Illuminatiquote:
Ramsey was idd top!quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn favoriete bnw momenten:
1. Ramsey gescoord topic
2. Commune in noorwegen/Schotland
Hartstikke leuke tijden waren datquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Er waren vele leuke momenten in de sc ook
Oke, dan is het goedquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tijd voor vers bloed op BNW na die lange tijd en ik blijf wel op UTO modden GGMM.
He en ik danquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij bent best wel lekker nog volgens mij. Zonde dat je weggaat.
Pics? Ik vind het ook jammer dat jij weg gaat. Ik ken je niet, maar je lijkt me een prima kerel.quote:
Ik had lang geleden een x foto gezien. Is wel een 8/10 blondine van wat ik me mee te herinneren.quote:
Ik kom er zo op terug, er staat hier een man in pak bij een zwart busje die vraagt of ik even met hem mee kan lopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens wil ik Lavenderr en CrhisCarter nog wel adviseren even hun aluhoedjes op te houden, ook als je geen BNW mod bent, je weet het nooit natuurlijk
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik kom er zo op terug, er staat hier een man in pak bij een zwart busje die vraagt of ik even met hem mee kan lopen
tornadomirakelquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik toch wel een op en top BNW vond waren de psychotornado test topics: BNW / PSYCHOTORNADOTESTS van vliegtuigen etc. #2
ja sorry, heb hem doorgestuurd naar jouquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik kom er zo op terug, er staat hier een man in pak bij een zwart busje die vraagt of ik even met hem mee kan lopen
Hij heeft me een zwart pak aangemetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ja sorry, heb hem doorgestuurd naar jou
Er moet nog even wat zwarte stift doorheen en dan kan het openbaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Wanneer komen jullie dossiers naar buiten Lav en CC? Zit daar een geheimhouding op van wat, 75 jaar?
GMTA (zie mijn editquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er moet nog even wat zwarte stift doorheen en dan kan het openbaar
Scrum, bedanktquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bedankt Chris en L, BNW had zich geen beter modteam kunnen wensen in de periode(s) dat jullie werkzaam waren.
Ik kon je posts altijd wel waarderenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:04 schreef THEFXR het volgende:
Heel hartelijk dank voor jullie tijd, energie en inzet!!
FXR is scherp en to the point. Hou daar ook van. En ook van zijn kattenplaatjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:09 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik kon je posts altijd wel waarderen
En jij bedankt voor je kwaliteitsbijdragen op BNWquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:52 schreef Beathoven het volgende:
Goede gemodereerd hier door beide, mijn complimenten en bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |