SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jahquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jahvind dat wel leuk dat ouderwetse.
Leuk!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
Combineer t met spul dat meer nu is. Morgen eens knutselen.
Slaap lekker!quote:
Hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Sporten was fijner dan gedacht.
Mezelf wel betrapt op een typische automobilistgedachte, namelijk dat ik dankzij auto tenminste wel gegaan ben. En da's niet waar, met alleen fiets was ik ook gegaan, want afspraak.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 23:50 schreef LPFAN het volgende:
Magnetron besteld, kreeg opeens een zooi extra punten vandaag waarmee ik weer voor 50 euro cadeaubonnen kon bestellen
Trainen met de hond, buitenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:51 schreef Poes. het volgende:
Hoera keer 2 LP!![]()
En stiekem ook voor IJs![]()
Samzz, ga je paardrijden? Kun je niet in zo'n stal?
Oh ja, alweer vergetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trainen met de hond, buiten. Maar t regent heel veel en Mier is maar een klein menneke.
Nee. Heeft ie ook niet nodig. Maar trainen in de regen is gewoon niet leuk. t Is veel stil zitten en liggen en blijven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh ja, alweer vergeten![]()
Heb je niet zo'n schattig jasje voor hem?
Nou, dan maar lekker thuis blijvenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Heeft ie ook niet nodig. Maar trainen in de regen is gewoon niet leuk. t Is veel stil zitten en liggen en blijven.
Ja vanavond met vrienden wat doen. Maar eigenlijk wil ik t liefst op de bank niks doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou, dan maar lekker thuis blijven
Heb je verder plannen dit weekend?
Dan daar maar niet weer heenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:18 schreef Sarabi het volgende:
Ja gisteren was het eten een stuk beter dan eerder deze week (ander restaurant)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de sfeer in het andere restaurant is weer beter. Dit is meer een eetcafé gevoel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan daar maar niet weer heen![]()
Je zag wat op tegen de vakantie ivm ander eetpatroon, valt het je wat mee?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:20 schreef Poes. het volgende:
FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb toch liever goed eten dan een betere sfeerquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar de sfeer in het andere restaurant is weer beter. Dit is meer een eetcafé gevoel.
Dus daarom afentoe wisselen.
Heb niet echt een gevoel bij mijn eetpatroon nu
Is ook belangrijkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb toch liever goed eten dan een betere sfeer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is ook belangrijkermaar na een paar maanden vergeet ik dat meestal weer
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben je niet bang ziek te worden van dat rauwe spul?
Ik ben al 14 jaar vegetariër. Op een schoolreisje naar London was er iets niet goed gegaan met het reserveren bij een restaurant. Hebben ze binnen een half uur voor 100+ man kippenpoten en patat staan bakken. Volgende dag was IEDEREEN ziek, behalve ik. Maar ik werd het wel door het kijken naar kotsende kinderen alleenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietben er ook nog nooit ziek van geworden in 10 jaar tijd
Ben jij er wel bang voor?
oh ja bah, lekker aan de salmonellaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar vegetariër. Op een schoolreisje naar London was er iets niet goed gegaan met het reserveren bij een restaurant. Hebben ze binnen een half uur voor 100+ man kippenpoten en patat staan bakken. Volgende dag was IEDEREEN ziek, behalve ik. Maar ik werd het wel door het kijken naar kotsende kinderen alleen
Ja ik vind vlees en beestjes en bacteriën een beetje engquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja bah, lekker aan de salmonella
OMGquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar vegetariër. Op een schoolreisje naar London was er iets niet goed gegaan met het reserveren bij een restaurant. Hebben ze binnen een half uur voor 100+ man kippenpoten en patat staan bakken. Volgende dag was IEDEREEN ziek, behalve ik. Maar ik werd het wel door het kijken naar kotsende kinderen alleen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat was niet grappig. Vooral omdat ''de volgende dag'' de terugweg naar huis was.. per bus en boot...quote:
Klinkt inderdaad als helquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat was niet grappig. Vooral omdat ''de volgende dag'' de terugweg naar huis was.. per bus en boot...
Ai... Ben je wel verder oke?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed: blijkbaar kan ik de spagaat
Minder goed: deze maken tussen de overgang badkamer en hal is minder fijn.
Ik moet maar vast aan de valpreventie en rubber matjes enzo
M’n linkerbeen is een beetje overstrekt en ik voel me een enorme kluns. Verder geen letsel.quote:
Gelukkig heb je verder geen letsel. Zou nu even rustig aan doen jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 13:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
M’n linkerbeen is een beetje overdekt en ik voel me een enorme kluns. Verder geen letsel.
Wel meer excuus voor studie ontwijkend gedrag wat ik de hele ochtend al doe
Voorzichtig!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eetse!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 14:05 schreef Samzz het volgende:
t Is op inmiddels.
Vol ochtendje. Wasje gedraaid, afwas gedaan, woonkamer, keuken, bijkeuken en toilet schoongemaakt en boodschappen gedaan. Ook een paar planten omgepot.
Goed bezig jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk trouwens!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..].
Sowieso niks lekkerder dan pasgewassen wasgoed.
Tof!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:02 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg een Crimes of Grindelwald filmposter.
Coolquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:02 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg een Crimes of Grindelwald filmposter.
Ook niet als je overstapt van verzekeraar? Misschien wordt het ergens anders wel vergoedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:39 schreef LPFAN het volgende:
Dat is ff lekker.. een medicijn die ik hard nodig heb gaat niet meer vergoed worden vanaf volgend jaar...
Oeiquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:39 schreef LPFAN het volgende:
Dat is ff lekker.. een medicijn die ik hard nodig heb gaat niet meer vergoed worden vanaf volgend jaar...
Nee Is een vitamine D preparaat, wat de tweede kamer uit de verzekering heeft gegooid. Omdat je dat volgens hun maar bij de drogist moet halen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ook niet als je overstapt van verzekeraar? Misschien wordt het ergens anders wel vergoed
Jah, ze houden totaal geen rekening met chronisch zieken..quote:
Dat is al heel lang een euvel idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, ze houden totaal geen rekening met chronisch zieken..
Gaat t om colecalciferol 400 of 800 EH? Kan je anders vragen aan je arts om calcichew 500 mg met D3 800 EH?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:39 schreef LPFAN het volgende:
Nee Is een vitamine D preparaat, wat de tweede kamer uit de verzekering heeft gegooid. Omdat je dat volgens hun maar bij de drogist moet halen.
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is al heel lang een euvel idd.
Is het een duur medicijn?
Ik heb alfacalcidol. En calchichew gaat er ook uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gaat t om colecalciferol 400 of 800 EH? Kan je anders vragen aan je arts om calcichew 500 mg met D3 800 EH?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:48 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb alfacalcidol. En calchichew gaat er ook uit.
Ja, slaat helemaal nergens op..quote:
Volgens mij wel inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gaat colecalciferol er ook uit?
Er is wel vitamine D te koop bij de drogist zag ik.. maar of dat goed is en dergelijke weet ik niet. Kijken wat mijn nefroloog er van zegt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wat kut zeg, LPFAN
En nu, wat zijn je alternatieven?
Hmmm... Waarom wordt t dan niet meer vergoedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:07 schreef LPFAN het volgende:
Een potje Alfacalcidol kost bijna 5 euro. Ik doe daar 3 maand mee, dat is dan wel te overzien. Maar het principe blijft ;p
Omdat je het ook bij de drogist kan halen en het daarom maar zelf maar moet kopen ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Waarom wordt t dan niet meer vergoed.
Vind t ook debiel dat anti-conceptie niet meer in t basispakket zit.
Goed argumentquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Omdat je het ook bij de drogist kan halen en het daarom maar zelf maar moet kopen ofzoJa is ook zo iets belachelijks inderdaad.
Ja hebben ze vast heel lang over na gedachtquote:
Ja en dat is dus mooi ruk, want dan gaan mensen het daadwerkelijk bij de Kruidvat halen. Of toch niet? Of wel? En dan komen ze in het ziekenhuis en waar is dan het overzicht...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee Is een vitamine D preparaat, wat de tweede kamer uit de verzekering heeft gegooid. Omdat je dat volgens hun maar bij de drogist moet halen.
Inderdaad ja..quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja en dat is dus mooi ruk, want dan gaan mensen het daadwerkelijk bij de Kruidvat halen. Of toch niet? Of wel? En dan komen ze in het ziekenhuis en waar is dan het overzicht...
beter zou zijn: vergoeding bij een icd code waarbij gebruik noodzakelijk is. Maar dat soort dingen zijn er dan weer niet...
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:31 schreef Samzz het volgende:
Van de basisverzekering blijft niks over.
Hahahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:25 schreef Poes. het volgende:
Heuyy nieuwe aanwas, leuk!![]()
Ik ben vandaag gezellig bij een vriendin en haar twee zoontjes geweestZe had een Hema chocoletter voor me, karamelzeezout
![]()
In de bus was ik natuurlijk weer de enige, dus ''moest'' van de chauffeur weer voorin zitten om te ouwehoeren. Heb hem wel gezegd dat hij me niet mocht versieren, wat hij tóch deed in de laatste 5 minutenVerder een leuk hilarisch gesprek gehad
![]()
Ik tref het wel steeds hè
Typisch, op momenten dat ik gewoon écht niet op zoek ben werpen ze zich met bosjes aan m'n voetenquote:
Haha typisch jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Typisch, op momenten dat ik gewoon écht niet op zoek ben werpen ze zich met bosjes aan m'n voetenEn die ene keer dat ik in een impuls op een datingsite ga wordt het niks
Ja gewoon genieten hoor van de aandachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goed voor m'n ego![]()
Hoe bevalt je wasmachine?
Nice! En nu ruikt alles naar wasmiddelquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja gewoon genieten hoor van de aandacht
Prima! Was komt er bijna droog uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |