Daar kun je gewoon met een trein over als je dat zou willen.quote:
Maar die rijdt er niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:50 schreef BLS het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon met een trein over als je dat zou willen.
Ja, Nijmegen - Kleve ook. Emmen - Musselkanaal misschien ook wel. Roermond - Dalheim? ook Definities, definitiesquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:50 schreef BLS het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon met een trein over als je dat zou willen.
Hadden ze daar niet ergens een fietspad in/op/naast de rails gebouwd?quote:
De twee vliegvelden op Sint Maarten liggen nog dichter bij elkaar denk ik, alleen ligt daar nog een grens tussen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjarjah International Airport en Dubai International Airport liggen trouwens ook dichter bij elkaar dan Deventer en Apeldoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou, en of ze dat hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hadden ze daar niet ergens een fietspad in/op/naast de rails gebouwd?
Dat, en her en der bij overwegen is het spoor weggehaald en de aansluitingen op het hoofspoor aan beide kanten zijn er niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hadden ze daar niet ergens een fietspad in/op/naast de rails gebouwd?
Noemen ze dat tegenwoordig al L3? Het enige dat ik in die video zie is L2 met hele korte blokken rondom de stopplaatsen.quote:
Sliedrecht - Hardinxveld Blauwe Zoom is volgens mij het goedkoopste trajectabonnement. Dat werd een paar jaar geleden in ieder geval steeds genoemd als antwoord op dezelfde vraag.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 06:30 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoe een vraag naar een gunstig traject-abo traject kan leiden tot deze serie posts
Mooi.
Maar Harlingen dus maar.
Kijk ook even naar NS Flex: Dal Voordeel kost ¤ 5 per maand en is maandelijks opzegbaar. Dat is goedkoper dan een trajectabonnement.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 06:30 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoe een vraag naar een gunstig traject-abo traject kan leiden tot deze serie posts
Mooi.
Maar Harlingen dus maar.
Het verschil tussen level 2 en level 3 is de aanwezigheid versus de afwezigheid van baangebonden treindetectie. Dus dan is het level 3. Dynamische/verplaatsende blokken kan je eerder zien als een verkoopverhaal: Het is veel makkelijker om korte goed gedefinieerde blokken aantoonbaar veilig in de software op te nemen dan daadwerkelijke dynamische blokken. Dat lijkt dan vervolgens op dynamische blokken.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 03:11 schreef MTL het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig al L3? Het enige dat ik in die video zie is L2 met hele korte blokken rondom de stopplaatsen.
Je zou het wellicht een soort van L2 / L3 hybrid kunnen noemen omdat er geen gebruik wordt gemaakt van baangebonden treindetectie, maar echt L3 vind ik het niet. De blokken zijn (voor zover ik in de video kan zien) niet dynamisch.
Ja, net zoals alle andere hier genoemde voorbeelden "het goedkoopste trajectabonnement" zijn. Een heleboel langere trajecten trouwens ook. Alles van maximaal 8 tariefeenheden is immers even duur in het NS-systeem.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 07:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Sliedrecht - Hardinxveld Blauwe Zoom is volgens mij het goedkoopste trajectabonnement.
Daarom noemde ik ook een Arriva-traject, die zijn bij korte afstanden goedkoper.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, net zoals alle andere hier genoemde voorbeelden "het goedkoopste trajectabonnement" zijn. Een heleboel langere trajecten trouwens ook. Alles van maximaal 8 tariefeenheden is immers even duur in het NS-systeem.
ProRail: "Welke wissel? Zijn we er een vergeten?"quote:Op woensdag 31 oktober 2018 07:57 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Bij hogere snelheden is al snel het omgooien van een wissel (bijvoorbeeld bij het binnenrijden van een station) maatgevend voor de opvolging als je blokken korter dan 200 meter toepast. Dynamische blokken leveren daar helemaal niets op.
Krokodillen zijn geen beveiliging. Volgens mij dateert dat systeem uit 1920 of zo, en kun je na het acquitteren van de melding "ja ik heb dat rode sein gezien" er probleemloos met tempo 160 doorheen knoerten.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:26 schreef TjjWester het volgende:
Weet iemand hoe spoorlijn 55 is beveiligd? Atb of krokodillen op het nederlandse gedeelte???
Ik lees dat de max snelheid daar tegenwoordig 90 is.
Klopt, toch is het zover ik weet nog steeds niet volledig vervangen..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krokodillen zijn geen beveiliging. Volgens mij dateert dat systeem uit 1920 of zo, en kun je na het acquitteren van de melding "ja ik heb dat rode sein gezien" er probleemloos met tempo 160 doorheen knoerten.
Volgens het SpoorwegJournaal is vorig jaar december de operatie "Overal TBL1+" al afgerond.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klopt, toch is het zover ik weet nog steeds niet volledig vervangen..
Weet je zeker dat het gedeelte moelingen-randwyck is vervangen?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens het SpoorwegJournaal is vorig jaar december de operatie "Overal TBL1+" al afgerond.
Infrabel heeft het in álle persreleases over "het volledige netwerk". De TRAXXen waren de laatste die nog niet voorzien waren van het systeem maar het netwerk was er in december 2015 al klaar voor. Tot 2022 wordt er dan gefaseerd overgestapt op ETCS.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het gedeelte moelingen-randwyck is vervangen?
Daar gaat het alleen over de treinen, niet over de baanquote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)henoodrem-1-2842552/ 2016 dus zelfs al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |