Madquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:03 schreef Scarface88 het volgende:
Kijk de Feyenoorders eens blij zijn in dit topic. De beker is de enige prijs die ze dit jaar kunnen winnen. Dat is voor Feyenoord een hoofdprijs.
Europees gezien stellen jullie ook geen kut voor.quote:
Ziedend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:03 schreef Scarface88 het volgende:
Kijk de Feyenoorders eens blij zijn in dit topic. De beker is de enige prijs die ze dit jaar kunnen winnen. Dat is voor Feyenoord een hoofdprijs.
Mogen wij ook eens leedvermaak hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:03 schreef Scarface88 het volgende:
Nee hoor. Is gewoon zo. Voor PSV is de beker een B-prijs, voor Feyenoord is het een hoofdprijs.quote:
Blijf dat vooral roepen jochiequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon zo. Voor PSV is de beker een B-prijs, voor Feyenoord is het een hoofdprijs.
zondequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering... Ik ben bij dezen PSV-fan af hoor. Wat een afgang.
kwestie van tijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:07 schreef onlogisch het volgende:
PSV heeft bijna alles al weggegeven. Nu het kampioenschap nog.
De gemiddelde PSV supporter is viesdik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
zonde
nu heb ik de gemiddelde PSV supporter gelijk een minder stuk hoog zitten
Voor Feyenoord zit het gehele seizoen er al op..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:07 schreef onlogisch het volgende:
PSV heeft bijna alles al weggegeven. Nu het kampioenschap nog.
Jij bent voor ADO.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering... Ik ben bij dezen PSV-fan af hoor. Wat een afgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |