ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Sloopt wel eens echte treintjes FredvZ Eeuwig chagrijnige forens Maegrim Grote Pimpelwasser Salatrel Voor al uw LUD-insinuaties van zijn vriendin op zaal
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 30-10-2018 19:42:44 ]
Anyway, mijn eerste herfstdag op het spoor en het ging weer eens mis natuurlijk sein- en overwegstoring, twee keer extra overstappen, vertraging nog net op een half uur kunnen houden, informatie praktisch nul, het was weer feest
Op dinsdag 30 oktober 2018 19:40 schreef James1988 het volgende: Ik heb al even geen trein meer van binnen gezien. De laatste keer was met dat rondje van een paar weken terug
Op dinsdag 30 oktober 2018 19:40 schreef James1988 het volgende: Ik heb al even geen trein meer van binnen gezien. De laatste keer was met dat rondje van een paar weken terug
Jij werkt dan ook in een gebied waar alleen 's zomers files zijn
Jij werkt dan ook in een gebied waar alleen 's zomers files zijn
Jij woont & werkt (of nou jah, dagbesteding, vooruit sommige mensen noemen dat werk) ergens waar mensen in de file staan om zo snel mogelijk weg te komen.
Jij woont & werkt (of nou jah, dagbesteding, vooruit sommige mensen noemen dat werk) ergens waar mensen in de file staan om zo snel mogelijk weg te komen.
welnee, ik zit toch iedere dag achter de geraniums duimen te draaien?
Ik ga 5 weken niet reizen binnenkort, dan is het meen ik slim om mijn traject te wijzigen van Almere - Bijlmer Arena naar iets van 100 meter. Want dat scheelt abbo-kosten, toch? Advies voor een traject?
Ik kan mijn traject-abbo natuurlijk ook helemaal eraf gooien, maar dan heb ik ook geen daluren korting meer. Toch?
Stations die dicht bij elkaar liggen. Dordrecht - Dordrecht-Zuid, Rotterdam Centraal-Blaak, Utrecht Vaartsche Rijn - Centraal, zoiets
Je kunt natuurlijk je trajectabo geheel stopzetten, en kijken of een gewoon abonnement iets voor je is. Of neem NS Flex, dat kun je na een maand alweer stopzetten. Dat is mogelijk goedkoper dan een trajectabo.
[ Bericht 14% gewijzigd door James1988 op 30-10-2018 20:23:19 ]
Traject Vrij Onbeperkt reizen op een vast traject voor een vast bedrag.
2e klas ¤ 56,00 per maand bij een jaarabonnement ¤ 69,00 per maand bij een maandabonnement
1e klas ¤ 94,00 per maand bij een jaarabonnement ¤ 118,00 per maand bij een maandabonnement
En dat terwijl je voor ¤ 60 per maand een U-OV-abonnement hebt wat geldig is in de hele stad + de treinen. Gek genoeg hoort Leidsche Rijn daar niet bij?