abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 oktober 2018 @ 16:19:19 #151
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182794941
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het best arrogant als je afknapt op een hoi hoe gaat het of hallo.

Wees blij dat je een match hebt zou ik denken. :)
Als er verder geen achtergrondinfo is om op in te haken wordt het moeilijk om alsmaar origineel uit de hoek te komen ook.
  zondag 28 oktober 2018 @ 16:19:27 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182794944
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:17 schreef Molo het volgende:
Wáárom zou je in hemelsnaam afknappen op een 'hoi'???
Het is niet origineel genoeg!
Blabla.

Ik snap 't ook niet.
Sat je daardoor niet gelijk getriggerd wordt om iets terug te sturen, tja dat kan.
pi_182794945
Ik vind met hoi ook echt niks mis
dat zeg je toch tegen mensen als je ze 'ontmoet' of aan het begin van een gesprek
pi_182794953
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:17 schreef Molo het volgende:
Wáárom zou je in hemelsnaam afknappen op een 'hoi'???
Sommige verwachten een zeer originele opening.
pi_182794973
K begin vaak genoeg alleen met hoi ofzo.

Als je daar op afknapt waren we sowieso een slechte match:p

Maar geloof dat het meer een vrouwen ding is.
pi_182795015
Van de andere kant kan een 'slechte' openingszin ook juist het ijs breken.....als je er allebei om kan lachen....


Quickstepster.....geniet van je kriebeltjes :)
pi_182795131
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:17 schreef Molo het volgende:
Wáárom zou je in hemelsnaam afknappen op een 'hoi'???
Ik denk dat het meer is dat als je 10 matches hebt je begint met degene die het leukste lijkt. En dan kan een saaie opening het verschil maken.

Van de andere kant: de persoon die het meest creatief is met de openingszin is wellicht ook degene die daar het langst over na kan denken. ;)
pi_182795360
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:06 schreef quickstepster het volgende:
Weet niet wat erger is, een slechte maar grappige openingszin, of alleen "hoi". Denk toch dat tweede.

Ik baal van aankomende week, mijn dagen zitten helemaal vol qua afspraken. En zou Tinderdate toch graag weer zien :@ even kijken hoe dat loopt. Hij heeft echt indruk gemaakt. Kriebels! :@
Voor de meesten hier zal het ongetwijfeld een debiele vraag van mij zijn, maar ik vraag mij oprecht af waar je dan mee moet beginnen. :{

Ik heb iemand die mij likede, aangesproken met "Hoi, hoe gaat het?". Dat was kennelijk reden genoeg om mij te unmatchen.
pi_182795455
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Voor de meesten hier zal het ongetwijfeld een debiele vraag van mij zijn, maar ik vraag mij oprecht af waar je dan mee moet beginnen. :{

Ik heb iemand die mij likede, aangesproken met "Hoi, hoe gaat het?". Dat was kennelijk reden genoeg om mij te unmatchen.
Iets leuks zeggen over een profielfoto is wel een leuk begin :)
pi_182795466
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Voor de meesten hier zal het ongetwijfeld een debiele vraag van mij zijn, maar ik vraag mij oprecht af waar je dan mee moet beginnen. :{
Alles meer dan dat? En het hoeft geen briljante openingzin te zijn. Maar een "hoi, hoe is het?" of "hoi, je profiel ziet er leuk uit" is genoeg. Alleen hoi vraagt niet om een reactie. Ik refereer altijd naar iets uit profiel en/of foto in een eerste bericht.

Maar schijnbaar is dat te hoge verwachtingen hebben :P
Gek? kan je dat eten?
  zondag 28 oktober 2018 @ 16:54:52 #161
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182795534
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ze hebben wel gelijk natuurlijk 😇
:@
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zondag 28 oktober 2018 @ 16:57:41 #162
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182795568
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gewoon lachen en unmatch.

Kan et altijd wel om lachen :P
Kan ook :P

Alleen 'Hoi' zeggen is juist handig, als ze unmatchen weet je meteen dat het iemand is die standaarden heeft die nergens op slaan.
pi_182795576
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Iets leuks zeggen over een profielfoto is wel een leuk begin :)
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Geen reactie op, niets.

Volgens mij weten de meesten niet eens wat ze willen en krijg je niet eens een kans omdat alles obv een of meer profielfoto's gaat. Waarom wordt je dan eigenlijk geliked vraag ik mij soms af?

quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:50 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Alles meer dan dat? En het hoeft geen briljante openingzin te zijn. Maar een "hoi, hoe is het?" of "hoi, je profiel ziet er leuk uit" is genoeg. Alleen hoi vraagt niet om een reactie. Ik refereer altijd naar iets uit profiel en/of foto in een eerste bericht.

Maar schijnbaar is dat te hoge verwachtingen hebben :P
Niet goed verwoord in mij vorige post, maar ik zeg altijd meer dan alleen "Hoi". :P Dat uit je voorbeeld is wat ik zeg.
pi_182795596
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:50 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Alles meer dan dat? En het hoeft geen briljante openingzin te zijn. Maar een "hoi, hoe is het?" of "hoi, je profiel ziet er leuk uit" is genoeg. Alleen hoi vraagt niet om een reactie. Ik refereer altijd naar iets uit profiel en/of foto in een eerste bericht.

Maar schijnbaar is dat te hoge verwachtingen hebben :P
Ik vind direct vragen hoe het met iemand is eigenlijk net zo inhoudsloos als alleen hoi.

Maar goed, alleen hoi zou ik ook nooit doen.
pi_182795600
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens gedaan. Geen reactie op, niets.

Volgens mij weten de meesten niet eens wat ze willen en krijg je niet eens een kans omdat alles obv een of meer profielfoto's gaat. Waarom wordt je dan eigenlijk geliked vraag ik mij soms af?
of ze weten wel wat ze willen maar is dat gewoon niet wat jij wil
tinder alleen hebben om te swipen als je zit te poepen is natuurlijk ook gewoon een optie
pi_182795611
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens gedaan. Geen reactie op, niets.

Volgens mij weten de meesten niet eens wat ze willen en krijg je niet eens een kans omdat alles obv een of meer profielfoto's gaat. Waarom wordt je dan eigenlijk geliked vraag ik mij soms af?
Misschien gewoon domme pech? Sommige liken misschien zoveel mogelijk ook al vinden ze je misschien niet leuk, uitproberen hoeveel matches ze krijgen?
pi_182795667
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef Allures het volgende:

[..]

of ze weten wel wat ze willen maar is dat gewoon niet wat jij wil
tinder alleen hebben om te swipen als je zit te poepen is natuurlijk ook gewoon een optie
Dat is waar. :P

Maar Tinder is sowieso niets voor mij. Te perfecte leventjes, te perfecte vrouwen. Het lijken allemaal wel fotomodellen met goede lichamen. Niet dat ik daar naar op zoek ben (sterker nog, deert me niet echt, ik heb liever een lieve vrouw met inhoud), maar het valt mij wel op dat 95% van de profielen precies zo zijn zoals ik ze beschrijf. Lijken wel allemaal foto's gemaakt door profi fotografen. Voor een simpele kerel als ik een paar latten te hoog allemaal. _O-
pi_182795687
Heerlijk weekend samen gehad en ook langere tijd samen voelt alleen maar goed *;
Vanochtend verraste hij me toen we wakker werden en had hij stiekem terwijl ik nog in bed lag Van de Valk gebeld om daar te ontbijten O+
Dus om die niet zo logische volgorde volgens anderen door te zeten hebben wij na alle thuisafspraakjes van van de week nu ook buiten de deur wat gedaan ✔
Nouja gisteren hadden we al ff snel bij de Mac wat gegeten, maar dit is toch wat romantischer he ;)
Maar verder gewoon thuis weer een lekkere lazy sunday gehouden *;
pi_182795705
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is waar. :P

Maar Tinder is sowieso niets voor mij. Te perfecte leventjes, te perfecte vrouwen. Het lijken allemaal wel fotomodellen met goede lichamen. Niet dat ik daar naar op zoek ben (sterker nog, deert me niet echt, ik heb liever een lieve vrouw met inhoud), maar het valt mij wel op dat 95% van de profielen precies zo zijn zoals ik ze beschrijf. Lijken wel allemaal foto's gemaakt door profi fotografen. Voor een simpele kerel als ik een paar latten te hoog allemaal. _O-
ik heb dat ook wel een beetje maar dan meer dat alle profielen zo op elkaar lijken
een selfie, een zonsondergang op vakantie van achter genomen en 2 festivalfoto's met een leger vriendinnen in dezelfde outfit
tnx but no tnx
pi_182795724
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Misschien gewoon domme pech? Sommige liken misschien zoveel mogelijk ook al vinden ze je misschien niet leuk, uitproberen hoeveel matches ze krijgen?
Ja dat kan best. Ik was vroeger altijd anti Tinder, maar enige tijd terug ergens dacht ik, proberen kan geen kwaad.

Enerzijds voel ik mij wel schuldig dat ik het nog steeds heb staan. Niet zozeer omdat ik daar geen succes op heb, maar meer omdat het gewoon een veemarkt lijkt en ik dat door mijn deelname in stand lijk te houden. Je beoordeelt mensen op uiterlijk, daar komt Tinder op neer. Natuurlijk speelt uiterlijk een belangrijke rol, maar karakter ook.

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:04 schreef Allures het volgende:

[..]

ik heb dat ook wel een beetje maar dan meer dat alle profielen zo op elkaar lijken
een selfie, een zonsondergang op vakantie van achter genomen en 2 festivalfoto's met een leger vriendinnen in dezelfde outfit
tnx but no tnx
Dat is wat ik mij bijna altijd afvraag bij dat soort foto's. Vrouwen op Tinder met een foto waar ze arm in arm met 4 of 5 mannen zijn te zien.

Als je zoveel mannelijke vrienden hebt, hoe kan het dan zijn dat geen enkele (terwijl ze er allemaal goed uit zien, mag gezegd worden) relatiemateriaal voor je is? Als ze niet aardig zouden zijn, zou je niet met ze omgaan, niet? :{
pi_182795772
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja dat kan best. Ik was vroeger altijd anti Tinder, maar enige tijd terug ergens dacht ik, proberen kan geen kwaad.

Enerzijds voel ik mij wel schuldig dat ik het nog steeds heb staan. Niet zozeer omdat ik daar geen succes op heb, maar meer omdat het gewoon een veemarkt lijkt en ik dat door mijn deelname in stand lijk te houden. Je beoordeelt mensen op uiterlijk, daar komt Tinder op neer. Natuurlijk speelt uiterlijk een belangrijke rol, maar karakter ook.
Daarom twijfel ik inderdaad nog over Tinder....
pi_182795801
quote:
Enerzijds voel ik mij wel schuldig dat ik het nog steeds heb staan. Niet zozeer omdat ik daar geen succes op heb, maar meer omdat het gewoon een veemarkt lijkt en ik dat door mijn deelname in stand lijk te houden. Je beoordeelt mensen op uiterlijk, daar komt Tinder op neer. Natuurlijk speelt uiterlijk een belangrijke rol, maar karakter ook.
Ja sorry dat vind ik echt zo'n uitspraak van mensen met de uitstraling van een gebruikt vaatdoekje :@

Vroeger ging je op stap en nam je ook niet degene mee met wie je het lekkerst over globalisatie had lopen bomen
je kon elkaar niet eens verstaan
natuurlijk gaat het om uiterlijk probeer ik te zeggen en dat is altijd al geweest. Tinder versimpelt alleen je toegang,ze voorzien in de behoefte. Ze zijn niet verantwoordelijk voor de behoefte zelf
Daarnaast gaat het niet eens zo zeer om uiterlijk maar om uitstraling en daar heb je zelf toch best aardig wat van in de hand

Ik hou niet zo van dat buiten jezelf plaatsen en dan maar lekker tinder de schuld geven
Net als van die 'ik word depressief van facebook dus ik ga er af' mensen
Facebook doet niks, jij bent blijkbaar onzeker en gebruikt facebook om daar vorm aan te geven. Het is een medium en doet helemaal niks op zichzelf

/rant
pi_182795808
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:03 schreef _Hestia_ het volgende:
Heerlijk weekend samen gehad en ook langere tijd samen voelt alleen maar goed *;
Vanochtend verraste hij me toen we wakker werden en had hij stiekem terwijl ik nog in bed lag Van de Valk gebeld om daar te ontbijten O+
Dus om die niet zo logische volgorde volgens anderen door te zeten hebben wij na alle thuisafspraakjes van van de week nu ook buiten de deur wat gedaan ✔
Nouja gisteren hadden we al ff snel bij de Mac wat gegeten, maar dit is toch wat romantischer he ;)
Maar verder gewoon thuis weer een lekkere lazy sunday gehouden *;
Altijd leuk om te horen dat iemand van dit topic succes heeft. ^O^
pi_182795828
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

[..]

Dat is wat ik mij bijna altijd afvraag bij dat soort foto's. Vrouwen op Tinder met een foto waar ze arm in arm met 4 of 5 mannen zijn te zien.

Als je zoveel mannelijke vrienden hebt, hoe kan het dan zijn dat geen enkele (terwijl ze er allemaal goed uit zien, mag gezegd worden) relatiemateriaal voor je is? Als ze niet aardig zouden zijn, zou je niet met ze omgaan, niet? :{

Dat vind ik ook echt een heel rare manier van denken :?
Er zijn een ton redenen te bedenken :?
Een piemel en aardig zijn is meestal niet genoeg basis voor een relatie, anders waren we allemaal wel onder de pannen
pi_182795903
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:12 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat vind ik ook echt een heel rare manier van denken :?
Er zijn een ton redenen te bedenken :?
Een piemel en aardig zijn is meestal niet genoeg basis voor een relatie, anders waren we allemaal wel onder de pannen
_O-
pi_182795974
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:10 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja sorry dat vind ik echt zo'n uitspraak van mensen met de uitstraling van een gebruikt vaatdoekje :@

Vroeger ging je op stap en nam je ook niet degene mee met wie je het lekkerst over globalisatie had lopen bomen
je kon elkaar niet eens verstaan
natuurlijk gaat het om uiterlijk probeer ik te zeggen en dat is altijd al geweest. Tinder versimpelt alleen je toegang,ze voorzien in de behoefte. Ze zijn niet verantwoordelijk voor de behoefte zelf
Daarnaast gaat het niet eens zo zeer om uiterlijk maar om uitstraling en daar heb je zelf toch best aardig wat van in de hand

Ik hou niet zo van dat buiten jezelf plaatsen en dan maar lekker tinder de schuld geven
Net als van die 'ik word depressief van facebook dus ik ga er af' mensen
Facebook doet niks, jij bent blijkbaar onzeker en gebruikt facebook om daar vorm aan te geven. Het is een medium en doet helemaal niks op zichzelf

/rant
Daar zit wat in. :P

Maar ik kan moeilijk gemaakt een fantastisch iemand uitstralen. Op commando gaat dat altijd zo slecht. En bij spontane situaties denk je meestal niet aan een camera en het maken van een foto.

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:12 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat vind ik ook echt een heel rare manier van denken :?
Er zijn een ton redenen te bedenken :?
Een piemel en aardig zijn is meestal niet genoeg basis voor een relatie, anders waren we allemaal wel onder de pannen
Natuurlijk niet, maar als je die profielen ziet denk je ook wel eens van, ze denken dat alle mannen klootzakken zijn. Niet deze willen, niet die, niet zus, niet zo, niet zo willen aangesproken worden, dit, dat.

Hoe is die vriendschap met die mannen tot stand gekomen? Ook door een "Hoi.." op internet, in de kroeg of wat dan ook. Als het op sex beluste maniakken zouden zijn, zouden ze er niet mee omgaan toch? Dus in dat opzicht heb je al een net iemand om je heen, precies zo iemand die je zegt te zoeken in je profiel.

Ik denk dat ik verder maar beter niets kan zeggen hier. :P
pi_182795982
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-
:) :) :)
pi_182795996
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:19 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk niet, maar als je die profielen ziet denk je ook wel eens van, ze denken dat alle mannen klootzakken zijn. Niet deze willen, niet die, niet zus, niet zo, niet zo willen aangesproken worden, dit, dat.

Hoe is die vriendschap met die mannen tot stand gekomen? Ook door een "Hoi.." op internet, in de kroeg of wat dan ook.
Wat een invulling... Echt dit zegt vooral veel over jou
en niet zo veel positiefs
  Official ESF Kreviewer zondag 28 oktober 2018 @ 17:29:11 #179
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182796234
Ik deed voor het eerst sinds een tijdje weer Tinder vanmorgen en ik heb een match. Die heb ik niet zo vaak. Winst.
pi_182796282
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is waar. :P

Maar Tinder is sowieso niets voor mij. Te perfecte leventjes, te perfecte vrouwen. Het lijken allemaal wel fotomodellen met goede lichamen. Niet dat ik daar naar op zoek ben (sterker nog, deert me niet echt, ik heb liever een lieve vrouw met inhoud), maar het valt mij wel op dat 95% van de profielen precies zo zijn zoals ik ze beschrijf. Lijken wel allemaal foto's gemaakt door profi fotografen. Voor een simpele kerel als ik een paar latten te hoog allemaal. _O-
Wat? Ik zie toch ook genoeg vrouwen die ver verwijderd zijn van fotomodellen. En ook echt niet allemaal slank (I wish!).
pi_182796289
quote:
11s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:29 schreef Kreator het volgende:
Ik deed voor het eerst sinds een tijdje weer Tinder vanmorgen en ik heb een match. Die heb ik niet zo vaak. Winst.
Leuk!!
pi_182796332
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:10 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja sorry dat vind ik echt zo'n uitspraak van mensen met de uitstraling van een gebruikt vaatdoekje :@

Vroeger ging je op stap en nam je ook niet degene mee met wie je het lekkerst over globalisatie had lopen bomen
je kon elkaar niet eens verstaan
natuurlijk gaat het om uiterlijk probeer ik te zeggen en dat is altijd al geweest. Tinder versimpelt alleen je toegang,ze voorzien in de behoefte. Ze zijn niet verantwoordelijk voor de behoefte zelf
Daarnaast gaat het niet eens zo zeer om uiterlijk maar om uitstraling en daar heb je zelf toch best aardig wat van in de hand

Ik hou niet zo van dat buiten jezelf plaatsen en dan maar lekker tinder de schuld geven
Net als van die 'ik word depressief van facebook dus ik ga er af' mensen
Facebook doet niks, jij bent blijkbaar onzeker en gebruikt facebook om daar vorm aan te geven. Het is een medium en doet helemaal niks op zichzelf

/rant
Zo!
  Official ESF Kreviewer zondag 28 oktober 2018 @ 17:33:32 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182796349
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Leuk!!
Ze is 1.87m

(dit is geen issue, maar wel opvallend lang)
pi_182796381
quote:
11s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ze is 1.87m

(dit is geen issue, maar wel opvallend lang)
Dat is behoorlijk inderdaad, maar jij bent ook lang toch?
pi_182796700
Geen matches op happn, tinder, of paiq.
pi_182796718
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Geen matches op happn, tinder, of paiq.
Morgen weer een dag.
pi_182796731
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Morgen weer een dag.
Het is al een week zo. En als ze er zijn praten ze niet terug :{
pi_182796752
Straks komt de 'omg ik ben alleen met kerst' paniek weer. Dan praten ze wel :P
pi_182796763
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:52 schreef Allures het volgende:
Straks komt de 'omg ik ben alleen met kerst' paniek weer. Dan praten ze wel :P
Ik haat kerst. Al dat standaard gedoe :’)
pi_182796772
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:51 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Het is al een week zo. En als ze er zijn praten ze niet terug :{
Dat laatste heb ik ook. Degene waarmee ik wel een gesprek had vandaag die heeft praktisch geen overeenkomsten met mij blijkt, dus dat zie ik niet zo zitten om te gaan daten.
pi_182796774
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik haat kerst. Al dat standaard gedoe :’)
Maak het speciaal gedoe dan.
pi_182796847
quote:
6s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Maak het speciaal gedoe dan.
Dan stel ik mijn moeder teleur omdat die met kerst iedereen bij elkaar wilt hebben :D

Liefste wil ik er niet heen en gewoon weggaan
  Official ESF Kreviewer zondag 28 oktober 2018 @ 17:57:15 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182796852
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk inderdaad, maar jij bent ook lang toch?
Klopt.
pi_182796888
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klopt.
Benieuwd naar je dateverslag(en) :)
pi_182796942
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan stel ik mijn moeder teleur omdat die met kerst iedereen bij elkaar wilt hebben :D

Liefste wil ik er niet heen en gewoon weggaan
Gewoon een streep trekken dit jaar. Boek een tripje richting de zon.
  zondag 28 oktober 2018 @ 18:01:00 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182796954
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klopt.
Zolang ze geen piemel heeft is het wennen maar niet onoverkomelijk :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182796987
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Gewoon een streep trekken dit jaar. Boek een tripje richting de zon.
Ik ga al naar stockholm volgend weekend, dus het geld is op :P
  Official ESF Kreviewer zondag 28 oktober 2018 @ 18:05:15 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182797071
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Zolang ze geen piemel heeft is het wennen maar niet onoverkomelijk :+
Vaker gehad. Ik vind het wel prima, zolang ze niet veel langer dan ik zijn.
Lijkt me leuk om dan samen naar China te gaan.
  zondag 28 oktober 2018 @ 18:05:50 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182797085
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan stel ik mijn moeder teleur omdat die met kerst iedereen bij elkaar wilt hebben :D

Liefste wil ik er niet heen en gewoon weggaan
Gewoon creatief je date meenemen



Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 oktober 2018 @ 18:06:25 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182797098
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vaker gehad. Ik vind het wel prima, zolang ze niet veel langer dan ik zijn.
Lijkt me leuk om dan samen naar China te gaan.
Precies!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')