Heb zelf alleen geld gedoneerd, iets van 500 en verder niets. Ongeveer 10 uur gespeeld en geen gezeik, tot nu toe dan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:57 schreef Genesisfan het volgende:
Krijg je nog problemen met je crew als je helemaal niks voor het kamp doet eigenlijk? Ben nu net uit de bergen en wil zelf een beetje free-roamen
Wat heeft dat met RDR2 te maken?quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:25 schreef Drakedoge3 het volgende:
Is de Game Pass het wat waard voor ¤10 per maand voor iemand met enkel een X1X met Red Dead Redemption 2? Of gaat jullie voorkeur naar de gamea fysiek kopen ?
500 ? Hoe kom je aan zoveel ?quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:11 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Heb zelf alleen geld gedoneerd, iets van 500 en verder niets. Ongeveer 10 uur gespeeld en geen gezeik, tot nu toe dan.
500 is niet veel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
500 ? Hoe kom je aan zoveel ?
Ik had net de beer dood geschoten..onderweg naar het kamp werd ik kapot geschoten..en weg is mijn berenvel
Gewoon doorspelen en missies doen, je zit nog in het begin neem ik aan?quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:49 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nou ik heb nog 30 dollar..Wat doe ik verkeerd dan ?
Ja net een nieuw paardje gekocht, chapter 2 volgens mijquote:Op zondag 28 oktober 2018 12:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon doorspelen en missies doen, je zit nog in het begin neem ik aan?
Ik heb hier gelezen dat als je doodgaat je berenvel automatisch naar de "Trapper" gaat. Een gast die er kleding van maakt. Bij mij zit die als je op de map kijkt iets boven de "V" van "New Hanover"quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
500 ? Hoe kom je aan zoveel ?
Ik had net de beer dood geschoten..onderweg naar het kamp werd ik kapot geschoten..en weg is mijn berenvel
Klinkt die gozer nou net als Jar Jar Binksquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:15 schreef Farenji het volgende:
Die willekeurige ontmoetingen!
Ik rij wat over het veld, kom ik een gozer tegen die wat zit te klooien met de hoeven van zijn paard. Dus ik begroet hem, vraag hem: hulp nodig met je paard? "sounds nice!" en hij laat zijn paard los en wordt meteen keihard voor zijn kanis getrapt, instant morsdood, en het paard gaat ervandoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
boh!! Ik ben nog aan het sparen voor de fast travel upgradequote:
shark cards kopenquote:Op zondag 28 oktober 2018 12:49 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nou ik heb nog 30 dollar..Wat doe ik verkeerd dan ?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:47 schreef Gezicht het volgende:
LocatiespoilerOok geweest, perongeluk, omdat een paar random events me daar naartoe brachten. SupertofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ben ik ook net tegen gekomen, meteen maar even gelootquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:15 schreef Farenji het volgende:
Die willekeurige ontmoetingen!
Ik rij wat over het veld, kom ik een gozer tegen die wat zit te klooien met de hoeven van zijn paard. Dus ik begroet hem, vraag hem: hulp nodig met je paard? "sounds nice!" en hij laat zijn paard los en wordt meteen keihard voor zijn kanis getrapt, instant morsdood, en het paard gaat ervandoor.
Wat kost ie en waar kun je die kopen?quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
boh!! Ik ben nog aan het sparen voor de fast travel upgrade
Lekker op mn elfendertigste
Ik heb nog weinig mensen overvallen/overhoop geschoten en ook nog niet heel veel sidequests gedaan volgens mij. Lekker rustig tempo. Bevalt me wel, alleen de controls blijven clunky.
in t xbox topic ff vragen dudequote:Op zondag 28 oktober 2018 12:25 schreef Drakedoge3 het volgende:
Is de Game Pass het wat waard voor ¤10 per maand voor iemand met enkel een X1X met Red Dead Redemption 2? Of gaat jullie voorkeur naar de gamea fysiek kopen ?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nu zegt iedereen in het kamp dat Arthur er belachelijk uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |