abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182799212
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:45 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Komop nou Ryan. Mafkees. :) Die kant willen we niet op toch?
Ja, die hamzoef vraagt dat toch? Mohammed was avant-gardistisch wat dit betreft. Die kant wil kabinet ook wel op gaan, minder alcohol drinken, minder medische problemen, minder kosten.
I´m back.
pi_182799221
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat de koran dat verbiedt.
Dat is niet waar. Maar daar gaat dit topic niet over.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182799870
Meer controles op drank. Helaas hard nodig.
pi_182800004
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:08 schreef bamibij het volgende:
Meer controles op drank. Helaas hard nodig.
Ga je die plattelandsjongens niet mee oppakken. Platteland is groot en gebeurt bijna niets namelijk. En daar dus bij iedere bocht in de weg een politie-agent zetten is ondoenlijk.
I´m back.
pi_182800031
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:47 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Maar daar gaat dit topic niet over.
Dus islam verbiedt alcohol niet?
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 20:26:30 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182800496
quote:
11s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus islam verbiedt alcohol niet?
Joh echt... care.
Laten we vooral een topic over een alcomobilist zelfs nog verkloten door islam geneuzel.
Hij was lam, dichterbij komt het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182800504
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ga je die plattelandsjongens niet mee oppakken. Platteland is groot en gebeurt bijna niets namelijk. En daar dus bij iedere bocht in de weg een politie-agent zetten is ondoenlijk.
Eh. Ik kom dus uit Kloetinge, maar om dat nu “platteland” te noemen... oké, tis geen wereldstad, maar je kan er ook echt niet zomaar bezopen met je auto doorheen scheuren zonder brokken te maken.

Bovendien gebeurde dit in Goes en daar zijn vrij vaak zaterdagnacht alcoholcontroles..
pi_182800698
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Eh. Ik kom dus uit Kloetinge, maar om dat nu “platteland” te noemen... oké, tis geen wereldstad, maar je kan er ook echt niet zomaar bezopen met je auto doorheen scheuren zonder brokken te maken.

Bovendien gebeurde dit in Goes en daar zijn vrij vaak zaterdagnacht alcoholcontroles..
Vraag me af of er alcoholcontroles zijn met enige frequentie in Goes, laat staan in Kloetinge en omgeving. Zelfde als hier in West-Brabant. Laatste keer dat ik een politie-auto in de buurt zag was... in augustus.
2017, tijdens vakantie-tijd.

Ik had lange tijd de Wijkagent op twitter, totdat-ie een betere baan binnen de politie kreeg en me niet meer volgt. Ik was toen wel au courant met alles wat gebeurde in dit dorp. Af en toe vroeg hij me ook om eens te praten, met deze of gene in de buurt. En toen Post.NL mijn auto in elkaar reed, stuurde hij snel een collega om de chauffeur even te laten blazen (wat opleverde dat-ie niet onder invloed was btw). Maar ja, nu niet meer dus.
I´m back.
pi_182800742
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh echt... care.
Laten we vooral een topic over een alcomobilist zelfs nog verkloten door islam geneuzel.
Hij was lam, dichterbij komt het niet.
Ik reageer alleen op die hamzoef, die dat geheel wil verbieden.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 20:35:34 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182800859
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik reageer alleen op die hamzoef, die dat geheel wil verbieden.
Ja leuk, het doet er totaal niet toe.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_182800915
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja leuk, het doet er totaal niet toe.
Ja, wel mbt wat hij zei dus.
I´m back.
pi_182801214
Alsof je dit soort dingen ooit zal kunnen voorkomen zonder vergaand ingrijpen op de privacy :') Net als dat je niet met iedereen blindelings mee kan gaan om 5u s' nachts moet je nu eenmaal extra goed opletten als je 's avonds over straat fietst.
  zondag 28 oktober 2018 @ 20:46:23 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182801339
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
Alsof je dit soort dingen ooit zal kunnen voorkomen zonder vergaand ingrijpen op de privacy :') Net als dat je niet met iedereen blindelings mee kan gaan om 5u s' nachts moet je nu eenmaal extra goed opletten als je 's avonds over straat fietst.
Ah, nog een potje victim blaming ook...
Hadden ze maar extra goed op moeten letten :r
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_182801388
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, nog een potje victim blaming ook...
Hadden ze maar extra goed op moeten letten :r
:') Jij kijkt zeker ook nooit naar aankomend verkeer als je op een zebrapad loopt. Fuck je eigen leven, zij moeten stoppen toch?
  zondag 28 oktober 2018 @ 20:54:58 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182801732
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

:') Jij kijkt zeker ook nooit naar aankomend verkeer als je op een zebrapad loopt. Fuck je eigen leven, zij moeten stoppen toch?
Nee, bijzondere conclusie weer.
Bezopen bestuurder, waarschijnlijk veel te hard gereden, of de verkeerslichten werkten weet ik niet, maar dat je als fietser niet inschat dat iemand veel te hard rijdt binnen de bebouwde kom is niet de fout van de fietser.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_182801797
quote:
Klopt. Je kunt dit soort tragedies nooit uitbannen, ook al zet je in NL op elke hoek van de straat een agent, want dan gebeurt het gewoon tussen die hoeken van de straat.
Trouwens twee slachtoffers komen uit Macedonië, Griekenland, really?
I´m back.
pi_182801802
quote:
Je doet alsof die fietsers niet (extra) opgelet hebben.

Waarom?
pi_182801834
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, bijzondere conclusie weer.
Bezopen bestuurder, waarschijnlijk veel te hard gereden, of de verkeerslichten werkten weet ik niet, maar dat ja als fietser niet inschat dat iemand veel te hard rijdt binnen de bebouwde kom is niet de fout van de fietser.
Ik zeg ook nergens dat het de fout is van die fietsers? Ik zeg alleen dat ik persoonlijk s' avonds op landelijke wegen extra goed oplet op het andere verkeer. Gewoon uit zelfbescherming. Ik vind het goed dat deze dader(s) extra zwaar bestraft worden en dat er extra aandacht aan besteed wordt bij de politie, maar het is nu eenmaal niet realistisch dat dit ooit compleet uitgebannen zal worden.
pi_182802080
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je doet alsof die fietsers niet (extra) opgelet hebben.

Waarom?
Ik zeg niet dat ze dat niet gedaan hebben, ik zeg alleen dat het belangrijk is omdat het de kans om aangereden te worden exponentieel vermindert.
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:08:04 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182802301
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:57 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het de fout is van die fietsers? Ik zeg alleen dat ik persoonlijk s' avonds op landelijke wegen extra goed oplet op het andere verkeer. Gewoon uit zelfbescherming. Ik vind het goed dat deze dader(s) extra zwaar bestraft worden en dat er extra aandacht aan besteed wordt bij de politie, maar het is nu eenmaal niet realistisch dat dit ooit compleet uitgebannen zal worden.
Op landelijke wegen? In Goes nota bene, niet in het buitengebied van Kwadendamme.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_182802362
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op landelijke wegen? In Goes nota bene, niet in het buitengebied van Kwadendamme.
Goes is inderdaad wel het toonbeeld van de verstedelijking ja.
pi_182802375
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:57 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

het is helemaal geen landelijke weg daar. Gewoon bebouwde kom in een stad, met kennelijk een bezopen bestuurder die naar mijn inschatting ook nog eens heel hard moet hebben gereden
pi_182802522
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

het is helemaal geen landelijke weg daar. Gewoon bebouwde kom in een stad, met kennelijk een bezopen bestuurder die naar mijn inschatting ook nog eens heel hard moet hebben gereden
Nou dat lijkt me wel ja met 50 is het wel een klap maar dit lijkt wel wat harder. Fuck zeg die fiets laat staan die personen die erop zaten. Die gozer heeft een halve kilometer moeten remmen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182802640
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Landelijke wegen, centrum Goes... Het zijn nu eenmaal geen plekken waar op uitgaansavonden een voltallige politiemacht aanwezig is. In het centrum van Amsterdam moet je nog steeds goed uitkijken bij het oversteken, maar er zijn nu eenmaal weinig mensen die zo stom zijn om zoiets daar te wagen. Maar aangezien we die politiemacht nu eenmaal niet overal hebben moet je hier extra goed uitkijken.

Maar zoals ik al zei, voor ik weer beticht wordt van het victim blaming... De aanrijder is gewoon de dader en die wordt gelukkig tegenwoordig al extra hard bestraft.
pi_182802702
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Landelijke wegen, centrum Goes... Het zijn nu eenmaal geen plekken waar op uitgaansavonden een voltallige politiemacht aanwezig is. In het centrum van Amsterdam moet je nog steeds goed uitkijken bij het oversteken, maar er zijn nu eenmaal weinig mensen die zo stom zijn om zoiets daar te wagen. Maar aangezien we die politiemacht nu eenmaal niet overal hebben moet je hier extra goed uitkijken.

Maar zoals ik al zei, voor ik weer beticht wordt van het victim blaming... De aanrijder is gewoon de dader en die wordt gelukkig tegenwoordig al extra hard bestraft.
wat heeft de aanwezigheid van politie hier nou weer mee te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')