Wat heeft ie gezegd?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ten Hag heeft wel geluisterd naar Derksen zeg. Hij doet alles wat ie gezegd heeft.²
Zeker, die had Nijhuis zelfs gegeven.quote:
Deden ze dat in de Arena ook maar.quote:
rennen in je eigen stadquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Deden ze dat in de Arena ook maar.
Ik vind vooral dat je er een goor dik varken door wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de M&M's Crunchy Caramel?
Nederland stelt qua smaken met snoep geen kut voor. Kijk eens naar zon Amerikaanse webshop waar je snoep kan kopen, dat is pas genot.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de M&M's Crunchy Caramel?
Dat zeker, zijn gewoon suikerklontjes met een beetje chocoladequote:Op zondag 28 oktober 2018 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat je er een goor dik varken door wordt.
Ik word volkomen geschift van die mongolen met die vlaggen die rondjes door het stadion rennen.quote:
Van de zomer in de VS wist ik gewoon niet wat te kiezen. Veels te veel keuze.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland stelt qua smaken met snoep geen kut voor. Kijk eens naar zon Amerikaanse webshop waar je snoep kan kopen, dat is pas genot.
Daarvoor hebben wij gewoon 100 potten bierquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat je er een goor dik varken door wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |