Denk dat de hele RBR crew aardig in de stress zit. Verwacht wel een praatje met de beide coureurs voor de start.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
RIC schijt 7 kleuren poep bij de start morgen 😊
RIC krijgt gewoon teamorders als 2de rijder en over paar races niet meer bij redbull.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat de hele RBR crew aardig in de stress zit. Verwacht wel een praatje met de beide coureurs voor de start.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
RIC krijgt gewoon teamorders als 2de rijder en over paar races niet meer bij redbull.
Denk het niet hoor. Staat niks op het spel voor Max of Daniël.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
RIC krijgt gewoon teamorders als 2de rijder en over paar races niet meer bij redbull.
Mwah lijkt mij weer bevestigd dat er bij RBR geen teamorders zijn....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
De enige order die gegeven wordt is 'to keep it clean'quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
het enige dat Max en Dani Ric te horen krijgen is dat ze beide zonder schade door de eerste bochten moeten komen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Die knul is compleet overrated.
Geen gifquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:17 schreef forzaudinese het volgende:
Wat een baas die Ricciardo !![]()
[ afbeelding ]
op hoeveel tienden heeft ie de slechtste coureur van dee grid, ofwel zijn teamgenoot gezet vandaag? Vettel vreet hem op volgend jaar.quote:
? you are soooo wrongquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:22 schreef vosss het volgende:
[..]
op hoeveel tienden heeft ie de slechtste coureur van dee grid, ofwel zijn teamgenoot gezet vandaag? Vettel vreet hem op volgend jaar.
Gezien hoe dicht Leclerc achter Verstappen zat na S1? Die Sauber won alles op de rechte stukken, de coureur maakt dan geen verschil.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:22 schreef vosss het volgende:
[..]
op hoeveel tienden heeft ie de slechtste coureur van dee grid, ofwel zijn teamgenoot gezet vandaag? Vettel vreet hem op volgend jaar.
Max kan nu iig bewijzen dat hij volwassener geworden is. Een alles of niks actie op zijn teamgenoot lijkt me niet handig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:29 schreef XL het volgende:
Ik voorzie bij de start eerder problemen met een fout van vettel, dan met max/ric
Waar ik fout zei bedoelde ik race-incident
Leclerc heeft vaak genoeg laten zien een getalenteerde coureur te zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Teamorders zijn op zijn plaats. Max gaat voor P3 in het coureursklassement. Het seizoen van RIC is voorbij en hij vertrekt. In dienst van het team rai en bot achter zich houden en podiumplekje halen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Max kan nu iig bewijzen dat hij volwassener geworden is. Een alles of niks actie op zijn teamgenoot lijkt me niet handig.
Zonder meer een zeer getalenteerd coureur.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leclerc heeft vaak genoeg laten zien een getalenteerde coureur te zijn.
Nou ja, vorig jaar bleek dat zo uit te komen, maar de twee keer ervoor won de pole position de race.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:26 schreef Cherni het volgende:
Nou ja Max had natuurlijk wel graag die pole gehad. Maar positie 2 zou weer de betere lijn hebben bij de start volgens de kenners. We zullen het morgen zien.
Teamorders in een quali?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mwah lijkt mij weer bevestigd dat er bij RBR geen teamorders zijn....
Max en Vettel eerder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:29 schreef XL het volgende:
Ik voorzie bij de start eerder problemen met een fout van vettel, dan met max/ric
Waar ik fout zei bedoelde ik race-incident
Ja hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:29 schreef Sunri5e het volgende:
Kan ik ergens Ted’s notebook van deze Q vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |