Verdomme. Nu is ie echt compleet.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tenzij Ajax nog meer doelpunten scoort.
Wat een idiootquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:32 schreef Saekerhett het volgende:
"Toen was het leed al geschoten"
- John de Wolf
Je hebt 2 keer gescoordquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:36 schreef Adames het volgende:
Het ging matig met Haxball, maar nog altijd beter dan wat GGMM presteert
Toppertje hoor.quote:
als ik nu ook nog eens probeer wat minder ballen in het eigen doel te schieten, kan het feest pas echt beginnenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Er moet er nog wel een bij Ajax, dan hebben we 3 weken geen Klaas!
hahah, daar had ik ook last vanquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:38 schreef Adames het volgende:
[..]
als ik nu ook nog eens probeer wat minder ballen in het eigen doel te schieten, kan het feest pas echt beginnen
we krijgen ook nog magnums van hem. geloof feyenoorders nooit met beloftesquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Er moet er nog wel een bij Ajax, dan hebben we 3 weken geen Klaas!
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Mazraoui, wat mij betreft de zwakste schakel van dit elftal. Alles gaat over links, dat is geen toeval.²
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof echt dus echt geen kut van dat ajax feyenoord helemaal weg gaat spelen
mocht ajax met meer dan 2 doelpunten scoren dan kom ik x weken niet in de ajax topic
bij 3 doelpunten kom ik 3 weken niet
bij 4 doelpunten 4 weken niet
enzovoorts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |