abonnement Unibet Coolblue
pi_183025865
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:24 schreef superniger het volgende:
Jesse Klaver heeft zijn vrouw zwanger geplast.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ng-voor-jesse-klaver
3 kinderen vind ik niet heel groen linksig
pi_183028238
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:59 schreef Superfatcat het volgende:
De 69-jarige Emile Ratelband heeft aan RTL Boulevard bevestigd dat een van zijn draagmoeders zwanger is van zijn baby. Hij vertelde het heugelijke nieuws voor het gerechtsgebouw in Arnhem waar hij aanwezig was voor een zaak met zijn ex.

Eind augustus liet de positiviteitsgoeroe weten dat hij op zoek was naar een draagmoeder, omdat hij nog één keer vader wilde worden. Op Twitter plaatste hij een oproep en maar liefst 23 vrouwen reageerden al in de eerste twaalf uur.


wat kansloos toch weer dit :{w
En hij was al zo’n fantastische vader voor zijn andere kinderen :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183029705
quote:
"Het gebeurt niet met ivf, het gebeurt gewoon werkelijk", vertelde Emile een paar weken geleden aan het AD.
quote:
"Ik krijg het gezag. Zij mogen de kinderen eens in de twee weken halen, als ze willen. Voor mij geldt: niet de lasten van de vrouw, wel de lusten van de kinderen."
Wat een figuur :'(

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2018 20:58:34 ]
pi_183029715
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:14 schreef rena het volgende:

[..]

En hij was al zo’n fantastische vader voor zijn andere kinderen :{
weer een mama erbij die hij kan mishandelen
pi_183029934
Ow en deze quote

quote:
Ratelband, die de rechter maandag vroeg zijn leeftijd met twintig jaar te verlagen,
:')
pi_183030194
Wat zou die draagmoeder ervoor hebben gekregen? 8)7
Alius aliud dicit
pi_183030427
Walgelijk figuur, die Ratelband.
Knettergek en heeft nog geld ook. Nare combinatie. En misselijke vrouwen die werkelijk zijn kind willen baren. Die zien alleen maar ¤¤¤¤¤ :X
pi_183030469
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:21 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

3 kinderen vind ik niet heel groen linksig
Nu zit de achterbank vol. :)
pi_183030528
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:21 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

3 kinderen vind ik niet heel groen linksig
want? Die passen prima in een prius hoor.
pi_183030622
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:59 schreef Superfatcat het volgende:
De 69-jarige Emile Ratelband heeft aan RTL Boulevard bevestigd dat een van zijn draagmoeders zwanger is van zijn baby. Hij vertelde het heugelijke nieuws voor het gerechtsgebouw in Arnhem waar hij aanwezig was voor een zaak met zijn ex.

Eind augustus liet de positiviteitsgoeroe weten dat hij op zoek was naar een draagmoeder, omdat hij nog één keer vader wilde worden . Op Twitter plaatste hij een oproep en maar liefst 23 vrouwen reageerden al in de eerste twaalf uur.


wat kansloos toch weer dit :{w
Lijkt wel alsof hij puur voor het moment gaat. Mooi moment, dat snap ik. Maar het is wel een mensenleven die op gaat groeien met een half bejaarde vader eer hij 10 is. En dan?
:r :r
pi_183031053
Arm kind, van Emile Ratelband. Ik vind het gewoon triest dat zo'n volslagen gek zich zomaar voort kan gaan planten. Het is gewoon spelen met een mensenleven; dat kind kan er niets aan doen.

Die draagmoeder mag er "officieel" ook niets voor krijgen trouwens; commercieel draagmoederschap is in Nederland verboden. Nog te meer redenen dat ik stomverbaasd ben dat een vrouw zich er überhaupt voor leent.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183031101
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:26 schreef miaeak het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof hij puur voor het moment gaat. Mooi moment, dat snap ik. Maar het is wel een mensenleven die op gaat groeien met een half bejaarde vader eer hij 10 is. En dan?
:r :r
Half bejaarde? Gewoon bejaard.
pi_183036708
Ik vraag me af wat die aanstaande moeders bezield. Wiens belang heb je dan bovenaan staan?
Want ja, ze zijn niet alleen draagmoeder maar ook donor van de eicel.

Ratelband kan wel denken dat hij 20 jaar jonger is, maar dat betekent niet dat hij automatisch ook 20 jaar ouder wordt. Los van het feit dat hij ook wel een aantal stempeltjes heeft.
pi_183036953
en als we het toevallig toch over hele stabiele mensen hebben...



Voormalig Temptation Island-kandidaten Jolien en Herbert zijn vandaag de trotse ouders geworden van een jongetje. De kleine spruit luistert naar de naam Emilio.
  vrijdag 9 november 2018 @ 09:35:35 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183037290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:58 schreef Handleiding het volgende:

[..]


[..]

Wat een figuur :'(
Nog één keer vader willen worden, maar wel 2 vrouwen proberen te bezwangeren...

Nou ja, het is iig een originele manier om wat jonge neukertjes te scoren.

Als er nou iemand van 45 was geweest die zich 25 voelde, was die dan ook in aanmerking gekomen, of was ze afgewezen wegens "te oud"?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 november 2018 @ 22:34:49 #166
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_183052194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:07 schreef Superfatcat het volgende:
en als we het toevallig toch over hele stabiele mensen hebben...

[ afbeelding ]

Voormalig Temptation Island-kandidaten Jolien en Herbert zijn vandaag de trotse ouders geworden van een jongetje. De kleine spruit luistert naar de naam Emilio.
:'( _O-
pi_183056808
Ik zie in de op nog staan dat Benito vd Pas en zijn vrouw Pascale zwanger zijn, maar hun zoon Benjamin is op 11 oktober jl. geboren.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_183074252
quote:
Model Kate Upton is woensdag bevallen van een dochter. Het is haar eerste kind.

Upton en haar man en honkbalspeler Justin Verlander hebben het meisje Genevieve genoemd. Het model plaatste zaterdagavond een foto van het meisje op Instagram. Als onderschrift stonden de naam en geboortedatum.

Ook Verlander plaatste een foto op het sociale medium. "Je stal mijn hart de eerste seconde dat ik je zag", schrijft de honkbalspeler van de Houston Astros bij de foto.

Het koppel maakte in juli bekend hun eerste kind te verwachten. In december 2017 trouwden de twee in Italië, kort nadat Verlander kampioen was geworden in de Amerikaanse honkbalcompetitie.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183074765
Mooie naam Genevieve O+
pi_183095470


Jan Dulles is vader geworden van een zoontje! De kleine jongen heet James.
pi_183096204
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:26 schreef Superfatcat het volgende:
[ afbeelding ]

Jan Dulles is vader geworden van een zoontje! De kleine jongen heet James.
Best een grote baby, of ligt dat aan mij?
pi_183096292
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 09:57 schreef Superfatcat het volgende:
Mooie naam Genevieve O+
In ieder geval weer eens een echte naam en niet van die eenlettergreperige kreten die je tegenwoordig alleen nog maar hoort.
pi_183096332
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 09:57 schreef Superfatcat het volgende:
Mooie naam Genevieve O+
Prachtig, ik ben ook fan. :Y
pi_183096343
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 10:13 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Best een grote baby, of ligt dat aan mij?
Mwa. Ben niet onder de indruk. :P
pi_183096394
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 10:13 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Best een grote baby, of ligt dat aan mij?
Lijkt me niet net geboren maar een week of 2 oud? Maar misschien ligt het aan de foto.

Edit: oh nee is gewoon gisteren geboren :')
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')