quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze wel voldoende hout, mens gaat er anders zo doorheen met haar 130 kilo....
Ik weet nog dat ze het eerst terrasje pakken noemde als ze naar achteren moesten ..Amanda heeft toen een hele tijd op het echte terras staan wachten...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Komt uit DGK. Daar zeiden ze altijd dat ze een kroket uit de muur gingen halen als ze bij de regie moesten komen
En welkom
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze het eerst terrasje pakken noemde als ze naar achteren moesten ..Amanda heeft toen een hele tijd op het echte terras staan wachten...
Mocking bird.quote:
Of: naar de buren. Dat was er ook zo een.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze het eerst terrasje pakken noemde als ze naar achteren moesten ..Amanda heeft toen een hele tijd op het echte terras staan wachten...
Klinkt ook echt romantisch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:42 schreef Aggie46 het volgende:
Brenda:"Hebben jullie niet liggen muilen dan?"
(weer wat geleerd)
Dat ze bij Mike in zijn hok mag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:43 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley een speech geven om 17:00?
Heb ff bezoek gehad
Hoop dat ze ook gaat zeggen en hier voel ik me wel welkom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:44 schreef Zeyina het volgende:
Shelley gaat om 17 u een speech houden bij het huisje waarin ze wilt vertellen hoe ze het vindt en hoe ze zich voelt dat ze in het huisje gaat slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |