dat kan. met de juiste folies ertussen en een houten afwerking aan de buitenkant die weatherproof is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:30 schreef Puala het volgende:
Maar kan je gewoon pirplaten bevestigen, regelwerk en hout er overheen? Of denk ik dan te makkelijk? Weet iemand dat?
Kan jij uitleggen welke folies er waar nodig zijn? En weatherproof, rabatdelen? Dat heb ik zonder isolatie op andere plaatsen ook, dus het zou mooi zijn als dat kan. En waar moet ik anders aan denken?quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat kan. met de juiste folies ertussen en een houten afwerking aan de buitenkant die weatherproof is.
Dit zou inderdaad eerst uitgerekend moeten worden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:06 schreef emceeiteepro het volgende:
Je gaat over 1 à 2 jaar verhuizen?
Dan ga je die investering nooit terugverdienen of terugzien in een hogere verkoopprijs.
Plaats een extra radiator....
Aan de muurzijde een dampdichte folie, daarover de rachels met tussen de rachels de isolatie (platen of steenwol, dan over het geheel een dampopen folie en dan de rabatdelen die je kiest.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:59 schreef Puala het volgende:
Kan jij uitleggen welke folies er waar nodig zijn? En weatherproof, rabatdelen? Dat heb ik zonder isolatie op andere plaatsen ook, dus het zou mooi zijn als dat kan. En waar moet ik anders aan denken?
Dat weet ik, maar comfort is mij ook wat waardquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:06 schreef emceeiteepro het volgende:
Je gaat over 1 à 2 jaar verhuizen?
Dan ga je die investering nooit terugverdienen of terugzien in een hogere verkoopprijs.
Plaats een extra radiator....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Puala op 29-10-2018 08:43:41 ]
Ah top, dat gaat me lukken. Dampopen folie heb ik nog liggen, regelwerk en rabatdelen vind ik wel meevallen qua prijs. Ik ga eens meten en rekenenquote:Op maandag 29 oktober 2018 07:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Aan de muurzijde een dampdichte folie, daarover de rachels met tussen de rachels de isolatie (platen of steenwol, dan over het geheel een dampopen folie en dan de rabatdelen die je kiest.
Ik heb wel eens naar Western Red CEdar rabatdelen gekeken, maar die zijn erg prijzig, dat verdien je niet terug in een paar jaar.
Dan heb je het gros al te pakken. Dampdichte folie kan je gewoon goedkoop landbouwplastic voor nemen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:49 schreef Puala het volgende:
Ah top, dat gaat me lukken. Dampopen folie heb ik nog liggen, regelwerk en rabatdelen vind ik wel meevallen qua prijs. Ik ga eens meten en rekenen
ah dan kan ik gewoon de schuur van pa plunderenquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Dan heb je het gros al te pakken. Dampdichte folie kan je gewoon goedkoop landbouwplastic voor nemen.
Niet echt, heb ik geen verstand van. Uiteraard hoe dikker hoe beter.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:58 schreef Puala het volgende:
ah dan kan ik gewoon de schuur van pa plunderen![]()
Ik zag trouwens dat er verschillende pir platen zijn, heb je daar nog tips voor?
Er zit verschil in de afwerkingsmethodes zag ik. Folie, glaswol oid.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:00 schreef blomke het volgende:
[..]
Niet echt, heb ik geen verstand van. Uiteraard hoe dikker hoe beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |