quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb al twee keer een bericht gestuurdNah dan maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Nou Joa ligt prima hoor, de hele godganse dag op zijn rug in de Yurt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joa en Cris liggen momenteel erg slecht.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]Is nu veranderd. nu moet UTOPiA AAN smsnen, en dan BETALEN, dan krijg je de codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Lekker handig. Dit stond zo op de site trouwens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is nu veranderd. nu moet UTOPiA AAN smsnen, en dan BETALEN, dan krijg je de code
Klopt, hebben ze weer veranderd denk ik. Maar het is geluktquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Lekker handig. Dit stond zo op de site trouwens.
Gebruik gewoon ideal
afgunstige zure wijven waar bemoeien ze zich mee?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:22 schreef Zeyina het volgende:
Merel: Weet je wat het is? Mike denkt af en toe dat ik gek ben. Ik heb dat soort dingen wel door hoor
Brenda: Denk je dat het lust is? Want ik vind ze totaal niet passen
Goh mensen zouden elkaar eens wat gunnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:22 schreef Zeyina het volgende:
Merel: Weet je wat het is? Mike denkt af en toe dat ik gek ben. Ik heb dat soort dingen wel door hoor
Wat weet die zure Brenda nou van of het past of niet???quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:22 schreef Zeyina het volgende:
En helemaal verkleumd ,echt zielig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Iglo ontmanteling / verhuis gedoe
die meiden zijn kapot straks
Hebben ze voor dat kutding betaald dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Die iglo is de miskoop van het jaar.
Kunt er niet doorheen kijken.
Koud in de winter
Nog lang niet terugverdiend met knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |