SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was bezig met een nieuw topic vriend. Moest alleen ff een nieuw plaatje vinden voor in de OPIk herinner mij je eerdere rdr2 troll tt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Mjah, dat was een geintje natuurlijk. Ik snap alleen niet zo goed waarom PS4-gamers zo hard gaan op een game die beter draait bij de concurrentie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herinner mij je eerdere rdr2 troll tt.
Ik kwam ergens een review tegen die i.d.d. stelde dat HDR niet goed geimplementeerd is... tenminste niet zo goed als men had kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:46 schreef E-Dubble het volgende:
Pff pas begonnen met de game, vond het eerst tegenvallen grafisch, zet ik hdr uit en ziet het er veel scherper uit
Eerste Fallout sinds 3 die ik ga skippen. Gaar kutconcept dat nooit gaat werken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn er hier mensen hyped voor fallout 76?
En zoja, waarom?
Morgen krijgen we ze te horen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:50 schreef dud0r het volgende:
Horen we nog geen onthulling te hebben van de PS Plus games van november?
Dit is het ps4 topicquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:08 schreef Tijn het volgende:
Kheb het hele kamp geupgrade en loop nu nog steeds met meer dan $2000 op zak. Is er nog iets interessants wat je met geld kan doen of zal ik maar eens wat fancy kleren gaan kopen?
Nee, ik geef helemaal niks om online gamen, zeker een game als Fallout wil ik gewoon alleen spelen zodat ik zelf op ontdekkingstocht kan zonder dat je continu mininukes om je oren krijgt van irritante kutjong.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
En zoja, waarom?
en quakequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:34 schreef DKUp het volgende:
Binnen twee of drie maanden ligt Fallout weer in de budgetbak zoals iedere game van Bethesda behalve Skyrim
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel alleen op consoles............
Denk aan me als je rdr2 erin stoptquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben enorm minderwaardig inderdaad.....
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:48 schreef DKUp het volgende:
Gun Game zit nu in Black Ops 4 en in november komt Nuketown
Battle Chasers Nightwar wil ik heel graag. De rest boeit me niet of heb ik al..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
Humble Bundle voor Playstation van THQ!
https://www.humblebundle.(...)playstation-bundle-2
$1 - Lock's Quest, Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut
BTA - This is the Police, The Dwarves, Red Faction 2, Black Mirror, Destroy All Humans 2
$15 - Titan Quest, Darksiders Warmastered Edition, Sine Mora EX, Battle Chasers Nightwar, $2 Humble credit monthly
Nope, lelijke graphics, lege wereld, ongeïnspireerd, geen interesse in weer een (mm)online survival game.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
En zoja, waarom?
Er zijn ook geen NPC's ofzo toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nope, lelijke graphics, lege wereld, ongeïnspireerd, geen interesse in weer een (mm)online survival game.
Basebuilden in fallout 4 was voor mezelf niet interessant, waarom zou ik een huis gaan bouwen in een digitale wereld.
geen human npcs iigquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zijn ook geen NPC's ofzo toch?
Klopt, alleen andere spelers en vijanden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zijn ook geen NPC's ofzo toch?
Nee, geen story, geen immersie. Volgens mijn gewoon looten tot je het zat bent met als doel betere gear en basebuilding...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
En zoja, waarom?
Fallout 4 was een van mijn grootste teleurstellingen ooit.quote:
Naar een trapper brengenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:28 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik heb hedenavond een legendary bear omgebracht en zijn huid ge-skinned.
Opzich een heel erg mooie missie, maar wat kan ik met die huid doen?
In het kamp wordt het niet geaccepteerd als donatie, ik zie geen andere mogelijkheid om die te verwerken tot een ander item of een plek om die te verkopen... waarom niet?
Ik heb 1/5de van de avond gespendeerd om de beer te doden en 4/5 gespendeerd om een manier te vinden om die te verwerken/verkopen/doneren... zonder resultaat.
De skin ligt is nog steeds stowed away op mijn paard.
Wat kan ik met dit, toch wel waardevolle item, doen?
RDR2 is soms even mooi als frustrerend.
Ik zou graag een veel duidelijkere progressie willen zien in de missies; ga van A naar B en doe dit of dat waarna je naar C gaat om de quest in te leveren.
Maar niks hoor... the game says:"No!"
I want to love this game but hate it almost as much als I love it.
Frusty
Dat had ik al begrepen omdat het genoemd werd in de game maar...quote:
Fallout 4 en Fallout 76 hebben echt dat deprisfeertje niet meer wat de oudere Fallout games wel hadden. Het is nu veel vrolijker en steeds meer een shoot and loot game aan het worden. Heel jammer ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:32 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Fallout 4 was een van mijn grootste teleurstellingen ooit.
Het had zo mooi kunnen zijn... maar helaas.
Ook die franchise laat ik liever links liggen.
Klupt... betekend dat ik nu opgezadeld ben met die hide totdat ik een trapper vind?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:37 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij wordt bij die eerste legendary hunting missie met Hosea gewoon gezegd dat je legendary skins idd naar de trapper kunt brengen.
Ik zag die na de quest gewoon op de map. Het is zuidelijk van waar die beer was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:37 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen omdat het genoemd werd in de game maar...
Ik zie nergens, op de hele map, een trapper.
Waar zijn die gasten en waarom heb ik er niet een leren kennen voordat ik op dat beest ging jagen?
Of ben ik nou zo stom (retorische vraag!).
Ik zal morgen nog eens kijken of ik iets over het hoofd gezien heb.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zag die na de quest gewoon op de map. Het is zuidelijk van waar die beer was.
Oh, want ik had maar twee trappers. Deze Trapper is dichterbij Valentinequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:52 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Dit dus...
Morgen maar weer eens kijken.
Waarschijnlijk ben ik gewoon niet gewend om verder te kijken dan mijn neus lang is.
er was i het vorige rdr 2 topic een plaatje gepost met de trapper locaties want hij heeft meerdere stalls in de wildernisquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:52 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Dit dus...
Morgen maar weer eens kijken.
Waarschijnlijk ben ik gewoon niet gewend om verder te kijken dan mijn neus lang is.
Wtf is dat voor een trailer johquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fallout 4 en Fallout 76 hebben echt dat deprisfeertje niet meer wat de oudere Fallout games wel hadden. Het is nu veel vrolijker en steeds meer een shoot and loot game aan het worden. Heel jammer ja.
Als je deze live action trailer ook ziet:
Is toch totaal geen Fallout sfeer man. Veel te vrolijk gemaakt.
Nope... ben eigenlijk helemaal de weg kwijt m.b.t. wat de story line eigenlijk is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 01:00 schreef Jimbo het volgende:
Voordeel dat RDR zo langzaam is, is wel dat je hééél lang over deze game doet![]()
iemand 'm al uitgespeeld eigenlijk?
Ik weet niet een wat nou side en wat nou main missies zijn op de kaart en hoe je kan zien ergens of het en main missie isquote:Op woensdag 31 oktober 2018 01:00 schreef Jimbo het volgende:
Voordeel dat RDR zo langzaam is, is wel dat je hééél lang over deze game doet![]()
iemand 'm al uitgespeeld eigenlijk?
main missie hebben een gele achtergrond in het logo.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 02:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik weet niet een wat nou side en wat nou main missies zijn op de kaart en hoe je kan zien ergens of het en main missie is
ze reizen rond de map eentje staat altijd op de markt van Saint Dennis moet je de trein voor pakken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Klupt... betekend dat ik nu opgezadeld ben met die hide totdat ik een trapper vind?
Enige 'in game clues' naar waar ik zoiemand kan vinden zou mooi zijn.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:28 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik heb hedenavond een legendary bear omgebracht en zijn huid ge-skinned.
Opzich een heel erg mooie missie, maar wat kan ik met die huid doen?
In het kamp wordt het niet geaccepteerd als donatie, ik zie geen andere mogelijkheid om die te verwerken tot een ander item of een plek om die te verkopen... waarom niet?
Ik heb 1/5de van de avond gespendeerd om de beer te doden en 4/5 gespendeerd om een manier te vinden om die te verwerken/verkopen/doneren... zonder resultaat.
De skin ligt is nog steeds stowed away op mijn paard.
Wat kan ik met dit, toch wel waardevolle item, doen?
RDR2 is soms even mooi als frustrerend.
Ik zou graag een veel duidelijkere progressie willen zien in de missies; ga van A naar B en doe dit of dat waarna je naar C gaat om de quest in te leveren.
Maar niks hoor... the game says:"No!"
I want to love this game but hate it almost as much als I love it.
Frusty
Staat gewoon op de map aangegeven op diverse locaties met een dierenpoot oid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Klupt... betekend dat ik nu opgezadeld ben met die hide totdat ik een trapper vind?
Enige 'in game clues' naar waar ik zoiemand kan vinden zou mooi zijn.
Hoezo niet overzichtelijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 02:01 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Nope... ben eigenlijk helemaal de weg kwijt m.b.t. wat de story line eigenlijk is.
Wordt steeds afgeleid door side missions en heb geen clue hoe ik de main story moet volgen.
Wat probeert Arthur Morgan eigenlijk te bereiken buiten $ verdienen, de gang te ondersteunen en de bad ass uit te hangen?
Navigatie van quests is echt een rommeltje, totaal niet overzichtelijk IMO.
quote:
Grotere TV kopenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teksten kan ik gewoon lezen, maar die icoontjes zijn echt klein. Bij andere spellen heb ik er helemaal geen moeite mee.,
Op de een of andere manier blijft de play-store zeggen dat mijn telefoon niet compatible is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:38 schreef 2dope het volgende:
Ik vind die companion app ook wel nice om ernaast te hebben voor de map. Waar ik me eerst nogal aan ergerde was het ontbreken van een knop om meteen de map even te openen en daarna weer te sluiten, moest steeds start -> map -> close -> close. Maar als je je startknop even inhoudt opent 'ie meteen de map en met rondje/B sluit 'ie ook meteen weer. Misschien handig voor een ander die daar ook mee kampt en het bestaan van deze 'workaround' niet weet
Is geloof ik een Rockstar dingetje, ik vind die teksten in GTA ook altijd zo kut om te lezenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teksten kan ik gewoon lezen, maar die icoontjes zijn echt klein. Bij andere spellen heb ik er helemaal geen moeite mee.,
Serieus? Ik vind die tutorials altijd superslecht. Worden altijd gegeven terwijl je bezig bent. Moet je tijdens een shootout linksboven in beeld een verhaal gaan zitten lezen terwijl je ondertussen aan gort geschoten wordt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op de een of andere manier blijft de play-store zeggen dat mijn telefoon niet compatible is.
Dat van start (options) ingedrukt houden wordt ook ingame in het begin verteld. Maar ik was het idd ook al weer vergeten.
Wist ik niet meerquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:38 schreef 2dope het volgende:
Ik vind die companion app ook wel nice om ernaast te hebben voor de map. Waar ik me eerst nogal aan ergerde was het ontbreken van een knop om meteen de map even te openen en daarna weer te sluiten, moest steeds start -> map -> close -> close. Maar als je je startknop even inhoudt opent 'ie meteen de map en met rondje/B sluit 'ie ook meteen weer. Misschien handig voor een ander die daar ook mee kampt en het bestaan van deze 'workaround' niet weet
Je kan ook inzoomen hequote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, is ook schijtirritant. Ik kan me voorstellen dat een popup en een gepauzeerd spel ook geen oplossing is, maar die blokjes in de linkerbovenhoek zijn ook niet ideaal. Had ik in GTA ook al.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind die tutorials altijd superslecht. Worden altijd gegeven terwijl je bezig bent. Moet je tijdens een shootout linksboven in beeld een verhaal gaan zitten lezen terwijl je ondertussen aan gort geschoten wordt.
Een compendium met de reeds gegeven tutorials gebundeld. Hoe moeilijk is het? Je had in GTA V nog wel zo'n "log", daar kon je dan alle recente teksten/tutorials/conversaties e.d. gewoon teruglezen. Dat heb ik hier nog niet kunnen vinden. Er is alleen een hele summiere "Help"-functie in het menu waar alleen de meest basale informatie in staat.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, is ook schijtirritant. Ik kan me voorstellen dat een popup en een gepauzeerd spel ook geen oplossing is, maar die blokjes in de linkerbovenhoek zijn ook niet ideaal. Had ik in GTA ook al.
dit is waarquote:
Maarre, hedde gij als PS4 nieuws spotter al nieuws over de nieuwe Plus games van vandaag?quote:
nog zo'n 1,5 uur joh, dan is het bekend.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maarre, hedde gij als PS4 nieuws spotter al nieuws over de nieuwe Plus games van vandaag?
Ben benieuwd of de lek van Sony zelf vorige maand klopt of dat ze in plaats daarvan besloten hebben andere games te doen?
#kanniewachtennie
Dus toch. Beide heb ik nooit gespeeld, en vorige maand na de leak wat filmpjes bekeken en beide zagen er tof uit.quote:
https://psprices.com/region-nl/discounts/?sort=likes&platform=PS4quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Shit, toch maar weer PS Plus nemen. Zeker geen chille aanbiedingen op t moment?
hm toch maar Yakuza 0 aanschaffen dan maarquote:
Kan ik me wel in vinden, het wordt op den duur ook erg repetitief ook al zit de combat nog best redelijk in elkaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Yakuza 0 mij totaal niet kon boeien.. aantal uur gespeeld maar het pakte me niet. De story vind ik wel tof maar de gameplay is wat mij betreft matig. Ook zo weinig voiced quests.. ja dat vind ik niet zo dol om in een 3d game alleen maar tekst te lezen en de hele tijd 'HEY BOY' te horen enzo..
Zelfs op de pc nog een x gekocht maar ook daar niet gelukt om erin te komen
Zou ik zeker aanraden idd. En dan eerst 0 spelen uiteraard.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
hm toch maar Yakuza 0 aanschaffen dan maar
Precies. Yakuza altijd al heel boeiend gevonden maar nooit gespeeld. Daarom is dit wel een goede reden om aan de reeks te beginnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Zou ik zeker aanraden idd. En dan eerst 0 spelen uiteraard.
quote:
nou fantastischquote:
morgenvroeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |