Je snapt het verschil niet goed tussen dik en groot.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:13 schreef Hallojo het volgende:
Van fruit met schil eten word je heel dik. Kijk maar naar olifanten, die doen het ook.
Olifanten zijn gewoon dik hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je snapt het verschil niet goed tussen dik en groot.
Een olifant is niet dik, maar wel groot.
Je moeder is niet groot, maar wel dik.
En?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu word ik ook nieuwsgierigvan de week eens een kiwi kopen, als ik eraan denk
Reageer je nog of wat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu word ik ook nieuwsgierigvan de week eens een kiwi kopen, als ik eraan denk
Nou, dat inderdaadquote:
Hier ben ik dus altijd bang voor he dat als ik iets zeg of schrijf dat 10.000en mensen gelijk iets doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:43 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)challenge~vad2ea4e6/
@:GGMM was een trendsetter.
GGMM is stiekem Koen Kardashian.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ben ik dus altijd bang voor he dat als ik iets zeg of schrijf dat 10.000en mensen gelijk iets doen.
Het leven als internetpersoonlijkheid gaat ook niet altijd over rozen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GGMM is stiekem Koen Kardashian.
Nou, vooruit!quote:Op maandag 15 april 2019 21:00 schreef GGMM het volgende:
De harde kern van dit topic wacht al weken lang op Guppyfriend
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, vooruit!
De kiwi in kwestie
[ afbeelding ]
Ik ging voor de stukjes-tactiek
[ afbeelding ]
En ik had het niet verwacht, maar het was prima te doen!en zo handig, geen gezeur met schillen, uitlepelen en zo
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik fan ben!
Nee dat is niet gezond hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:23 schreef iteejer het volgende:
Tried. Yak.
Als ik op een borstel wil kauwen neem ik wel een borstel.
Ga je straks ook bananen met schil opvreten?
Werd eens tijd. Maar leuk dat Guppy het waardeert. Weer iemand erbij die een gezonde keus maakt.quote:
Klopt, je had hier gepost dat je het zou gaan proberen.quote:
Ik heb in het geheel nog geen kiwi's gegeten sinds die tijd. Maar zodra ik het doe, zal ik verslag uitbrengen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, je had hier gepost dat je het zou gaan proberen.(om er vervolgens nooit meer op terug te komen..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |