abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2018 @ 14:31:08 #201
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182898676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jouw mening over games, en de waarde die ik er aan hecht --> NUL :+
Oh en vooral naar jezelf luisteren in deze post :P
pi_182899069
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dus na april maar eens de Full Edition kopen </Yi-long>
Yi-long is al een tijdje niet meer actief op het forum van budgetgaming :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182899121
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bij Tweakers wel een paar dagen geleden :7
SOONY
pi_182899198
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

Om rare uitspraken van MMaRsu lachen voelt toch als een slap surrogaat
pi_182899513
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

Zijn laatste post:

quote:
Waarom? Omdat de Japanners misschien iets rationeler naar zowel het menselijk lichaam en behoeften, alswel de weergave daarvan in hun entertainment, kijken, dan het westen. Persoonlijk prefereer ik hoe zij ermee omgaan, boven de vaak hypocriete en conservatieve kijk erop hier in het westen. Vooral omdat het ook vaak gebruikt wordt als een bron voor comedy. Denk aan de Dragon Ball series.
Maar vaak is het gewoon een art-style en keuze. In Europese strips en films zie je ook vaak naakt voorkomen. Onze Nederlandse cultuur leunt echter nogal veel op het nogal preutse hypocriete karakter van de V.S., dus dan nemen we hier regelmatig hun meningen over...

Wellicht vragen de Japanners zich weer af waarom je in Westerse games zoveel excessief geweld hebt, zoals Mortal Kombat of de Sniper Elite series.
_O_ _O- _O_
pi_182899583
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zijn laatste post:

[..]

_O_ _O- _O_
Ja 2dope had het hier gepost :D _O-
#dikketieten
#animemeisjes
SOONY
pi_182899687
Hij kocht altijd van die vage aziatische games en was daar dan lyrisch over. En als er dan aangepaste Europese versies van kwamen dan was dat een misdaad tegen de mensheid _O-
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:22:53 #208
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_182899759
Als ik het allemaal zo lees ben ik echt 1 van de weinigen die totaal geen interesse heeft in RDR2. En alles wat ik er tot nu toe van gezien en gelezen heb kan mij ook niet overtuigen. Zelfs uit de budgetbak zal ik hem niet gaan halen.

Het komt allemaal zo verschrikkelijk traag over en veel van hetzelfde. De open wereld lijkt mij dan wel weer tof maar om daar de game nou voor aan te schaffen, nee.

De details in de game zijn wellicht ook leuk maar ook dat is voor mij geen reden om hem te kopen.

Nee, ik wacht wel op the last of us 2, days gone en dying light 2 :) (ik zie een patroon van post-apocalypsme hier :))

Voor de rest is er voor mij momenteel weinig interessants verkrijgbaar. Ik denk zelfs dat ik de dlc van spiderman laat liggen totdat ze allemaal in een goedkoop pakketje verkrijgbaar zijn :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:29:41 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182899886
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:22 schreef Dopekoe het volgende:
Als ik het allemaal zo lees ben ik echt 1 van de weinigen die totaal geen interesse heeft in RDR2. En alles wat ik er tot nu toe van gezien en gelezen heb kan mij ook niet overtuigen. Zelfs uit de budgetbak zal ik hem niet gaan halen.

Het komt allemaal zo verschrikkelijk traag over en veel van hetzelfde. De open wereld lijkt mij dan wel weer tof maar om daar de game nou voor aan te schaffen, nee.

De details in de game zijn wellicht ook leuk maar ook dat is voor mij geen reden om hem te kopen.

Nee, ik wacht wel op the last of us 2, days gone en dying light 2 :) (ik zie een patroon van post-apocalypsme hier :))

Voor de rest is er voor mij momenteel weinig interessants verkrijgbaar. Ik denk zelfs dat ik de dlc van spiderman laat liggen totdat ze allemaal in een goedkoop pakketje verkrijgbaar zijn :)
Pas op. Mmarsu komt er aan met een tirade! :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182899923
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zijn laatste post:

[..]

_O_ _O- _O_
Bijna filosofisch _O_
Flesje bier
pi_182899955
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:31 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Bijna filosofisch _O_
En dat allemaal om de rondborstige characters in Japanse games te verdedigen :P
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:51:46 #212
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182900352
Zei iemand tieten? Wat? Waar? :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:08:11 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182900720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Joh MMarsu gonna be MMarsu. Game niet gespeeld maar kraakt het af op basis van een Youtube filmpje. Ook ontkennen dat Odyssey een RPG is en vervolgens niet reageren.
Ik zie een rpg als een game waar je constant keuzes hebt hoe je missies wilt oplossen, en hierdoor je eigen character creeert. En dat zie ik in Aco echt niet terug.

Ja wil je ze killen of niet, dat maakt iets geen rpg.

Ik hoef de game niet te spelen om te zien wat het gros van de spelers van de game vinden. Hier in t ps4 topic meerdere malen gelezen dat mensen het na 25-3p uur hebben weggelegd.

Maar joh, ik zal het wel verzinnen fcuz 8)7
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 16:09:09 #214
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182900747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik ben ook nooit echt actief daar ook al kom ik er al zo'n beetje vanaf het begin _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:10:37 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182900778
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:22 schreef Dopekoe het volgende:

Absoluut niet veel van hetzelfde. Er zit een enorme hoeveelheid aan side content in die wezenlijk van elkaar verschilt en niet gecopy paste aanvoelt.

De open wereld is de mooiste en meest realistische open wereld ooit gecreeerd.

Traag? Ja wtf is traag.. echt snap die complaint niet. De game is makkelijk 60/70 uur lang. De game heeft een tutorial/story opening van een uurtje of 2. Daarna ben je vrij om te free roamen.

Ja het is een western, die zijn inherent aan het genre langzaam. Alles in die tijd was langzaam.
pi_182900779
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik zie een rpg als een game waar je constant keuzes hebt hoe je missies wilt oplossen, en hierdoor je eigen character creeert. En dat zie ik in Aco echt niet terug.

Ja wil je ze killen of niet, dat maakt iets geen rpg.
Gast je maakt constant keuzes, game heeft 3 verschillende eindes _O-
En nee die keuzes gaan echt niet alleen over killen. Sowieso kun je complete andere playthroughs hebben ook qua stijl.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:08 schreef MMaRsu het volgende:

Ik hoef de game niet te spelen om te zien wat het gros van de spelers van de game vinden. Hier in t ps4 topic meerdere malen gelezen dat mensen het na 25-3p uur hebben weggelegd.

Maar joh, ik zal het wel verzinnen fcuz 8)7
Dus je leest selectief alleen de negatieve reviews. Ja dat is makkelijk haha.
Check metacritic eens.

Sowieso wel interessant. "Ik probeer jouw mening onderuit te halen met meningen van anderen". Dat is toch geen graadmeter dan _O-
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:15:19 #217
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182900899
Ik heb helemaal geen reviews gelezen. Ik zeg alleen wat ik hier in het ps4 topic zelf voorbij heb zien komen. Maar whatever dude.

Ik probeer jouw mening helemaal niet onderuit te halen. Jij mag vinden wat je vind. Ik zeg alleen wat ik users hier zelf heb zien zeggen.

Na een week waren de meeste al verveeld met odyssey.
pi_182900908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En dat allemaal om de rondborstige characters in Japanse games te verdedigen :P
Hij had een kloon van mij kunnen zijn. Anime-tetten :~
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_182900933
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb helemaal geen reviews gelezen. Ik zeg alleen wat ik hier in het ps4 topic zelf voorbij heb zien komen. Maar whatever dude.

Ik probeer jouw mening helemaal niet onderuit te halen. Jij mag vinden wat je vind. Ik zeg alleen wat ik users hier zelf heb zien zeggen.

Na een week waren de meeste al verveeld met odyssey.
Maar het is wel een RPG.

:P
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:17:50 #220
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182900950
Laten we het op rpg lite houden dan :+.

Trouwens, Bethesda probeert wel heel hard de interesse in Fallout 76 op te wekken.

Wubba lubba dub dub! Watch @adultswim's @rickandmorty play #Fallout76 on @Xbox One with @Ninja and @Logic301! Tune in on @Twitch and @WatchMixer.

Unless you have ants in your eyes. Then maybe just listen.
https://beth.games/2PwamcV
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 16:18:00 #221
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182900957
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hij had een kloon van mij kunnen zijn. Anime-tetten :~
Dan is dit wel wat voor jou.
_____
pi_182900969
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dan is dit wel wat voor jou.
Nah, ik wacht op DoA6 en Senran Kagura :~
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 16:20:11 #223
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182900989
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:17 schreef MMaRsu het volgende:

Trouwens, Bethesda probeert wel heel hard de interesse in Fallout 76 op te wekken.

Wubba lubba dub dub! Watch @adultswim's @rickandmorty play #Fallout76 on @Xbox One with @Ninja and @Logic301! Tune in on @Twitch and @WatchMixer.

Heel F76 begint ook wel met de dag kutter te klinken zeg :{

Ik heb ook geen idee wat ze nu proberen te zeggen met die tweet (?)
_____
  vrijdag 2 november 2018 @ 17:06:20 #224
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182901807
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Heel F76 begint ook wel met de dag kutter te klinken zeg :{

Ik heb ook geen idee wat ze nu proberen te zeggen met die tweet (?)
Ik ga vanavond ff kijken maar ik twijfel super erg over het spel
  vrijdag 2 november 2018 @ 17:25:23 #225
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182902165
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:17 schreef MMaRsu het volgende:

Als Bethesda de interesse had willen opwekken bij de grote massa dan hadden ze er een open beta van moeten maken. Wellicht dat ze dan nog een hoop mensen over de streep konden trekken.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 17:34:03 #226
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182902301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
Zei iemand tieten? Wat? Waar? :9~
wat...TIETEN??? WAAR
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 2 november 2018 @ 17:50:03 #227
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182902541
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als Bethesda de interesse had willen opwekken bij de grote massa dan hadden ze er een open beta van moeten maken. Wellicht dat ze dan nog een hoop mensen over de streep konden trekken.
Dat zei ik van de week dus ook.. en dan heb je de ultieme stress test.

Alleen heb ik een code die ik vanavond even ga testen.
  vrijdag 2 november 2018 @ 17:57:52 #228
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_182902704
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Absoluut niet veel van hetzelfde. Er zit een enorme hoeveelheid aan side content in die wezenlijk van elkaar verschilt en niet gecopy paste aanvoelt.

De open wereld is de mooiste en meest realistische open wereld ooit gecreeerd.

Traag? Ja wtf is traag.. echt snap die complaint niet. De game is makkelijk 60/70 uur lang. De game heeft een tutorial/story opening van een uurtje of 2. Daarna ben je vrij om te free roamen.

Ja het is een western, die zijn inherent aan het genre langzaam. Alles in die tijd was langzaam.
Met traag bedoel ik trage gameplay in de zin van een western wellicht ja, westerns vind ik ook niet leuk om te kijken als film. Ik heb van de week rdr1 even geprobeerd maar ik kwam er niet in, mede door de trage gameplay.

Ik geloof zeker dat het de mooiste en meest realistische open wereld ooit gemaakt is maar voor mij is dat echt geen reden om hem te kopen.

Nee, ik laat hem echt links liggen. Ik speel liever een game die wat sneller is. Free roamen verveelde mij bijvoorbeeld in GTA5 ook snel.

Ik vermaak mij naar mijn idee beter met andere games die ik nog heb liggen Als Origins, Horizon, last of us en de side content van spinnemans.

Onlangs nog watchdogs 2 en hitman aangeschaft voor een appel en een ei dus.

Ik heb ook Doom aangeschaft maar die staat alweer op marktplaats omdat die mij ontzettend tegen viel.

Ik heb gisteren wat footage gezien van fallout 76 en die laat ik na wat ik ervan gezien heb en van weet ook links liggen al is het alleen maar omdat ik geen behoefte heb aan ps+ en ik me ook nog vermaak met Fallout 4 :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 2 november 2018 @ 18:18:34 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182902991
DOOM _O_

Maar Watch_Dogs 2 is wel cool, de story vond ik wel tof. Maar daar is het ook weer zo een Ubisoft wereld die eigenlijk leeg is en echt totaal geen interessante side content bied. Jammer weer dat.

Horizon en TLOU moet je ook wel echt gespeeld hebben, maar ik vraag me af of je Horizon wel iets gaat vinden. Vaak genoeg daar genoten van de prachtige vista's, maar buiten de combat is het eigenlijk wel vergelijkbaar met een game ala RDR. Je bent toch veel op je mount bezig van plek A naar B aan het gaan. Maargoed ik vond Horizon ook wel 1 van de beste open world games die ik heb gespeeld. Puur omdat die wereld zo prachtig is en heerlijk om in rond te dwalen.

RDR1.. Tja weet je ik denk dat je die niet eens meer kan vergelijken met een RDR2. Als je kijkt naar hoe enorm RDR2 is uitgebouwd zowel in de breedte als in de diepte, is het alsof je GTA 3 vergelijkt met GTA V.

Het is heerlijk om in RDR2 lekker rustig door de landschappen te banjeren, zulke prachtige omgevingen, het geluid is ook zo tering goed mijn god wat een atmosfeer. En om nog maar niet te spreken van de side content, je wordt constant verrast door nieuwe 'random events' die op elke plek kunnen gebeuren. Na 50 uur heb ik misschien 2x een random event tegengekomen die zich herhaalde ( snake bite mister ). Dan heb je nog de enorme hoeveelheid aan side content..dingen om te verzamelen, stranger missies, het jagen op beesten en legendary animals, het vissen, de gang hideouts, bounties en ga nog maar even door. Pokeren, Five Finger Filet en nog meer side activities.

Ik kan nog wel even doorgaan. Dan heb je nog de fantastische story. Sowieso de beste Rockstar story ooit. En ik zit nog maar op de helft van het verhaal :').

In mijn ogen is het zeker een game die je gespeeld moet hebben, misschien vind je het uiteindelijk niets maar het doet echt niet onder voor een Ocarina of Time, Metal Gear Solid of Mario 64 in de halls of fame. Dat zijn wat van mijn persoonlijke top 10 games, maar daar staat deze nu gegarandeerd tussen. Je kan hem altijd nog een x goedkoop (?) halen en dan verkopen als het niet bevalt natuurlijk :P.

Sure de game is niet perfect, maar voelt overcompleet aan en niet uitgekauwd door middel van 20 filler missies die totaal niet boeiend zijn, of tailing missies waarbij je geen fuck doet behalve achter iemand aanlopen. Daarnaast zie ik nooit glitches of bugs..mensen poppen niet zomaar het beeld in, je ziet geen gekke textures fouten of wat dan ook. Maargoed sommige mensen hebben al wel wat bugs gehad volgens mij, maar ik ben ze zelf niet tegengekomen.

quote:
Ik heb ook Doom aangeschaft maar die staat alweer op marktplaats omdat die mij ontzettend tegen viel.
Whut? :? Hoezo viel die tegen dan? Die game is fucking ziek. Zeker 1 van de beste shooters in de afgelopen jaren. Enorm fast paced en heerlijke vloeiende gameplay.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 18:56:17 #230
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182903660
tl;dr
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  vrijdag 2 november 2018 @ 19:05:25 #231
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182903846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:56 schreef Jimbo het volgende:
tl;dr
Dit dus.
:Y
Maar niemand hier rdr2 ondertussen al platinum gehaald?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 19:08:00 #232
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182903901
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:05 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dit dus.
ik ben op missie 2....

Zo traag is dat spel.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 19:11:18 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182903976
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:05 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dit dus.
Kan geloof ik nog niet eens omdat er een deel van de throphy's voor online zijn.
_____
  vrijdag 2 november 2018 @ 19:14:04 #234
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182904023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:56 schreef Jimbo het volgende:
tl;dr
  vrijdag 2 november 2018 @ 19:14:09 #235
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182904025
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Kan geloof ik nog niet eens omdat er een deel van de throphy's voor online zijn.
Wat is dat voor naaistreek dan? :(
Keiharde porno!
  vrijdag 2 november 2018 @ 19:16:31 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182904084
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:14 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat is dat voor naaistreek dan? :(
Was bij GTA V dacht ik ook zo. Ze willen mensen online hebben voor de Rockstar money natuurlijk.
pi_182907010
Vol microtransacties :7
SOONY
pi_182907035
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:20:16 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182907239
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja joh, niemand die hetzelfde over rdr 2 zegt 8)7

Koop vooral je generieke copy paste ubishit game ipv een echte klassieker die in de hallen van Metal Gear Solid, Mario 64, Ocarina of Time en alle andere classics zou mogen staan.

Geloof lekker niemand hun mening over games joh 8)7
:')

Doe ff normaal Henk. Het is gewoon een simpel spelleke met paarden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182908195
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doe ff normaal Henk. Het is gewoon een simpel spelleke met paarden.
Ik begrijp dat je verdrietig bent omdat Mario onlangs is overleden, maar RDR2 is geen simpel spelletje met paarden.
pi_182908686
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:12 schreef DKUp het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gatverdamme, ik voel me vies na het kijken van dat filmpje.
pi_182909974
Mij lijkt rdr2 me wel wat als je wat van de survival en realisme opties kan uitzetten, bijvoorbeeld het "managen" van je paard, het wassen van jezelf of op gewicht/temperatuur blijven.
pi_182910056
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Mij lijkt rdr2 me wel wat als je wat van de survival en realisme opties kan uitzetten, bijvoorbeeld het "managen" van je paard, het wassen van jezelf of op gewicht/temperatuur blijven.
Ik hou daar ook niet van maar Stoor mij er niet aan. Af en toe dat beest vreten geven (2 seconden werk) en borstelen (1 minuut).

In bad kost 2 minuten, eten neemt geen tijd in beslag.
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:34:49 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182910392
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Die shit hoef je allemaal niet te doen, er is niet echt een survival aspect. Af en toe je paard een borstel geven kost echt 5seconden.

Ik speel gewoon normaal en heb me nog nooit druk gemaakt over of ik wel de juiste kleding aanhad of genoeg had gegeten.
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:35:39 #245
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182910408
Moet je via motion control z'n kont afvegen of laat hij dat lekker aankoeken?
Keiharde porno!
pi_182911326
Dat kan niet op de Xbox One...........wrijf je over de touchpad voor extra moraal......
Oh ja en sixasis om je paard te borstelen en de borsten van dames en sommige heren te laten bewegen.....
#4theplayers
SOONY
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 07:24:30 #247
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_182913985
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:20 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik hou daar ook niet van maar Stoor mij er niet aan. Af en toe dat beest vreten geven (2 seconden werk) en borstelen (1 minuut).

In bad kost 2 minuten, eten neemt geen tijd in beslag.
Waar kun je het paard borstelen?
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  zaterdag 3 november 2018 @ 07:36:49 #248
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182914048
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 07:24 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Waar kun je het paard borstelen?
Overal zodra je de borstel hebt. Ga voor je knol staan, druk op L2 en dan krijg je diverse opties. Borstelen is zo uit het hoofd de D-pad naar links.

En er is een RDR2 topic:

GAM / Red Dead Redemption 2 #8: “Poker, Bounties & Paarden"
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 07:45:31 #249
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_182914106
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 07:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Overal zodra je de borstel hebt. Ga voor je knol staan, druk op L2 en dan krijg je diverse opties. Borstelen is zo uit het hoofd de D-pad naar links.

En er is een RDR2 topic:

GAM / Red Dead Redemption 2 #8: “Poker, Bounties & Paarden"
Ja heb dat topic nu gebookmarked. Borstel maar even ergens aanschaffen dus.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  zaterdag 3 november 2018 @ 07:53:22 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182914159
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 07:45 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ja heb dat topic nu gebookmarked. Borstel maar even ergens aanschaffen dus.
Ik weet niet of je die kan kopen. Ergens in het begin krijg je die vanzelf gedurende een missie.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 november 2018 @ 09:03:00 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182914801
Bijna Lego the Hobbit uitgespeeld. :)
Nog 1 mithril steen en dan is alles gehaald.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:13:24 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182915853
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna Lego the Hobbit uitgespeeld. :)
Nog 1 mithril steen en dan is alles gehaald.
Ja, platina gehaald :)

Volgende project is the order 1886 maar eens spelen. :@
pi_182916103
Ik ben ondertussen alweer 8 uur verder maar zit nog steeds in Chapter 2 20%. Hoe ga ik door naar chapter 3?
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:31:13 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182916105
Schaduw van de Graf Twix voor 32 euro:

https://www.shop4nl.com/p(...)tomb-raider-ps4-game
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:33:54 #255
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182916136
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

Dat is niet duur voor een halve game. :')
Keiharde porno!
pi_182916156
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

Je mist de halve game nog :Y)

SOONY
pi_182916593
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, platina gehaald :)

Volgende project is the order 1886 maar eens spelen. :@
^O^

Ik kwam tweedehands de Lego Harry Potter Collection tegen, kon hem niet laten liggen :9 Al komt die wel even op de plank te liggen met RDR2 en NiNoKuni 2 nog op de planning O-)
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:06:55 #258
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182916594
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:33 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dat is niet duur voor een halve game. :')
Dat ligt eraan of je de linker of de rechter Twix hebt *)
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:12:40 #259
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182916662
Iedereen weet dat de linkertwix lekkerder smaakt
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 11:18:29 #260
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182916748
ik wil wel tussen die lara twix zitten :9
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:19:34 #261
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182916772
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:06 schreef lord_bono het volgende:

[..]

^O^

Ik kwam tweedehands de Lego Harry Potter Collection tegen, kon hem niet laten liggen :9 Al komt die wel even op de plank te liggen met RDR2 en NiNoKuni 2 nog op de planning O-)
Zag ik ook liggen, ja. Net als nino kuni.
Maar heb nog een hele plank vol, dus mag niks kopen van mezelf.
pi_182917048
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zag ik ook liggen, ja. Net als nino kuni.
Maar heb nog een hele plank vol, dus mag niks kopen van mezelf.
Moet nu zelf ook niks meer gaan kopen idd :') O-)
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 13:56:57 #263
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182918845
lego games _O_
  zaterdag 3 november 2018 @ 15:14:16 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182919772
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:56 schreef Jimbo het volgende:
lego games _O_
Vooral Lego City Undercover _O_
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:02:18 #265
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182920263
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vooral Lego City Undercover _O_
die vond ik ook wel het leukste
pi_182920449
quote:
lego games _O_
Ik wil die van Jurassic Park nog spelen. _O_
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 17:52:01 #267
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182921813
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:14 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik wil die van Jurassic Park nog spelen. _O_
ik heb m nog liggen hier, maar mn vriendin vind JP niet zo tof dus ze wil m nooit spelen samen ;(

Binnenkort maar eens de verkoop in gooien
  zaterdag 3 november 2018 @ 18:37:22 #268
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182922461
quote:
lego games _O_
Baal wel altijd van de camera en de besturing.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 18:41:29 #269
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182922529
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Baal wel altijd van de camera en de besturing.
oh vind die altijd dikke prima, met al die games wel
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:18:16 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182923134
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:52 schreef Jimbo het volgende: mn vriendin vind JP niet zo tof
Dumpen.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 19:24:21 #271
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182923210
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dumpen.
nah, dan vind ik nooit meer een upgrade
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:25:44 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182923229
Harvest Moon games van de PS2 nu in de aanbieding trouwens, 5 euro per stuk.
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:28:55 #273
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182923267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik heb m nog liggen hier, maar mn vriendin vind JP niet zo tof dus ze wil m nooit spelen samen ;(

Binnenkort maar eens de verkoop in gooien
Dan speel je 'm toch samen met je side chick?
Legitieme reden om een side chick te hebben :Y
En anders speel je 'm alleen.
Keiharde porno!
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:30:51 #274
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182923295
Zag dat er ook weer Final fantasy in de aanbieding was.
Wil ze nog wel een keer spelen maar heb ze toen op de PS3 al voor de tweede keer gekocht (eerste keer op de psx) en om ze nou voor een derde keer te kopen.... -O-
Toch m'n PSP Go maar weer eens opzoeken en de originele fw erop knallen. Dan kan ik weer eens met vivi rond rennen.
Keiharde porno!
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 19:33:13 #275
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182923322
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:28 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dan speel je 'm toch samen met je side chick?
Legitieme reden om een side chick te hebben :Y
En anders speel je 'm alleen.
pfff man, ik kan er amper één genoeg aandacht geven, laat staan twee..en ze dan ook nog van elkaar weghouden, nah niets voor mij
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:37:49 #276
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182923409
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

pfff man, ik kan er amper één genoeg aandacht geven, laat staan twee..en ze dan ook nog van elkaar weghouden, nah niets voor mij
Dan stel je ze toch aan elkaar voor O-) :9~
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:42:57 #277
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182923483
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dan stel je ze toch aan elkaar voor O-) :9~
Deze man weet :9~ :9~
Keiharde porno!
  zaterdag 3 november 2018 @ 20:42:44 #278
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182924483
De laatste Mad Max film, waar de game op is gebaseerd, is nu op Veronica te zien.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 21:50:41 #279
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182925759
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:42 schreef dud0r het volgende:

[..]

Deze man date :9~ :9~
  Redactie Frontpage zaterdag 3 november 2018 @ 22:02:36 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182926016
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
De laatste Mad Max film, waar de game op is gebaseerd, is nu op Veronica te zien.
Film is beter dan de game, al was de game wel verrassend vermakelijk.
_____
  zaterdag 3 november 2018 @ 22:07:12 #281
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182926115
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 22:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Film is beter dan de game, al was de game wel verrassend vermakelijk.
Ik vond de game idd zeer vermakelijk. Erg ondergewaardeerd.
De film zie ik nu voor het eerst. Fijne dames ook :9
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage zaterdag 3 november 2018 @ 22:08:24 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182926135
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 22:07 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik vond de game idd zeer vermakelijk. Erg ondergewaardeerd.
De film zie ik nu voor het eerst. Fijne dames ook :9
Die film is sowieso 2 uur lang visuele porno.
_____
pi_182928870
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
Die is best goed.
MM1 was subliem, MM2 was ook excellent, deel drie (met Tiny Tina... ehr... Tina Turner).... meh.... maar deel vier (Fury Road) was even goed als deel 2.
De game daarintegen.... meh...
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  zondag 4 november 2018 @ 07:57:10 #284
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182931550
Net nog een beta code voor Fallout 76 weten te bemachtigen.
95GB 8)7

RDR2 was 98GB. Die had ik in een uur en 10 minuten binnen.
Nu geeft ie 5 uur als resterende tijd aan.

Ach, ik meen dat de beta dagelijks maar een beperkt aantal uren beschikbaar is (vanavond pas om 22.00u) dus kan kan ik mooi de middag en de vroege avond aan RDR2 besteden.

[ Bericht 81% gewijzigd door StateOfMind op 04-11-2018 09:09:57 ]
A murky, forgotten land.
  zondag 4 november 2018 @ 09:55:10 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182932993
pi_182933103
quote:
Zo veel werelden al bekend door trailers. :(
  zondag 4 november 2018 @ 11:11:04 #287
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182933926
Ja dan moet je geen trailers kijken :')
pi_182935123
Je moet je afsluiten van het internet ;(
SOONY
pi_182935599
quote:
De japanse trailer heeft iets andere lightning en grafische verschillen, oa 60 fps.

pi_182935983
Ben benieuwd of Pheno al bezig is met Spyro, en zoja, wanneer de recensie online zou komen :P
pi_182935999
Ik ben benieuwd naar de kiddieweek over twee weken: Spyro en Pokémon :7
SOONY
pi_182936037
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 13:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ben benieuwd of Pheno al bezig is met Spyro, en zoja, wanneer de recensie online zou komen :P
ik ga er niet bezig mee, instant 1 want kutdraak
pi_182936045
:D
SOONY
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 13:30:13 #294
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182936194
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2018 13:15 schreef DKUp het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kiddieweek over twee weken: Spyro en Pokémon :7
pokemon _O_
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 13:30:32 #295
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182936199
quote:
6s.gif Op zondag 4 november 2018 13:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

2 dope heeft m dus :P

Iedereen 2dope spammen!
  zondag 4 november 2018 @ 13:32:27 #296
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182936229
quote:

[..]

_O_

Iemand de Tetris effect demo gespeeld?
Ik vind 'm best tof. Denk wel dat die in vr veel gaver is.
Keiharde porno!
pi_182936690
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 13:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

2 dope heeft m dus :P

Iedereen 2dope spammen!
Komt die ooit wel in it topic?

Damn, wat brn ik jaloers. Kunnen we niet ruilen en dat hij gewoon een stukje schrijft en ik hem even platinum? Dankje
pi_182936699
quote:

[..]

Ga je mond spoelen, vlegel! :o
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 14:08:11 #299
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182936882
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 13:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Komt die ooit wel in it topic?

Damn, wat brn ik jaloers. Kunnen we niet ruilen en dat hij gewoon een stukje schrijft en ik hem even platinum? Dankje
zat, zit regelmatig hier
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 14:08:21 #300
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182936889
nog één
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')