abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2018 @ 10:31:38 #251
56471 pinquit
oh my lama!
pi_183260149
Ach Burd ;( vindt hij het uiteindelijk wel leuk? Of is het gewoon niet zo z'n ding denk je?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 20 november 2018 @ 10:33:04 #252
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_183260168
Ach wat sneu burdie. Heb je inmiddels al wat gehoord of pas bij het ophalen?
pi_183260797
Burdie ach wat zielig. Hopelijk is dat snel over, of is er iets gebeurd? Ik probeerde alleen die voordeur maar dicht te krijgen maar hij bleef er tussen staan :')
  dinsdag 20 november 2018 @ 12:33:32 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_183262119
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 10:31 schreef pinquit het volgende:
Ach Burd ;( vindt hij het uiteindelijk wel leuk? Of is het gewoon niet zo z'n ding denk je?
Hij stond te springen van enthousiasme dat hij eindelijk ook naar "school" mocht, net als z'n grote broer. En hij vindt het heel leuk, alleen niet dat ik er niet bij ben. Hij was wel heel zoet aan het spelen toen ik hem ophaalde net :).
KuikenGuppy
pi_183262121
Wat sneu Burdie, hopelijk heeft hij het wel naar zijn zin zodra je weg bent. Dat was het hier toen peuter startte op het kdv.

Wat een enthousiaste schoenzetters. O heeft zijn schoen 1 keer gezet maar toen zei ik dat sinterklaas er misschien wel wat in zou doen 's nachts en toen werd hij snel weer weggehaald want die mag blijkbaar niet langs komen. Maar het chocolade muntje in mijn schoen vond hij dan wel weer interessant, maar was geen reden om die avond wel zijn schoen te willen zetten.

Gisteren hadden we een dagje Efteling en alles was eng en niet leuk (behalve de auto's) en het sprookjesbos was het stomste en hij wilde naar huis. En toen liepen we nog een keer naar de auto's en wilde hij eigenlijk best nog een keer in carnaval festival. En ook wel graag in de soepkommen en de bootjes etc. Toen was het opeens het leukste ooit en was hij super enthousiast. Ik denk dat we gewoon een angsthaas hebben, bang voor alles wat hij niet kent.
pi_183290136
Sinterklaas O+. Leuke foto’s en verhalen! Hier was de intocht ook een succes, ze was helemaal niet bang voor de Pieten (die in ons durrep zwart zijn, dat is opzich wel nodig want anders zou ze iedereen herkennen). Nog op de foto met de mooiste Piet (toevallig een van haar vaste leidsters van het kdv :D). En volop dansen O+.

Haha quoi, zo herkenbaar! Leuk idee trouwens die verhalen over je zwager :D.

Ahh nee burdie wat zielig.. dan breekt je hart een beetje he? :*. Been there.. Eef heeft heel lang gehuild als ze naar het kdv moest. Dan ga je iedere keer met zo’n rotgevoel weg, ik heb regelmatig jankend in de auto naar het werk gezeten en heb momenten gehad dat ik dacht: ik draai nu om, ga m’n kind halen en zeg nu m’n baan op. Ik hoop dat Guppie snel z’n draai vindt en het leuk gaat vinden :*.

FF toch fijn dat ie de Efteling uiteindelijk leuk vond! Over de efteling gesproken: kennen jullie peuters al sprookjes? Eef is bijna 3 maar kent er geen. 0 interesse in tv of lange films, die wil alleen maar play doh filmpjes op YT kijken :{. Vind ik wel jammer.
pi_183291494
Ketel (bijna 3,5) kent nu alleen Roodkapje een beetje geloof ik, juist dankzij de Efteling (park, tv-programma's, en hij vindt de app van het park ook leuk om doorheen te bladeren).
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:57:43 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183348264
Gut o gut, die sinterklaas intocht O+ Ik schoot er bijna vol van vanmiddag. Was geloof ik 100 jaar geleden dat ik daar was geweest en wat maken ze er ons stadje wat leuks van zeg! Sta je daar dan met het meest adorabele peutertje op je arm hardop te zingen.

Even wat ginger spirits hier rondstrooien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was dus het moment dat de sint langs kwam. Zwaaaaaar onder de indruk. Of alles nu al zwaar in twijfel trekkend? :D
  zaterdag 24 november 2018 @ 21:56:20 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183349770
Onder de indruk, zeker weten :Y

Heerlijk genieten! ^O^ _O_
Mooi plaatje zo zeg O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183357099
Oh Q wat lief en wat lijken jullie op elkaar.

Hier was ze ook zwaar onder de indruk. “Ik vind het spannend mama maar ook leuk spannend”.

Oh en even opbiechten: ik heb per ongeluk toch meer cadeautjes gekocht :@
  zondag 25 november 2018 @ 13:11:49 #261
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_183359170
Leuke foto zo van jullie samen Q!

Haha per ongeluk ineens cadeautjes in je mandje :P
pi_183362772
Quoi wat leuk, dat snoetje! Echt wel onder de indruk van alles.

Haha Arja oeps. Maar ja al die black friday aanbiedingen maakten het je vast ook niet gemakkelijk ;).

Eef is vandaag 3 jaar geworden *O* en ze had nog een paar hele bijzondere gasten op haar verjaardag ;).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur toeval dat ze aan de deur kwamen voor iets, toen ze hoorden dat er een feestje was kwam de hele groep Pieten naar binnen, allemaal ‘lang zal ze leven’ zingen O+. En met de poppen spelen, ze deden het echt heel leuk.

En overal pepernoten verstopt, jeuj :')
pi_183363655
Gefeliciteerd hetzusjevan en wat leuk met die pieten!
pi_183367129
Gefeliciteerd zusje.

wat heerlijk al die peuters en sinterklaas♡

arja, je bent niet de enige :') "ooh dit is ook leuk voor Sarah/James/beide...

James heeft chocola ontdekt.. :X en is dus boos als er s'ochtends geen "lola" in zn schoentje zit :') :') :')
Verdet vind hij klaas wel tof en die pieten ook wel, als ze maar cadeaus en pepernoten hebben.
S. 2014
J. 2016
pi_183367864
Gefeliciteerd zusje, wat een bijzondere verjaardag zo.

Gm herkenbaar van de chocola. Ik denk dat ik haar zelf heb verpest toen ze nog in mijn buik zat :@

Het arme ding is snotverkouden. En het lukt niet om te slapen nu. Al dat snot en toch een speentje willen, lukt ook niet. En haar bed is elke keer helemaal nat ervan en daar houdt ze niet van.
pi_183377569
Quoi, wat een heerlijke foto van jullie samen O+

Zusje, gefeliciteerd met Eef, wat gaaf dat ze is toegezongen door de pieten! En wat een leuke foto O+

Arja, wat zielig zo verkouden, en helemaal als het dan niet lukt om op een speen te zuigen (herkenbaar ook, mijn Vlokje van bijna 6 maanden heeft exact hetzelfde :{ ). Hopelijk is ze snel weer opgeknapt!

Jewel liep vandaag voor de eerste keer vrolijk de opvang binnen, nadat juist vorige week was besloten dat ze de ochtenden mag beginnen op de babygroep (ze sluit daar ook af) in verband met teveel prikkels als alle andere kinderen worden gebracht. Elke keer resulteerde dat in hysterisch gehuil nog voor ze de deur door was, tot vandaag dus. Hopelijk is dat blijvend! Vreemd genoeg heeft ze ook juist vannacht amper geslapen, want vanaf 2 uur vannacht was ze kláárwakker en heeft ze geen oog meer dicht gedaan. Succes voor de leidsters vandaag dus :')
pi_183380826
Wat fijn schanu om een vrolijk kind weg te kunnen brengen.

Hebben jullie peuters eigenlijk een hoofdkussen in bed? Waarom wel/niet en wat voor kussen is dan fijn?
  maandag 26 november 2018 @ 15:11:12 #268
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_183381576
Hier 2 peuters met een peuter hoofdkussen van de Hema omdat er een kussensloop bij hun dekbedovertrek zat. Oudste peuter vind het heerlijk en gebruikt er ook nog een sierkussen bij en jongste peuter ligt nog regelmatig naast haar kussen.
pi_183381726
Sjaak verzamelde op een gegeven moment alle kussens in zijn bed dus kreeg hij zijn eigen kussen. Hij kreeg eerst een peuterkussen, maar wilde toch dat van mij hebben. Dus nu heeft hij een gewoon kussen. Ik denk dat hij 2,5 jaar oud was toen hij die kreeg.
pi_183381751
Zijn hier peuters met een bril?
Ik zoek namelijk tips..
T. Faalde afgelopen donderdag voor de tweede keer zijn ogentest dus stond er voor vanochtend een bezoekje aan het ziekenhuis op de planning.. resultaat +5 en +3.75 en dus op zoek naar een bril.
Opticien in de familie dus daar konden we direct terecht. Winkel gesloten dus alle tijd en aandacht voor T.
Resultaat.. zijn hoofd is te smal..
alleen de echte baby-baby modelletjes passen hem en dat ziet gewoon niet tof uit bij onze peuter.
Er was één ‘groot’ model dat hem goed zat en dat is hem dan ook maar geworden. Dat zijn de glazen voor besteld en moest nog wat aan gebuigd worden zodat hij hem echt perfect gaat zitten.

En nu, hoe pak je dat aan als die bril er dadelijk echt is? Tips, tricks?
  maandag 26 november 2018 @ 17:53:46 #271
327807 Mariposas
יה&#14
pi_183384766
Geen tips ggirl. Lijkt me wel even schrikken dat hij ineens een bril moet. Zit het in de familie?
Hoe is het trouwens afgelopen met de bult in zijn hals?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 26 november 2018 @ 18:26:29 #272
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_183385377
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:18 schreef Ggirl het volgende:
Zijn hier peuters met een bril?
Ik zoek namelijk tips..
T. Faalde afgelopen donderdag voor de tweede keer zijn ogentest dus stond er voor vanochtend een bezoekje aan het ziekenhuis op de planning.. resultaat +5 en +3.75 en dus op zoek naar een bril.
Opticien in de familie dus daar konden we direct terecht. Winkel gesloten dus alle tijd en aandacht voor T.
Resultaat.. zijn hoofd is te smal..
alleen de echte baby-baby modelletjes passen hem en dat ziet gewoon niet tof uit bij onze peuter.
Er was één ‘groot’ model dat hem goed zat en dat is hem dan ook maar geworden. Dat zijn de glazen voor besteld en moest nog wat aan gebuigd worden zodat hij hem echt perfect gaat zitten.

En nu, hoe pak je dat aan als die bril er dadelijk echt is? Tips, tricks?
Geen peutertje hier, maar een kleuter, maar een brildraagstertje vanaf 3,5 jaar, Ggirl. De eerste dag deed ze hem constant af, maar zette wij hem steeds weer op.. en repeat!

Nu pakt ze hem al elke dag zelf en zet ze hem op. Ze zegt zelf al: 'mijn bril is fijn' :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Rijstebuiltje op 26-11-2018 21:30:33 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_183387650
Ik heb geen tips en hoor hier niet meer, maar afgelopen donderdag ogentest bij het cb en vandaag al bij de oogarts? :o. I. zakte op 17 oktober voor de ogentest bij het cb. Op 16 november kregen we een brief van het ziekenhuis: dat we binnen acht weken een brief met een afspraak thuis krijgen. Wat een verschil!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_183388642
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen tips en hoor hier niet meer, maar afgelopen donderdag ogentest bij het cb en vandaag al bij de oogarts? :o. I. zakte op 17 oktober voor de ogentest bij het cb. Op 16 november kregen we een brief van het ziekenhuis: dat we binnen acht weken een brief met een afspraak thuis krijgen. Wat een verschil!
Ik kreeg de verwijzing mee donderdag en belde naar één van de twee streekziekenhuizen in de buurt. Daar had ik, als ik niet net 50 km verderop aan het werk was gegaan dezelfde middag nog terecht gekund. Dat lukte niet dus had ik verschillende keuzes voor deze week.
pi_183388746
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:53 schreef Mariposas het volgende:
Geen tips ggirl. Lijkt me wel even schrikken dat hij ineens een bril moet. Zit het in de familie?
Hoe is het trouwens afgelopen met de bult in zijn hals?
Goed! Daar is hij in februari voor geopereerd in Nijmegen en afgelopen week het dossier van gesloten. Bult is volledig weg door het ‘leegzuigen’ en het terug inspuiten van Bleomycine. Het is en blijft een kwaal die terug kan komen maar vooralsnog blijft het ‘rustig’.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')