irritant.
G'd morning, pardner!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig last van eigenlijk, of ik stoor me er gewoon niet aan. Leuke aan die stad is wel iedereen gedag zeggen, goed voor je karma
Ze zijn juist meestal vriendelijk terug, soms loop ik gewoon letterlijk minutenlang als een blije geit iedereen vrolijk te begroeten en gesprekjes aan te gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
G'd morning, pardner!
-Fuck off, will ya?
Waarom zou je niet mogen vergelijken op basis van kwaliteit? Er kan maar 1 GOTY zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:01 schreef Catkiller het volgende:
Hoe kan je die games vergelijken dan, of is GoW ook free roam geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |