Nou ik denk met name dat hij gewoon ontzettend blij is dat hij eindelijk iets fatsoenlijks neer heeft kunnen zetten na een half seizoen waarin echt helemaal niks goed liep. Dat ie Max verslaat is dan gewoon een extratje hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is juist extra blij omdat hij Max verslaat. Dat Rob dat niet ziet is echt onbegrijpelijk.
Zeker. Maar jammer dat de Renault uiteindelijk er voor zorgt dat dit gebeurd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Jammer voor Max, maar het is Ric wel gegund.
Vind ik ook wel, maar op die pole voor Max ligt wel een kleine vloek lijkt het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Jammer voor Max, maar het is Ric wel gegund.
Je bent niet zo vingervlug.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:14 schreef Gezicht het volgende:
Verdomme creme dat was mijn TT om te maken
Max is de toekomst, natuurlijk is het dan leuk als je daar voor kan starten. Daarbij zou iedereen blij zijn anders dan Hamilton.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is juist extra blij omdat hij Max verslaat. Dat Rob dat niet ziet is echt onbegrijpelijk.
Omdat Max dat zegt? Dan rij je echt niet zo'n geweldige tijd hoor. Is gewoon weer een excuus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeker. Maar jammer dat de Renault uiteindelijk er voor zorgt dat dit gebeurd.
Hoezo excuses? Het team kan toch alles uitlezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Max is de toekomst, natuurlijk is het dan leuk als je daar voor kan starten. Daarbij zou iedereen blij zijn anders dan Hamilton.
[..]
Omdat Max dat zegt? Dan rij je echt niet zo'n geweldige tijd hoor. Is gewoon weer een excuus.
Ja maar Rob maakt er een zoetsappig verhaaltje van dat Ric zoooo blij is omdat Max het ook zo goed heeft gedaan. Stompzinnig gelul natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Max is de toekomst, natuurlijk is het dan leuk als je daar voor kan starten. Daarbij zou iedereen blij zijn anders dan Hamilton.
[..]
Omdat Max dat zegt? Dan rij je echt niet zo'n geweldige tijd hoor. Is gewoon weer een excuus.
Zijn teamgenoot rijdt ook gewoon met dezelfde motor, dus dat kan geen excuus zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om duizenden hé, dat kan je haast niet aan de motor wijten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo excuses? Het team kan toch alles uitlezen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:17 schreef Sunri5e het volgende:
Zou mooi zijn als de batterij van RIC het morgen weer begeeft.
Nee, gewoon op eigen kracht er voor bij. Niet door pech.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:17 schreef Sunri5e het volgende:
Misschien had hij met een goede motor wel met 5 tiende voorsprong de pole gepakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat om duizenden hé, dat kan je haast niet aan de motor wijten.
Als hij nu 5e was geëindigd snap ik die reactie, maar hij zette gewoon een toptijd neer, kun je moeilijk gaan kankeren op Renault.
Nee, gewoon weer een excuus geloof ik niet in. Als hij niet naar zichzelf keek was hij niet zo ver gekomen. Hij zal zeker oprecht gevoel gehad hebben dat het niet optimaal was en klaagde eerder dit weekend ook. Of het slim is dat nu te roepen weet ik niet, koren op de molen van de haters.. Had beter gewoon de credits aan RIC kunnen geven en verder niets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Max zoekt gewoon een reden waarom hij niet pole heeft gepakt. Zoals vaker geeft hij de motor de schuld. De team en coureur zeggen vaak verschillende dingen over hetzelfde onderwerp.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn teamgenoot rijdt ook gewoon met dezelfde motor, dus dat kan geen excuus zijn.
Nee, liefst een eerlijk gevecht en dat de beste rijder mag winnen, niet degene met de minste mechanische pech..quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:17 schreef Sunri5e het volgende:
Je bent de enige ter wereld met deze rancunequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:17 schreef Sunri5e het volgende:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent de enige ter wereld met deze rancune
Ook al ben je Anti-RIC, dan juist hoop je toch dat hij op een eerlijke manier verslagen wordt?quote:
Begin van dit seizoen had ik dat geloofd, maar Ferrari moet het ook nog weer laten zien volgend jaar, en vind Leclerc er niet zo heel erg meer uitspringen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws is dat Leclerc toch al de jongste polesitter wordt komend seizoen.
En dan volgend jaar met de super Honda rijdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Max zoekt gewoon een reden waarom hij niet pole heeft gepakt. Zoals vaker geeft hij de motor de schuld. De team en coureur zeggen vaak verschillende dingen over hetzelfde onderwerp.
Wat een onzin. Hij is 18 dagen jonger dan Verstappen. Wanneer wil hij dat gaan doen dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws is dat Leclerc toch al de jongste polesitter wordt komend seizoen.
Nee gun hem pech en is beter voor mijn manager als hij uitvalt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ook al ben je Anti-RIC, dan juist hoop je toch dat hij op een eerlijke manier verslagen wordt?
Lijkt me sterk aangezien Max en hij maar een week schelen ofzo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Melbourne kon nog hoorde ik in de wandelgangen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is 18 dagen jonger dan Verstappen. Wanneer wil hij dat gaan doen dan?
Eens. Ik val in herhaling, maar ik wil eerst zien of ze de eerste ronde heel doorkomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:22 schreef Tinos85 het volgende:
Max en Daniël op het podium morgen zou ook wel een leuke afsluiter zijn voor dit seizoen en als teamgenoten.
#Nattekrantquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is 18 dagen jonger dan Verstappen. Wanneer wil hij dat gaan doen dan?
Stroll is dan de volgende om te doen. Hoe oud is Gasley?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Koning Stroll gaat dat wel ff fixen ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Stroll is dan de volgende om te doen. Hoe oud is Gasley?
Ouder dan Maxquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Stroll is dan de volgende om te doen. Hoe oud is Gasley?
Sorry, luister met een half oor. Wat zeggen ze dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Ziggo weer aan het smokkelen met de tienden.
Ja dat wel. Als die twee Bulls bij elkaar zitten zit ik toch wat meer gespannen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens. Ik val in herhaling, maar ik wil eerst zien of ze de eerste ronde heel doorkomen.
Max zal er nu ook wel extra op gebrand zijn RIC in te halen ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Als die twee Bulls bij elkaar zitten zit ik toch wat meer gespannen.
Ja en Ricciardo om zich niet in te laten halen door Maxquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Max zal er nu ook wel extra op gebrand zijn RIC in te halen ja.
Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Maar goed, ik ben blij dat als iemand het nog beter doet, dat het RIC is. Lekker een RBR voorkant morgen.
Max pakt hem in bocht één en rijdt hem daarna heel saai naar z'n tweede Mexico overwinning
Iets wat echt niemand gelooftquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Hij heeft ook al het hele weekend gezegd dat pole niet belangrijk is voor hem hier.
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
RIC blijft RBR naaien, rancuneus ventje.
Welnee. Die knul is compleet overrated. Zijn teamgenoot doet hem beter uitzien dan hij is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Mijn mening is niet op die hype gebaseerd. Hij reed iedereen naar de moeder in de F2.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Die knul is compleet overrated. Zijn teamgenoot doet hem beter uitzien dan hij is.
Die gaat volgend jaar gewoon door de mand vallen en hard ook. Vandaag ook weer marginaal t.o.v. die flut Ericsson.
Gewoon teamorders gebruiken, RIC is toch maar de wingmanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Max zal er nu ook wel extra op gebrand zijn RIC in te halen ja.
In de context waarin hij het zegt is het ook geen rare uitspraak. Iedere coureur hecht meer waarde aan een overwinning dan aan een pole.quote:
Max gaat als eerste de eerste bocht in of allebei eraf. P3 bij de constructeurs is al lang veilig en die plek van Bottas bij de coureurs zal hem jeuken. Denk dat Ricciardo dat ook wel weet. Ik denk dat max Ricciardo laat staan en als Ricciardo denkt nog een laatste keer in zn carrière te kunnen winnen en Max wil laten staan dat ze er allebei af liggen en dat het klaar is met dat grappen en grollen onderling.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:37 schreef Predator38 het volgende:
dag RIC morgen bij de eerste bocht 😊😁
dat interview zei echt alles!
All bullshit aside, laten we nou niet doen alsof RIC niet wist wat het doel van RBR was deze Q.quote:
Ja goh....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de context waarin hij het zegt is het ook geen rare uitspraak. Iedere coureur hecht meer waarde aan een overwinning dan aan een pole.
Pole krijgen, en dat is gelukt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
All bullshit aside, laten we nou niet doen alsof RIC niet wist wat het doel van RBR was deze Q.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:50 schreef beantherio het volgende:
Ik durf de start morgen niet te kijken
Dan laat je een variabele weg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Pole krijgen, en dat is gelukt.
Zou wel de perfecte anti-climax zijn als RBR zich in de eerste bocht eruit rijdt.quote:
Onzin, RIC of VER maakte niet uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dan laat je een variabele weg.
Het team wilde de jongste pole ooit. Dit is slechts een pole. Niet meer niet minder.
1 en 2 en dat is ook gelukt. Voor het team toch prima.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Pole krijgen, en dat is gelukt.
Bakuquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zou wel de perfecte anti-climax zijn als RBR zich in de eerste bocht eruit rijdt..
RIC schijt 7 kleuren poep bij de start morgen 😊quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Max gaat als eerste de eerste bocht in of allebei eraf. P3 bij de constructeurs is al lang veilig en die plek van Bottas bij de coureurs zal hem jeuken. Denk dat Ricciardo dat ook wel weet. Ik denk dat max Ricciardo laat staan en als Ricciardo denkt nog een laatste keer in zn carrière te kunnen winnen en Max wil laten staan dat ze er allebei af liggen en dat het klaar is met dat grappen en grollen onderling.
Dit was echt een vuile steal van Ricciardo en Max zal dat ook zo voelen.
Zin in morgen
Daar geloof ik echt niets van, mateschitz heeft nu echt geen leuke avond. Maar het is wat het is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Onzin, RIC of VER maakte niet uit.
tuurlijk, en aangezien hij het hele weekend de data heeft aangeleverd en is gewoon een "gejatte" pole van RIC, prima maar morgen bij de eerste bocht is het alweer vereffend 😁quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja goh....
Maar alsnog slaat het echt helemaal nergens op.... Alsof het Maxje niets kan schelen of hij pole krijgt of niet.
Geen kip gelooft dat Maxje geen waarde hecht aan een pole, natuurlijk doet hij dat.
Denk dat de hele RBR crew aardig in de stress zit. Verwacht wel een praatje met de beide coureurs voor de start.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
RIC schijt 7 kleuren poep bij de start morgen 😊
RIC krijgt gewoon teamorders als 2de rijder en over paar races niet meer bij redbull.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat de hele RBR crew aardig in de stress zit. Verwacht wel een praatje met de beide coureurs voor de start.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
RIC krijgt gewoon teamorders als 2de rijder en over paar races niet meer bij redbull.
Denk het niet hoor. Staat niks op het spel voor Max of Daniël.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
RIC krijgt gewoon teamorders als 2de rijder en over paar races niet meer bij redbull.
Mwah lijkt mij weer bevestigd dat er bij RBR geen teamorders zijn....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
De enige order die gegeven wordt is 'to keep it clean'quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
het enige dat Max en Dani Ric te horen krijgen is dat ze beide zonder schade door de eerste bochten moeten komen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Die knul is compleet overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |