quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nu zegt iedereen in het kamp dat Arthur er belachelijk uitziet.
in je camp. Eerst die tent van je baas upgraden voor 220 dollar en daarna je eigen tent voor 325 dollar geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat kost ie en waar kun je die kopen?
Oh dat duurt bij mij dan nog wel evenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:33 schreef vosss het volgende:
[..]
in je camp. Eerst die tent van je baas upgraden voor 220 dollar en daarna je eigen tent voor 325 dollar geloof ik.
Daar ben ik voor aan het sparen. Voor 325 dollar
quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:47 schreef Gezicht het volgende:
LocatiespoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LocatiespoilerAls je elite dieren wil jagen moet je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Locatiespoilerals je op legendary animals jaagt moet je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Heb je de goudstaaf in Limpany, net ten zuiden van je kamp, al gevonden?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh dat duurt bij mij dan nog wel even
Nog niet geweest, zelfs nog niet bij de Trapper. Maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je de goudstaaf in Limpany, net ten zuiden van je kamp, al gevonden?
Als je die verkoopt bij de Trapper krijg je er $300,- voor, maar doneer hem in je kamp en je kan voor $500,- je kamp uitbreiden.
Limpany ligt echt vlakbij je hideout in chapter 2. Kan je in een minuutje naar toe rijden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nog niet geweest, zelfs nog niet bij de Trapper. Maar bedankt voor de tip
Maar al die locaties (de Trapper en die goudstaaf bij Limpany, kom je die met een missie tegen of puur met freeroamen?
Ik heb Mr. Knolska gekochtquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:22 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Slipknot modderfokkers!
L1 ingedrukt houden, met je rechter pookje een categorie selecteren (geweer is rechts) en vervolgens met R1 of 2 je geweer selecteren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:16 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik ben in het begin en moet mijn geweer van het zadel halen, als ik er bij sta en druk op L1 maar ik zie geen geweer. (zie trouwens ook helemaal geen geweer aan mijn zadel hangen, maar ik heb die wel nodig anders kan ik niet verder) Help.
Thanks!quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
L1 ingedrukt houden, met je rechter pookje een categorie selecteren (geweer is rechts) en vervolgens met R1 of 2 je geweer selecteren.
Dank, zal straks is kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:00 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat als je doodgaat je berenvel automatisch naar de "Trapper" gaat. Een gast die er kleding van maakt. Bij mij zit die als je op de map kijkt iets boven de "V" van "New Hanover"
Tegen anderen op een paard aancrashen is ook awesomequote:
Zou dit gewoon als bug meldenquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:29 schreef Farenji het volgende:
Als je een bad neemt in een hotel krijg je op gegeven moment de mogelijkheid om een "bath extra" te nemen voor wat meer geld en dan komt een rondborstige dame je lekker schoon schrobben. Maar ze zijn de spons vergeten te renderen of het is eigenlijk meer een reiki behandeling want je ziet alleen maar "hover hands", ze raakt je helemaal niet aan lijkt het, beetje jammer.
kost geld als je dood gaatquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:54 schreef StateOfMind het volgende:
Kun je eigenlijk al je geld (wat niet in de kas van je kamp zit) wat je op zak hebt allemaal kwijtraken?
Ik heb me laten arresteren om van mijn bounty van 130 dollar af te komen, en had 20 dollar op zak maar dat was weg daarna.
SPOILER: VerhaalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |