Hij stond te springen van enthousiasme dat hij eindelijk ook naar "school" mocht, net als z'n grote broer. En hij vindt het heel leuk, alleen niet dat ik er niet bij ben. Hij was wel heel zoet aan het spelen toen ik hem ophaalde netquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:31 schreef pinquit het volgende:
Ach Burdvindt hij het uiteindelijk wel leuk? Of is het gewoon niet zo z'n ding denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was dus het moment dat de sint langs kwam. Zwaaaaaar onder de indruk. Of alles nu al zwaar in twijfel trekkend?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puur toeval dat ze aan de deur kwamen voor iets, toen ze hoorden dat er een feestje was kwam de hele groep Pieten naar binnen, allemaal ‘lang zal ze leven’ zingen. En met de poppen spelen, ze deden het echt heel leuk.
En overal pepernoten verstopt, jeuj![]()
Geen peutertje hier, maar een kleuter, maar een brildraagstertje vanaf 3,5 jaar, Ggirl. De eerste dag deed ze hem constant af, maar zette wij hem steeds weer op.. en repeat!quote:Op maandag 26 november 2018 15:18 schreef Ggirl het volgende:
Zijn hier peuters met een bril?
Ik zoek namelijk tips..
T. Faalde afgelopen donderdag voor de tweede keer zijn ogentest dus stond er voor vanochtend een bezoekje aan het ziekenhuis op de planning.. resultaat +5 en +3.75 en dus op zoek naar een bril.
Opticien in de familie dus daar konden we direct terecht. Winkel gesloten dus alle tijd en aandacht voor T.
Resultaat.. zijn hoofd is te smal..
alleen de echte baby-baby modelletjes passen hem en dat ziet gewoon niet tof uit bij onze peuter.
Er was één ‘groot’ model dat hem goed zat en dat is hem dan ook maar geworden. Dat zijn de glazen voor besteld en moest nog wat aan gebuigd worden zodat hij hem echt perfect gaat zitten.
En nu, hoe pak je dat aan als die bril er dadelijk echt is? Tips, tricks?
Ik kreeg de verwijzing mee donderdag en belde naar één van de twee streekziekenhuizen in de buurt. Daar had ik, als ik niet net 50 km verderop aan het werk was gegaan dezelfde middag nog terecht gekund. Dat lukte niet dus had ik verschillende keuzes voor deze week.quote:Op maandag 26 november 2018 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen tips en hoor hier niet meer, maar afgelopen donderdag ogentest bij het cb en vandaag al bij de oogarts?. I. zakte op 17 oktober voor de ogentest bij het cb. Op 16 november kregen we een brief van het ziekenhuis: dat we binnen acht weken een brief met een afspraak thuis krijgen. Wat een verschil!
Goed! Daar is hij in februari voor geopereerd in Nijmegen en afgelopen week het dossier van gesloten. Bult is volledig weg door het ‘leegzuigen’ en het terug inspuiten van Bleomycine. Het is en blijft een kwaal die terug kan komen maar vooralsnog blijft het ‘rustig’.quote:Op maandag 26 november 2018 17:53 schreef Mariposas het volgende:
Geen tips ggirl. Lijkt me wel even schrikken dat hij ineens een bril moet. Zit het in de familie?
Hoe is het trouwens afgelopen met de bult in zijn hals?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |