Bijna ¤ 900- volgens mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hebben ze voor dat kutding betaald dan?
sjocoBeerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel wil een andere bijnaam;iemand hier een suggestie?
Komt uit DGK. Daar zeiden ze altijd dat ze een kroket uit de muur gingen halen als ze bij de regie moesten komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:31 schreef Rexanthony het volgende:
Ik zie af en toe de naam “Febo” voorbij komen. Ik neem niet aan dat hiermee de snackbar bedoeld wordt? Waar komt deze naam vandaan?
aw.. lief van Meikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:31 schreef Yurtovic het volgende:
Mike heeft een schimmelplekje op zijn gezicht
Dan spoor je toch niet...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bijna ¤ 900- volgens mij
(Edit: ¤ 899,-)
quote:
Evert. ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel wil een andere bijnaam;iemand hier een suggestie?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:31 schreef Rexanthony het volgende:
Ik zie af en toe de naam “Febo” voorbij komen. Ik neem niet aan dat hiermee de snackbar bedoeld wordt? Waar komt deze naam vandaan?
van de Ferdinand Bolstraatquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:31 schreef Rexanthony het volgende:
Lotus heeft nog wat junkie-eczeem denk ik, herpes kan ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw.. lief van Meik
graties gedeeld met Lotus
Bed maken voor de Diva Merelquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is die slaaf(Jeff) van Jessie aan het doen?.............
Een bed voor Merel maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is die slaaf(Jeff) van Jessie aan het doen?.............
Hartelijk dank!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Komt uit DGK. Daar zeiden ze altijd dat ze een kroket uit de muur gingen halen als ze bij de regie moesten komen
En welkom
Meen je niet..................Dat wijf gaat de touwtjes echt in handen krijgen daar............quote:
Ik zie ook haast geen klanten meer..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Die iglo is de miskoop van het jaar.
Kunt er niet doorheen kijken.
Koud in de winter
Nog lang niet terugverdiend met knippen.
Hebben ze wel voldoende hout, mens gaat er anders zo doorheen met haar 130 kilo....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |