Gaat niet,ik heb een beugel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
leg je Tandeh op de schouw en doe na tip
Nee hoor, schuimpjes betalen er grif voor.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:19 schreef krabje het volgende:
[..]
gelijk heeft ze,is schandalig 10 euro voor een pollie
ik denk iets anders als jaloersheid.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee hoor, schuimpjes betalen er grif voor.
En het loopt goed, dus waarom zou je dan onder de prijs gaan zitten?
Lijkt mij meer op jaloersigheid.
Die Jessie dus met een polaroid en Gerrit heeft een gewoon toestel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:20 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh dat gaat weer vuurwerk worden .... er lopen al andere fotografen rond toch?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lotus over Jesse : Met haar blubber lichaam, geef die een duw en ze stort in als een pudding
zelfs na een leuke markt weten ze de sfeer te verpesten.....quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:19 schreef krabje het volgende:
[..]
en jef en jes en wie weet nog meer,maar joa en tim hebben een deal gesloten,net als chris en his vorige keer met die nike's,die brandon is een loslopend projectiel,en een verrader 1ste klas.
Lotus over Jesse : Met haar blubber lichaam, geef die een duw en ze stort in als een pudding
Nah.. LieveLotussie valt ook steeds meer uit haar rol van Lekkerbekkie naar VuilMuilquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lotus over Jessie
ze moet normaal doen
wie denkt ze wel dat ze is
.
ze valt zo uitelkaar
Ja deze roddel is wel waar.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie heeft een blubberlichaam volgens Lotus.
Ze is gewoon eerlijkquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]leive leuke meid dus not
Ja heel erg zelfs!quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. LieveLotussie valt ook steeds meer uit haar rol van Lekkerbekkie naar VuilMuil
is ze ook niet,ok grof in haar mondquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is dit allemaal voor de BV ?quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:24 schreef Yurtovic het volgende:
Gerrit rockt als een malle, die gast loopt binnen
Komt omdat iemand daar klaagde dat de pollies veel te duur waren ..daarom nam ze er elke keer maar 1...quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nu de broek en hij gaat vragen of het vest volgende maand betaald mag worden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brandon wil kleren... maar past niet in het budget.
Hij vraagt advies aan Shelly,.
Omdat het mensen afzetten is. In 1.0 was het 1 muntje volgens mij. Heb het altijd al afzetterij gevonden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En toen werd het koud..........quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:26 schreef Yurtovic het volgende:
Brandon wilde toch ook geen zakgeld? Vond ie hypocriet ofzo
tis natuurlijk zo krom als een hoepel, maar door mij ook, hypocriet dat ik er rondloopquote:
Waardoor het opvalt dat Shelly eigenlijk het netste en niet grof is qua taal......van die meiden.......quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. LieveLotussie valt ook steeds meer uit haar lof van Lekkerbekkie naar VuilMuil
En als ze 5 euro zouden zijn dan zou ze er 2 nemen zeker.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Komt omdat iemand daar klaagde dat de pollies veel te duur waren ..daarom nam ze er elke keer maar 1...
Hahahaquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis natuurlijk zo krom als een hoepel, maar door mij ook, hypocriet dat ik er rondloop
ik heb het wel ff gehad met al dat okerquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:28 schreef Yurtovic het volgende:
Chris koopt een OKERgele trui............................................
Vergis ik me nou, of is het ook tussendoor weleens 5 euro geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Komt omdat iemand daar klaagde dat de pollies veel te duur waren ..daarom nam ze er elke keer maar 1...
Maar legt haar zelfveroorzaakte problemen bij elke roddelkut die maar luisteren wil.. en Lotusje is op dit moment de Relkut bij uitstek om lekker mee te spelenquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waardoor het opvalt dat Shelly eigenlijk het netste en niet grof is qua taal......van die meiden.......
Ze schrokt net eigenlijk ook een beetje van Lotus toen die het over het blubberlichaam had.....
Nee, altijd 10 euro.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vergis ik me nou, of is het ook tussendoor weleens 5 euro geweest.
Heeft Jessie het zelf naar gemaakt ...door Lotus haar lach na te doen...ah ik hoor nu dat Lotus heeft gezegd en jij dan...en de lach van Jessie ook nadeed...quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja, misschien wel 3 ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En als ze 5 euro zouden zijn dan zou ze er 2 nemen zeker.
ook zij heeft daar recht op net als de rest.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:26 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Gauw Shel, ga ook even iets kopen!
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:21 schreef Jemoederniet het volgende:
nou de lach van lotus is geweldigquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Heeft Jessie het zelf naar gemaakt ...door Lotus haar lach na te doen...ah ik hoor nu dat Lotus heeft gezegd en jij dan...en de lach van Jessie ook nadeed...
zeker weten......volgens mij het dubbele.......quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:31 schreef Yaksa het volgende:
Knaks heeft 300 euro omzet.
Volgens Joa dan, precies 300 euro is wel heel toevallig, die zal wel weer het e.e.a. achterover gedrukt hebben.
Heeeeeel toevallig. Had ook zomaar 200 of 400 euro toevallig kunnen zijn. Jezus man, man, man.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:31 schreef Yaksa het volgende:
Volgens Joa dan, precies 300 euro is wel heel toevallig, die zal wel weer het e.e.a. achterover gedrukt hebben.
Ik snap nu de TT.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Massalaquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb het wel ff gehad met al dat oker
Merel heeft ze ook gekocht ...quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zonde en dom.. Merel heeft er 100 besteld
Haar "Oma" is een pseudoniem voor de verslaafde streamer die Lotus hiervoor was .quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Lotus wil 3 stemmen op Gerrit zetten op aanraden van haar oma, want die heeft heul veul levenservaring dus die kan het weten.
Netjesquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:31 schreef Yaksa het volgende:
Wat een roddeltante is dat zeg. En maar slijmen met jessie zelf. En tegen haar over shelley lullen en andersom over de ander. Two face kind is het.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:21 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haar "Oma" is een pseudoniem voor de verslaafde streamer die Lotus hiervoor was .
Ze is nu wel heel veel punten bij me aan het scoren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahaahah Lotus tegen Merel:
Jesse maakt me belachelijk met mijn lach, en toen deed ik gelijk die van haar na.
Inclusief soundeffects
Lotus
Ohhw? Sinds wanneer dragen de TimoTeefjes hun knakkers af? Dat was toch eigen winst?quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Netjes
mooi bedrag voor de BV
Hahaha... te leuk dit.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haar "Oma" is een pseudoniem voor de verslaafde streamer die Lotus hiervoor was .
Mooi hé....quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel tegen Lotus: Heb jij tegen Sjel gezegd dat ik de BH's lelijk vind?
Lotus: JA!
Als ze wat korting hebben gehad zeker wel.......quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hiske zet vraagtekens bij alle aankopen....
Sjellie verteld gelijk dat ze haar vest voor 10 euro heeft gekocht.
Overigens , dames, zijn die prijzen daar realistisch ?
Kom je zo'n vest voor een tientje op een markt tegenwoordig?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel tegen Lotus: Heb jij tegen Sjel gezegd dat ik de BH's lelijk vind?
Lotus: JA!
Toch staat me iets bij. In ieder geval 2 voor 15 is ook geweest. Hoe het ook zij, het is veel te duur.quote:
Niet op de markt.....de speksteentjes en kruisjes en steentjes.....die is voor de aflossingquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? Sinds wanneer dragen de TimoTeefjes hun knakkers af? Dat was toch eigen winst?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet op de markt.....de speksteentjes en kruisjes en steentjes.....die is voor de aflossing
Dus iemand nadoen die dat bij jou doet is punten scoren. Ik noem het van allebei heel erg kinderachtig en onvolwassenquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is nu wel heel veel punten bij me aan het scoren.
Wilde ...ik denk dat ze nu op Jessie gaat...quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Lotus wil 3 stemmen op Gerrit zetten op aanraden van haar oma, want die heeft heul veul levenservaring dus die kan het weten.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahaahah Lotus tegen Merel:
Jesse maakt me belachelijk met mijn lach, en toen deed ik gelijk die van haar na.
Inclusief soundeffects
Lotus
tis wel eens tijd dat Jessie eenkoekje van eigen deeg krijgtquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus iemand nadoen die dat bij jou doet is punten scoren. Ik noem het van allebei heel erg kinderachtig en onvolwassen
Ik kom nooit op de markt.. trouwens in mijn maat moeten er iets meer schapen geschoren worden dan voor Shelquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind haar niet te volgen en verdiep me ook totaal niet meer in haar....quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Wilde ...ik denk dat ze nu op Jessie gaat...
Wat ik al eerder bedacht was een compilatie van die van John, Jessie en Lotus. Misschien kunnen er ook anderen bij, maar die drie zijn wel het meest apart.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:31 schreef Yurtovic het volgende:
DGK kun je een lotuslachcompilatie maken voor social media?!
nou dan mogen de schuimpjes nu ook van alles doorgevenquote:
Kosten toch 3 euro?quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:31 schreef Yaksa het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik ben dan wel geen dame,maar marktmeuk is nooit duur.En qua inkoop kost het helemaal weinig.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Mike en His kopen 15 stroopwafels voor 20 euro.. voor de groep![]()
Wat een sociale mensen toch
Dan weet ik echt niet welke ervaring oma heeft. Rare oma. Gerrit zou oma het minst moeten irriteren. Jammer dat er geen motivatie bij gegeven is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
is al die tijd al zo geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? Sinds wanneer dragen de TimoTeefjes hun knakkers af? Dat was toch eigen winst?
Verbaasde me gewoon... dat lange vest van Shelly , in een mode kleur, en alleen al 3 kilo materiaal ... 10 euro retail... hmm.. kinderhandjes of Febosausje.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen dame,maar marktmeuk is nooit duur.En qua inkoop kost het helemaal weinig.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus iemand nadoen die dat bij jou doet is punten scoren. Ik noem het van allebei heel erg kinderachtig en onvolwassen
Waarom niet? Je kan toch wel passen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:39 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet als je niet passen kan ?
Hoi oma, heeft u ook zo'n hekel aan Gerrit?quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit klinkt wel gezellie. Moet geen uren duren..maar zo ff voor bij de borrel. Heb toch liever dat ze wat zingt dan lacht.
Zal het even aan onze oma vragenquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan weet ik echt niet welke ervaring oma heeft. Rare oma. Gerrit zou oma het minst moeten irriteren. Jammer dat er geen motivatie bij gegeven is.
Uhhh ja hoor .....quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kan toch wel passen.
Allemaal schijn. De rest steken ze in hun eigen zakken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen probleem mee wel met de een er voor van alles uitmaken en van de ander het toejuichen. Het is gewoon kinderachtig van allebeiquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis wel eens tijd dat Jessie eenkoekje van eigen deeg krijgt
Ik vind Lotus echt een aanwinst.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit klinkt wel gezellie. Moet geen uren duren..maar zo ff voor bij de borrel. Heb toch liever dat ze wat zingt dan lacht.
Nee het klopt echt wel.......zeg dat het 15euro voor ons kost......quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verbaasde me gewoon... dat lange vest van Shelly , in een mode kleur, en alleen al 3 kilo materiaal ... 10 euro retail... hmm.. kinderhandjes of Febosausje.
Ze is niet helemaal eerlijk want ze praat ook over shelley achter haat rug om.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind Lotus echt een aanwinst.
Tuurlijk.. ze zal vast wel iets mankeren... Gelukkig!
Maar ondertussen is ze actief, creatief, meestal positief, gaat geen confrontatie uit de weg, eerlijk...en af en toe een muziekje!
Moet ook wel.. want geen tieten en geek kont...... dan moet je presteren hè
Oké, dan neem ik dat aanquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee het klopt echt wel.......zeg dat het 15euro voor ons kost......
nou ik niet,kan die ukelele niet meer horen en lotus al helemaal nietquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:46 schreef snetje het volgende:
Heel Nederland gaat straks aan de gang met de ukulele....
Of 15 pakjes stroopwafels. Dat zal het misschien zijn. Die grote stroopwafels heeft deze man toch ook of niet? Die zullen wel meer kosten dan een euro per stuk.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Las ik nu ergens 15 stroopwafels... 20 euro?
Maatje dinnerplate ofzo ?
Ze zit ook bij Jessie te slijmen en zodra Jessie buiten gehoorsafstand is brandt ze haar weer afquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal eerlijk want ze praat ook over shelley achter haat rug om.
Ik schreef dan ook dat ze niet perfect is , gelukkig.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal eerlijk want ze praat ook over shelley achter haat rug om.
Verliefd!!!quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ondertussen is ze actief, creatief, meestal positief, gaat geen confrontatie uit de weg, eerlijk...en af en toe een muziekje!
Moet ook wel.. want geen tieten en geen kont...... dan moet je presteren hè
ze hadden er ook ff bij moeten schrijven het dealtje wat ze met hun criminele boekhouder hebben maar dat laten ze weer weg in dit verhaalquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Allemaal schijn. De rest steken ze in hun eigen zakken.
Ratten blijven ratten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ratten blijven ratten
[ afbeelding ]
Nee, ik vind het een nutteloze baal hooi...maar heb verder weinig last van hem..quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:44 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hoi oma, heeft u ook zo'n hekel aan Gerrit?
Dus toch "afromen" van de meerwinst.. ¤300 is ook dan dat "tevreden bedrag" jammer dat ze de kluit weer belazeren willenquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ratten blijven ratten
[ afbeelding ]
ja eens hoorquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet ook wel.. want geen tieten en geen kont...... dan moet je presteren hè
dat dusquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik schreef dan ook dat ze niet perfect is , gelukkig.
Maar vergeleken bij wat ik al maanden zie , vind ik het een verademing vooralsnog.
zoals meer halve waarheden zijnquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze hadden er ook ff bij moeten schrijven het dealtje wat ze met hun criminele boekhouder hebben maar dat laten ze weer weg in dit verhaal
Goeie Broeder,quote:
Gerrit vertelde gisteren aan zijn vrienden, dat het daar dag en nacht licht is, dus we worden bedonderd door de regie die de beelden expres heel donker maakt!quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:42 schreef PTLe het volgende:
De streams zijn bijna niet te zien door dat het donker word , het word tijd voor verlichting op het terrein ...
[ afbeelding ]
oma, je hebt toch niet de hummer bij je de 17e toch?quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een nutteloze baal hooi...maar heb verder weinig last van hem..
Laat ik het zo zeggen, ik zou hem niet als eerste raken met mijn Hummer
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gerrit vertelde gisteren aan zijn vrienden, dat het daar dag en nacht licht is, dus we worden bedonderd door de regie die de beelden expres heel donker maakt!
Geef haar meteen een kopje thee met cyaakali.quote:
Hahaha, nee hoor. Jullie zijn geen Utopianenquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oma, je hebt toch niet de hummer bij je de 17e toch?
Gelukkig drink ik geen theequote:Op zondag 28 oktober 2018 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geef haar meteen een kopje thee met cyaakali.
Hahaha, nee deze oma niet hoor. Jij krijgt gewoon een lekker kopje thee.quote:
Hoe kan de sinterklaas optocht dan op live/TV zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kindjes zingen een liedje,dat mag dus niet.
Dat was in Utopia 1 ook. En als je andere beelden zit gemaakt door andere camera's, b.v. van Shownieuws zie je dat het een stuk lichter is allemaal daar ook de bewoners zien er dan heel anders uit gelijk. De streams zijn expres zo bedompt gemaakt voor het sfeertje denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gerrit vertelde gisteren aan zijn vrienden, dat het daar dag en nacht licht is, dus we worden bedonderd door de regie die de beelden expres heel donker maakt!
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Precies, dat was de bedoeling.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:51 schreef krabje het volgende:
als ze bij het evenement van de jongens en brandon ook hadden verkocht hadden ze minder verlies gehad,maar nee dat mocht niet
Ik denk dat iedereen daar bij Talpa streamers ziet als noodzakelijk kwaad.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was in Utopia 1 ook. En als je andere beelden zit gemaakt door andere camera's, b.v. van Shownieuws zie je dat het een stuk lichter is allemaal daar. De streams zijn expres zo bedompt gemaakt voor het sfeertje denk ik.
Het is niet alleen op de streams maar ook de TV beelden zien er uit zoals op de streams.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen daar bij Talpa streamers ziet als noodzakelijk kwaad.
Behalve...... De financiële afdeling.
En terecht, dat gejank aan de kop...quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was in Utopia 1 ook. En als je andere beelden zit gemaakt door andere camera's, b.v. van Shownieuws zie je dat het een stuk lichter is allemaal daar ook de bewoners zien er dan heel anders uit gelijk. De streams zijn expres zo bedompt gemaakt voor het sfeertje denk ik.
Kinderen mogen daar niets,zelfs niet meer geknipt of geschminkt worden.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
En terecht, dat gejank aan de kop...![]()
Niks zo erg als zingende kinderen .....quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
En terecht, dat gejank aan de kop...![]()
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kinderen mogen daar niets,zelfs niet meer geknipt of geschminkt worden.
Ze kan likken, wordt iedereen gelukkig van.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hiske wordt b
gelukkig van een lolly
Ik kijk zelden, maar dacht toch echt dat dat stukken beter is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is niet alleen op de streams maar ook de TV beelden zien er uit zoals op de streams.
Ik snap sowieso niet wat kinderen daar te zoeken hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.
Dus dan zullen we hier geen kinderfeestjes zien met aangeknaagde dropjes en zo.
hoor ik haar nu werkelijk smakken en knagen aan dat ding, ik word daar niet vrolijk vanquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kan likken, wordt iedereen gelukkig van.
heel klantonvriendelijk is ze, voelt zzich vaak ook veel meer dan die schuimpjes die er komenquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Aso die Hiske met haar doei op zon toon van weg wezen nu
ja slim van ze he uit maarsenbroekquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
We mogen niet de groetjes doen van tante Petra.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoor ik haar nu werkelijk smakken en knagen aan dat ding, ik word daar niet vrolijk van
Meer een schimmenspel....quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:00 schreef Rhosyn het volgende:
Goede beelden weer...Not. Een prijs voor duidelijke beelden zal Talpa niet snel winnen.![]()
[ afbeelding ]
Het is meer een hoorspel....Utopia radio!!
[ afbeelding ]
Klop, is mij ook opgevallen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kijk zelden, maar dacht toch echt dat dat stukken beter is.
Ik meen me overigens vaag te herrineren dat toen hetzelfde ooit aan de orde was in Uto 1 , er ooit een Huub of een andere medewerker uit legde dat het vooral kwam doordat er over de ruwe beelden nog een paar honderd duizend euro aan (software) filters over heen gaan voor de uitzendingen.
Ik denk deels waar.
Maar we worden wel genaaid. Heb al een paar keer gezien dat ze ook voor de streamers op bepaalde momenten plots een beter beeld hadden.
En wat mij vaak op valt is dat de schaduwen snachts goed zichtbaar zijn.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:01 schreef sjampoeh het volgende:
Ah ik las hier net dat lotus op oorlogspad is met jessy ?![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:01 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Ja laat Lotusje maar schuiven daar, die profileert zichzelf lekker daar op een gunstige manier...quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:01 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Op TV lijken alle gesprekken nog nepper dan op de streams.quote:
Jessie deed Lotus na..GHEHEHEGGHGGHEGEGEquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:01 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Mike in ieder geval wel. Vrouw vertelde het hem.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Weten John en Mike al dat Feyenoord verloren heeft?
Maar wel eerlijk!quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja laat Lotusje maar schuiven daar, die profileert zichzelf lekker daar op een gunstige manier...
verbaast me ook niets, hebben een heel andere achtergrond, maar stiekem lijken ze een beetje op elkaar, dat gaat botsenquote:
En iets met pudding.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jessie deed Lotus na..GHEHEHEGGHGGHEGEGE
Lotus deed Jessie na;;;;HAAAAHAHAHAHAAAAAAA
Jess heeft puddingtetten of zo ?quote:
het misverstand altijd eerlijk moeten zijn, mag hier ook wel eens de wereld uit geholpen worden, kan hier ook mn buren wel verrot schelden onder het mom van eerlijk, maar is niet zo fijnquote:
Er zijn er hier nou eenmaal een paar die nog heiliger zijn dan de paus, let it be.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het misverstand altijd eerlijk moeten zijn, mag hier ook wel eens de wereld uit geholpen worden, kan hier ook mn buren wel verrot schelden onder het mom van eerlijk, maar is niet zo fijn
Kijk ik niet meer naar. Vroeger deed ik dat nog wel om alles de combineren, de streams en wat wij niet mochten zien. Op gegeven moment vond ik dat gestuur en gemanipuleren niet leuk. Vond het zonde van mijn tijd om daarnaar te kijken. Vond wel de beelden altijd beter (in ieder geval overdag).quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op TV lijken alle gesprekken nog nepper dan op de streams.
Nee precies. Bitchen kunnen het gewoon niet hebben als iemand aardig en lief is. Die noemen ze dan schijnheilig....quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het misverstand altijd eerlijk moeten zijn, mag hier ook wel eens de wereld uit geholpen worden, kan hier ook mn buren wel verrot schelden onder het mom van eerlijk, maar is niet zo fijn
Omdat ze een ietwat vreemd lachje heeft in de ogen van sommigen?quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis wel eens tijd dat Jessie eenkoekje van eigen deeg krijgt
terwijl het gewoon fatsoen isquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee precies. Bitchen kunnen het gewoon niet hebben als iemand aardig en lief is. Die noemen ze dan schijnheilig....
Heb ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk ik niet meer naar. Vroeger deed ik dat nog wel om alles de combineren, de streams en wat wij niet mochten zien. Op gegeven moment vond ik dat gestuur en gemanipuleren niet leuk. Vond het zonde van mijn tijd om daarnaar te kijken. Vond wel de beelden altijd beter (in ieder geval overdag).
Mooi zo, 3 musketiers hebben dus gefaald...quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:06 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb teruggelezen, maar er waren dus veel acteurs-bezoekers en de knakkers hebben bijna niets verkocht.
Het was dus bar en boos
Mooi verwoord Sister Roosjequote:Op zondag 28 oktober 2018 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee precies. Bitchen kunnen het gewoon niet hebben als iemand aardig en lief is. Die noemen ze dan schijnheilig....
Ik kijk het ook niet op tv, maar als ik het bij anderen voorbij zie komen lijkt het net Goede Tijden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk ik niet meer naar. Vroeger deed ik dat nog wel om alles de combineren, de streams en wat wij niet mochten zien. Op gegeven moment vond ik dat gestuur en gemanipuleren niet leuk. Vond het zonde van mijn tijd om daarnaar te kijken. Vond wel de beelden altijd beter (in ieder geval overdag).
Ze heeft een neplach, ze overdrijft en het moet zo hard mogelijk. Na-apen Uto 1, deden sommigen daar ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Omdat ze een ietwat vreemd lachje heeft in de ogen van sommigen?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik ook
Al is het best leuk om één keer ofzo in de maand één aflevering te kijken... dan vind ik het grappig.
Ik las hier laatst dat op TV het er ook veel lichter uit ziet dan op de streams.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kijk zelden, maar dacht toch echt dat dat stukken beter is.
Ik meen me overigens vaag te herrineren dat toen hetzelfde ooit aan de orde was in Uto 1 , er ooit een Huub of een andere medewerker uit legde dat het vooral kwam doordat er over de ruwe beelden nog een paar honderd duizend euro aan (software) filters over heen gaan voor de uitzendingen.
Ik denk deels waar.
Maar we worden wel genaaid. Heb al een paar keer gezien dat ze ook voor de streamers op bepaalde momenten plots een beter beeld hadden.
En wat mij vaak op valt is dat de schaduwen snachts goed zichtbaar zijn.
denk je dat nu echt dat ik dat bedoelde?????? Als je me ergens op wil pakken doe dat maar andersquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Omdat ze een ietwat vreemd lachje heeft in de ogen van sommigen?
Vind je?quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet op tv, maar als ik het bij anderen voorbij zie komen lijkt het net Goede Tijden.
Alleen voor John? Neem aan dat het niet voor de hele markt is.quote:
Dit is volgens mij alleen van John/Mike en JMJ of zo?quote:
Weet het niet, dacht dat hij de hele kas stond op te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit is volgens mij alleen van John/Mike en JMJ of zo?
Veel kan het dan niet zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ratten blijven ratten
[ afbeelding ]
Hey Broeder,300 euro voor de knakkers.Netjes toch?quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:06 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb teruggelezen, maar er waren dus veel acteurs-bezoekers en de knakkers hebben bijna niets verkocht.
Het was dus bar en boos
nog afwachten tot er geteld isquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi zo, 3 musketiers hebben dus gefaald...
Dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als dat waar is.... is Tim in zijn nopjes.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Of mensen die zeggen ja sorry ben nu een maal zo als ze je afkatten enzo ook zon doodoener
Broeder 300quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hey Broeder,300 euro voor de knakkers.Netjes toch?
Muntjes 1 euro deze markt Broederquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Broeoder 300dan hebben ze 600 verdiend
snap ik ook niet, was niet eens gelovig (in gesprekken met Sanne) gewoon kitscherig emogedoequote:Op zondag 28 oktober 2018 18:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Joa laat een pastoor komen om een missie te doen.
Ik vond missie wel grappig,zoiets heet toch een mis?quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap ik ook niet, was niet eens gelovig (in gesprekken met Sanne) gewoon kitscherig emogedoe
Dat wist ik, ben om 14.00 afgehaakt of zo.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Muntjes 1 euro deze markt Broeder
Ja da's weer een ander verhaal.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat kinderen daar te zoeken hebben.
ja ook datquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vond missie wel grappig,zoiets heet toch een mis?
Daar of hierquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:16 schreef lorrie03 het volgende:
komt er nog ruzie of is alles pais en vree?
Maar ja, wat heeft ze allemaal gekocht op de markt van het kasgeldquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Tegen Maaik ook nog maar eens 3 keer melden, dat ze weinig heeft omgezet..![]()
53 pollies
Die zal er wel een beetje klaar mee zijn, die is al 13 uur in touw en moet zo ook nog koken voor zichzelf.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
Adriaan ontmanteld een marktkraam. Hij maakt rare geluiden steeds. Of hij kreunt raar of perst er scheten uit....1 van de 2
[ afbeelding ]
Laat ik het niet merken!!!quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:16 schreef lorrie03 het volgende:
komt er nog ruzie of is alles pais en vree?
ohhh je zal dat als ouder bij je hebben wonen, terroriseert je hele huis, haar opmerking ook, ze blijven nooit lang boos, zit het ff uit, en dan is alles weer OKquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Jessie ook een broodje knak. Het kan haar niets schelen als een ander niets heeft, als zij maar heeft.
Word een beetje moe van Adriaan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
Adria a a a a aaantje speelt weer de gekwelde alleenwerker.. kreunen en steunen en zuchten de kraampjes slopen...
Kannie vanavond weer heerlijk hakkele en stottere dattie iedereen nix wil hellepe enzo
Hij gaat sowieso nooit meer twisters doen. Hij werkt toch zo graag?quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
Adria a a a a aaantje speelt weer de gekwelde alleenwerker.. kreunen en steunen en zuchten de kraampjes slopen...
Kannie vanavond weer heerlijk hakkele en stottere dattie iedereen nix wil hellepe enzo
quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:19 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ja duh daar natuurlijk, Ik zit in de COS
Als ze op haar kamer zit,belt ze haar moeder om chips te komen brengen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ohhh je zal dat als ouder bij je hebben wonen, terroriseert je hele huis, haar opmerking ook, ze blijven nooit lang boos, zit het ff uit, en dan is alles weer OK
quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Geeft een rondje Bokbier weg![]()
Kom maar op met de "evaluatie"
Dat is Jessie ten voeten uit.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Jessie ook een broodje knak. Het kan haar niets schelen als een ander niets heeft, als zij maar heeft.
Proost Broeder.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Geeft een rondje Bokbier weg![]()
Kom maar op met de "evaluatie"
ik hoop niet terwijl ze zichzelf vol laat blaffen, met een risicootjequote:Op zondag 28 oktober 2018 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als ze op haar kamer zit,belt ze haar moeder om chips te komen brengen.
Proost Broederquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk dat geluid van rinkelend echt geld, zilver klinkt beter, op goud dans ik.
die heeft de hele dag zijn vrolijke masker op gehad dus gaat zo instortenquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dus gemiddeld iets van 10 pollies per uur.
Ik geloof er geen barst van.
Dus iets van 20.0000 HA HA HA HA HAAAAAA'squote:Op zondag 28 oktober 2018 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dus gemiddeld iets van 10 pollies per uur.
Ik geloof er geen barst van.
Hij werkt om te kunnen zeiken dat hij altijd de enige was die wat deed... smorgends vroeg met een kruiwagentje rondlopen bvquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso nooit meer twisters doen. Hij werkt toch zo graag?
Jessie heeft prima tetten hoor. Niets mis mee volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jess heeft puddingtetten of zo ?
Ik ga eerst Boer John bellen,ik ben woest.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Inkoop versus restant check is gewenst.
Mail jij de redactie?
Ik laad de drone op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |