Verdomme.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wel Onana.
Neres op de bank godverdomme.
Objectief gekeken naar vorm beide teams en thuisvoordeel zou ik 2 - 0 zeggen, maar het is de klassiekerquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:23 schreef YourCaptor het volgende:
Kan alle kanten op, na de euforie van dinsdag en tegen Feyenoord is altijd een wedstrijd op zich. Ja, normaal gezien gewoon 4-0 oprollen die zooi.
Ook best.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Objectief gekeken naar vorm beide teams en thuisvoordeel zou ik 2 - 0 zeggen, maar het is de klassieker
Dus ik hou het op 3 - 0
Die Ten Hag heeft echt een vreemde knobbel in z'n hoofd. In crusiale wedstrijden altijd rare dingen doen. Tegen PSV heeft dat onze kop gekost. Ik hoop dat we er dit keer zonder kleerscheuren vanaf komen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wel Onana.
Neres op de bank godverdomme.
Maar v/d Beek was ontzettend matig afgelopen dinsdag, en Neres heeft kwaliteiten die we nu wel missen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:29 schreef XDo het volgende:
Toch niet zo heel gek dat Neres op de bank start? Gezien je maar 11 spelers mag opstellen en vdBeek ook gewoon steeds bewijst dat ie erbij hoort.
Neres is onze enige vleugelspeler.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:29 schreef XDo het volgende:
Toch niet zo heel gek dat Neres op de bank start? Gezien je maar 11 spelers mag opstellen en vdBeek ook gewoon steeds bewijst dat ie erbij hoort.
Hij zal ook heus wel invallen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar v/d Beek was ontzettend matig afgelopen dinsdag, en Neres heeft kwaliteiten die we nu wel missen.
Graag beetje op tijd, ten Hag kennende...quote:
Oneens. Maar dat geeft niet.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon in de basis gezien zijn kwaliteiten.
Jij denkt dat dit een tactisch spelletje was?quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een enorme verrassing. Wat kan Ten Hag dat toch ontzettend goed.
Vind ik wel, zag er toch niet best uit met die schouder.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een enorme verrassing. Wat kan Ten Hag dat toch ontzettend goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |