27 oktober komen ze beschikbaar!quote:

ik woon op 35min van tilburg dus ik slaap gewoon thuisquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik las het! En alle hotels rond Tilburg zijn nu al volgeboekt volgens mij

Geluksvogel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik woon op 35min van tilburg dus ik slaap gewoon thuis

schop!quote:

Ik ga het ook proberen. Vorige keren waren supersnel uitverkocht, zal nu niet anders zijn.quote:

Stond voor 16:00 in de wachtrij op 3 apparaten voor 3 verschillende shows en maar 1 apparaat is er door gekomen.
  Stond voor 16:00 in de wachtrij op 3 apparaten voor 3 verschillende shows en maar 1 apparaat is er door gekomen.   Maar goed opgelopen. Heb wel contact met Ayreon fans uit Peru en Kazachstan, die hebben al wel vlucht en hotel geboekt maar geen ticket nu
  Maar goed opgelopen. Heb wel contact met Ayreon fans uit Peru en Kazachstan, die hebben al wel vlucht en hotel geboekt maar geen ticket nu   

Mij wel gelukt trouwens, ondanks een wachtrij van 2300+quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:16 schreef DJKoster het volgende:
Ja, om 16:01 waren er al 6000+ mensen in de wachtrij

Die staat er nu bij inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:21 schreef Momo het volgende:
Zondagmiddag show lijkt er waarschijnlijk wel bij te komen trouwens.

Gelukt?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:30 schreef TommyL0204 het volgende:
Ticketmaster app staat al 10 minuten op verwerken transactie grr

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |