Ik denk dat hij het bushokje geraakt heeft en de voorkant daardoor zo aan gort is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
450 meter doorrijden met een voorruit die er zo uitziet. Hoe dan.
Daar is een lichaam op terecht gekomen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het bushokje geraakt heeft en de voorruit daardoor zo aan gort is.
Dronken automobilist + fietsers die te laat zien dat er een debiel op ramkoers rijdt = altijd een gevaarlijke combinatie, ongeacht het kruispunt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Een kind ziet dat het daar veiliger kan. Een auto kan zo rechtsaf sjeezen terwijl daar fietsers zijn. Door dat stuk bijv. rood te maken, gaat een auto meteen minder vaart maken want dan lijkt het het verlengde van het fietspad. Wat niet wegneemt dat de automobilist hier zwaar de fout is ingegaan.
Er liggen twee grote dingen op de grond bij het bushokje, als hij die geraakt heeft dan verklaart dat de schade aan de auto ook deels.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:10 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Daar is een lichaam op terecht gekomen.
Niet weten dat Loekie altijd vindt dat elk ongeluk te wijten is aan debielen die een situatie dusdanig hebben ingericht dat het niet 2300% uitgesloten is dat er ooit iets mis zou kunnen gaan:quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dronken automobilist + mogelijk beschonken fietsers die te laat zien dat er een debiel op ramkoers rijdt = altijd een gevaarlijke combinatie, ongeacht het kruispunt.
Volgens mij zijn dat van die hekken met zwart plastic die de politie als afscherming gebruikt (heeft), voor zover ik het kan zien.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er liggen twee grote dingen op de grond bij het bushokje, als hij die geraakt heeft dan verklaart dat de schade aan de auto ook deels.
Ja, dat had ik ook overwogen, maar volgens mij is het niet logisch die te laten liggen (of zelfs neer te leggen) voor de foto's die van de situatie gemaakt worden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat van die hekken met zwart plastic die de politie als afscherming gebruikt (heeft), voor zover ik het kan zien.
Als echte speurneus kan ze zich ook vastbijten in de gevonden sporen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet weten dat Loekie altijd vindt dat elk ongeluk te wijten is aan debielen die een situatie dusdanig hebben ingericht dat het niet 2300% uitgesloten is dat er ooit iets mis zou kunnen gaan:.
Dat moet echt enorm hard gegaan zijn, als je ziet hoe die fiets meters verderop om de lantaarnpaal geslingerd is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:21 schreef Sigaartje het volgende:
Zo aan je einde komen, verschrikkelijk.
Die fiets is door de klap alleen al om de lantaarnpaal gekruld. Kun je zien met wat voor enorme kracht die door de lucht is gevlogen. Hoe hard reed die gek wel niet? Allemachtig wat een schokkend tafereel. De mensen die daar het werk doen zijn er zo te zien ook helemaal stil van. Dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet echt enorm hard gegaan zijn, als je ziet hoe die fiets meters verderop om de lantaarnpaal geslingerd is.
Bizar, ik hoop dat dit figuur nooit meer mag autorijden.
Ja, het is echt onvoorstelbaar wat daar gebeurd moet zijn, binnen de bebouwde komquote:Op zondag 28 oktober 2018 11:28 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Die fiets is door de klap alleen al om de lantaarnpaal gekruld. Kun je zien met wat voor enorme kracht die door de lucht is gevlogen. Hoe hard reed die gek wel niet? Allemachtig wat een schokkend tafereel. De mensen die daar het werk doen zijn er zo te zien ook helemaal stil van. Dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
Ja. Wss ergens tussen de 7 maanden en de 4 jaar.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:43 schreef Sigaartje het volgende:
Als je met een dronken kop met 140 in de bebouwde kom twee fietsers dood rijdt, ga je dan de bak in?
Exact. Tientallen kilometers per uur te hard waarschijnlijk. De fietsers hebben hem vast amper aan zien komen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:28 schreef Symphonic het volgende:
Als,ik de impact zie op de auto, hoe hard heeft die dan in godsnaam wel niet gereden?
En als fietsers 40 meter door de lucht vliegen.....
Ik mag het hopen. Zoiets is doodslag. Zouden ze ook bij de rijexamens moeten opnemen in de theorievragen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:43 schreef Sigaartje het volgende:
Als je met een dronken kop met 140 in de bebouwde kom twee fietsers dood rijdt, ga je dan de bak in?
Ik zie nergens meer controles. Dat was tien jaar geleden niet zo. Toen werd er met regelmaat een hele snelweg naar een parkeerplaats gewezen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:54 schreef Maverick_tfd het volgende:
We zijn natuurlijk allemaal verontwaardigd als een automobilist met alcohol op iemand dood rijdt, maar er is nagenoeg geen controle op alcoholgebruik in het verkeer. De straffen op alcoholgebruik (wanneer het dus niet mis gaat) zijn bizar laag. Pas als het echt fout gaat geven we serieuze straffen.
Kennelijk is er niet echt de wil dit probleem aan te pakken en worden voornamelijk de symptomen aangepakt.
Jup. Die straffen gaan helaas niet verder dan een geldboete, rijontzegging en in het uiterste geval taakstraf.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:54 schreef Maverick_tfd het volgende:
We zijn natuurlijk allemaal verontwaardigd als een automobilist met alcohol op iemand dood rijdt, maar er is nagenoeg geen controle op alcoholgebruik in het verkeer. De straffen op alcoholgebruik (wanneer het dus niet mis gaat) zijn bizar laag. Pas als het echt fout gaat geven we serieuze straffen.
Kennelijk is er niet echt de wil dit probleem aan te pakken en worden voornamelijk de symptomen aangepakt.
juist in Goes werden er veel controles gehouden toen ik er regelmatig kwam. Maare, volgens mij is het meer een kwestie van mentaliteit bij de bestuurders, daar helpt een controle niet veel bij.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:54 schreef Maverick_tfd het volgende:
Geloof ik niet. Als de pakkans hoog genoeg is en de straffen ook dan denken meeste mensen echt wel 2x na.quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
juist in Goes werden er veel controles gehouden toen ik er regelmatig kwam. Maare, volgens mij is het meer een kwestie van mentaliteit bij de bestuurders, daar helpt een controle niet veel bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |