Dat is een prima cover voor een cover bandquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:12 schreef hebikweer het volgende:
Niet de echte Ayreon, maar gisterenavond heb ik een fantastisch concert van the Ayreon Project gezien. En tot ieders grote verrassing stond Arjen in het publiek!
Linkje voor wie the Ayreon Project niet kent:
Ben ik bijquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:10 schreef DJKoster het volgende:
Nu ook nog een zaterdagmiddag show gepland.
Die komt mij eigenlijk wel beter uit.
En gelukt!quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:10 schreef DJKoster het volgende:
Ik heb d'r ook 1 voor zaterdagmiddag!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier ook twee zaterdagmiddagkaarten gelukt. Beter heb ik tegen die tijd een partner die van Ayreon houdt. 😂
Foeierdefoei meerdere kaartjes kopenquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:10 schreef DJKoster het volgende:
En Guus Meeuwis. Maar die staat op drie.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:44 schreef Momo het volgende:
Nieuwe album binnen op nummer 2 in de Nederlandse album top 100. Helaas had Lewis Capaldi ook zijn nieuwe album uit deze week.
Schop! Ik ga de zaterdagmiddag.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
En gelukt!![]()
En inmiddels waarschijnlijk ook vervoer per auto geregeld, dus nog even twijfelen of ik de vrijdagavond of zaterdagmiddag ga![]()
(Als ik er aan denk laat ik het weten en zijn mijn overgebleven kaartjes voor de liefhebbers hier)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |