abonnement Unibet Coolblue
pi_182787891
Character kwam vast te zitten als in besturing deed gewoon niks meer.
Na doneren van wat geld bij een “stranger” in saint denise.. slordigheidje.
Op dat punt saven en herladen werkt gelukkig maar hmm.
  zondag 28 oktober 2018 @ 09:57:32 #77
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182788146
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 06:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

wat ben jij opeens mild naar deze game toe. Normaal klaag je over de kleinste dingen die je uit reviews haalt, nu bedenk je workarounds :+

Ik snap waarom het trage gebeurt hoor: ze streamen het volgende landschap alvast in wanneer je traag loopt. De laadtijden zijn namelijk tot het minimum gehouden, maar alles in het geheugen krijgen in die ene minuut tijd wanneer je de game opstart is onmogelijk. Dus dat gebeurt onderweg, het heeft weindig zin om een sigaar in huis te gaan in laden als je een km verderop bent :)

Grafisch en technisch is het een prima spel, gameplaywise zijn er wel wat dingen te vinden. De controls vind ik daar het grootste probleem. Valt me te werken door wat heen en weer te lopen/tafels te knuffelen, maar voor een game die zo op details let had dit gewoon beter gekund. De traagheid mag ik wel, ik vind het relaxed spelen.
Haha nee ja ik ben wel eerlijk, de gta v en zo ook standaard rdr2 controls sucken imo hard. Lockon, deadzone, en tappen om te sprinten enzo. Het eerste wat ik deed toen het kon was al die shit aanpassen naar hoe ik het in gta v het beste vond werken ( Standard fps controls optie kiezen, deadzone op 0, aim acceleration iets omlaag, fov op max, en aim assist volledig uit )

En klopt, de game is zeker niet perfect. Die control issues daargelaten, vind ik wel dat er een belachelijke hoeveelheid toffe content is. Heb nu denk ik rond de 26/28 uur gespeeld? Ga nu lekker voor het eerst in een kano vissen op een groot meer _O_.

Ja de game speelt slow maar imo hoort dat ook zo. Is ook realistisch gezien de tijdsperiode :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182788247
Kan ik stats zien als ik de optie krijg om een wapen te wisselen wat op de grond ligt? Hoe weet ik of dat om te ruilen wapen beter is dan mn huidige, ik zie alleen de naam en dat zegt me weinig.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182788275
Ik heb helemaal niets ingesteld qua controls, zou ik eerst eens een tutorial moeten volgen denk ik, wat de fuck is deadzone, fov, alles? In GTA gaat schieten ook altijd kut, bij deze dus ook. Ik zorg gewoon dat ik genoeg ammo heb en health boosts en dan maar hopen.. gaat dus ook redelijk vaak fout. Tevens ben ik ook wereldkampioen tegen bomen en rotsen aanrijden en dergelijke :')
pi_182788442
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:05 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb helemaal niets ingesteld qua controls, zou ik eerst eens een tutorial moeten volgen denk ik, wat de fuck is deadzone, fov, alles? In GTA gaat schieten ook altijd kut, bij deze dus ook. Ik zorg gewoon dat ik genoeg ammo heb en health boosts en dan maar hopen.. gaat dus ook redelijk vaak fout. Tevens ben ik ook wereldkampioen tegen bomen en rotsen aanrijden en dergelijke :')
In een dorp (met je paard) per ongeluk mensen omver lopen resulteert ook in een bounty :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182788687
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

In een dorp (met je paard) per ongeluk mensen omver lopen resulteert ook in een bounty :')
Niet zo gek toch? Als je in GTA met je auto mensen overhoop rijdt, al dan niet met opzet, krijg je ook stront aan de knikker.
pi_182788712
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

In een dorp (met je paard) per ongeluk mensen omver lopen resulteert ook in een bounty :')
Dat is wel irritant...net als een hond schoppen, mag ook niet. Of per ongeluk iemand op de grond werken omdat je over een hek wilt springen en dan die controlle die facked up doen.

Maar verder bazengame hoor..je moet alleen geen haast hebben
pi_182788743
Ik vind deze game echt fantastisch he. Zo'n 15 uur gespeeld en de story staat pas op 13%. Gister ben ik veelal de bossen gaan verkennen en gaan jagen, waar ik echt tal van verschillende dieren ben tegengekomen. Vandaag wil ik lekker gaan vissen met een sigaartje erbij, even kijken hoe ik op zo'n kano kom. *)
pi_182788760
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:31 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Niet zo gek toch? Als je in GTA met je auto mensen overhoop rijdt, al dan niet met opzet, krijg je ook stront aan de knikker.
True, dat is idd ook wel weer zo ja (al heel lang niet meer gespeeld, dus dat was ik vergeten). Al moest je daar toch wel een aantal keer achter elkaar mensen omver rijden of neerslaan voordat je een ster kreeg.
Gisteren kreeg in na 1 voetganger al meteen een bounty.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182788952
Waar kun je een hengel krijgen? Grootste mysterie tot nu toe lol.
  zondag 28 oktober 2018 @ 10:51:23 #86
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182788965
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:05 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb helemaal niets ingesteld qua controls, zou ik eerst eens een tutorial moeten volgen denk ik, wat de fuck is deadzone, fov, alles? In GTA gaat schieten ook altijd kut, bij deze dus ook. Ik zorg gewoon dat ik genoeg ammo heb en health boosts en dan maar hopen.. gaat dus ook redelijk vaak fout. Tevens ben ik ook wereldkampioen tegen bomen en rotsen aanrijden en dergelijke :')
Ja dit is meer je eigen schuld. Deadzone is hoe snel je aim reageert als je het rechterpookje beweegt. Met deadzone omhoog moet je de stick verder bewegen om beweging te zien ingame. Als je de deadzone op 0 zet beweegt je aim gelijk als je de rechterstick aanraakt, minder lag(?) dus bij aimen.

Fov staat voor field of view. Dat is alleen relevant in first person mode maar het spreekt voor zich dat het betekend dat je meer kan zien in first person omdat je een bredere blik hebt.

Fps standard controls maakt rennen makkelijk omdat je maar 1x de linkerstick in hoeft te duwen om te rennen.

Free aim is in mijn ogen ook veel leuker om te spelen dan met een lock on systeem. Dat beweest Saints Row al toen het uitkwam, begrijp niet dat ze die noob shit in GTA en RDR laten zitten maar ok.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182788990
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waar kun je een hengel krijgen? Grootste mysterie tot nu toe lol.
Staat er rechts onder ergens op de map niet iets met bait/fishing? Ik ga het zo ook even uitzoeken. Wil vandaag ook een hengeltje werpen.

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

True, dat is idd ook wel weer zo ja (al heel lang niet meer gespeeld, dus dat was ik vergeten). Al moest je daar toch wel een aantal keer achter elkaar mensen omver rijden of neerslaan voordat je een ster kreeg.
Gisteren kreeg in na 1 voetganger al meteen een bounty.
Ja ben ik met je eens hoor. Zit zelf af en toe ook te knoeien met die bounty. Wilde gister even snel wat geld verdienen door wat mensen overhoop te schieten in een trein. Buit 10 dollar, bounty 130. Haha.
  zondag 28 oktober 2018 @ 10:53:35 #88
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182789001
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:35 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik vind deze game echt fantastisch he. Zo'n 15 uur gespeeld en de story staat pas op 13%. Gister ben ik veelal de bossen gaan verkennen en gaan jagen, waar ik echt tal van verschillende dieren ben tegengekomen. Vandaag wil ik lekker gaan vissen met een sigaartje erbij, even kijken hoe ik op zo'n kano kom. *)
Idd heerlijk, ik ben dus ook met een kano een groot meer opgegaan, daar zag ik een klein stoombootje varen. Dus ik ernaartoe kano'en en die gast erin vermoord. Zat ik rond te toeren met een stoombootje en toen wat gevist op dat meer _O_

Hengel krijg je na een story quest met met Abigail uit je kamp.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182789064
Krijg je nog problemen met je crew als je helemaal niks voor het kamp doet eigenlijk? Ben nu net uit de bergen en wil zelf een beetje free-roamen :P
  Redactie Frontpage zondag 28 oktober 2018 @ 10:59:59 #90
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182789094
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waar kun je een hengel krijgen? Grootste mysterie tot nu toe lol.
Via een missie kreeg ik die.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182789131
Ik loop vast bij die missie dat je die twee gasten moet aanpakken die bisons voor niets doodschieten.

OP een gegeven moment zegt die maat van je ''Ik ga ervandoor'' en jij blijft achter om het kamp te plunderen. Ik pak een paar dingen, spring op mijn paard en wil wegrijden, vervolgens is de missie gefaald -O- Iemand enig idee wat hier de bedoeling is?
pi_182789256
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:57 schreef Genesisfan het volgende:
Krijg je nog problemen met je crew als je helemaal niks voor het kamp doet eigenlijk? Ben nu net uit de bergen en wil zelf een beetje free-roamen :P
Heb zelf alleen geld gedoneerd, iets van 500 en verder niets. Ongeveer 10 uur gespeeld en geen gezeik, tot nu toe dan.
pi_182789382
Vreemd, ik start net de game op en wil vertrekken uit mijn kamp.
Maar mijn lantaarn is nergens meer te bekennen???

Ook niet in de zadeltassen.

[ Bericht 8% gewijzigd door StateOfMind op 28-10-2018 11:28:34 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182789636
Whoop een van de treasure hunts opgelost, 6 gold bars cha-ching.
pi_182789919
Iemand al poker met hoger inzet gevonden? ik vond gister 1 van 5 dollar pp maar zo word je niet snel rijk
pi_182790128
Ik zit nog steeds in de sneeuw, maar vind het nu al genieten. Dat langzame vind ik ook juist een pluspunt. Eindelijk eens een game die (tot nu toe dan) die The Witcher 3 wat weet te bereiken.
pi_182790460
Is de Game Pass het wat waard voor ¤10 per maand voor iemand met enkel een X1X met Red Dead Redemption 2? Of gaat jullie voorkeur naar de gamea fysiek kopen ?
pi_182790484
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:25 schreef Drakedoge3 het volgende:
Is de Game Pass het wat waard voor ¤10 per maand voor iemand met enkel een X1X met Red Dead Redemption 2? Of gaat jullie voorkeur naar de gamea fysiek kopen ?
Wat heeft dat met RDR2 te maken?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182790565
Ik denk dat ik je post niet snap. Als je nu een X1 en RDR2 hebt dan kan je die game toch al prima spelen? Ook zonder Game Pass? En waarom zou je überhaupt alsnog een extra fysieke kopie kopen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182790702
Hij bedoelt of game pass de moeite waard is voor een tientje omdat je dan de games niet fysiek hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')