abonnement Unibet Coolblue
pi_182780800
Terechte overwinning. Groningen :r

Dumfries is de nieuwe Alex, wat een beest.
U MAD?
pi_182780817
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen er niet even een paar Ajacieden mad komen zijn in dit topic? Dat zou mijn humeur wel danig verbeteren. *O*
gore klote kut psv met hun tyfus geluk :r
ik hoop dat ze die club zo snel mogelijk opheffen :r :r
identiteitsloos provincieclubje
pi_182780820
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:48 schreef TehRocks het volgende:
Dat niet rouleren van Bommeltje wordt ook met de minuut idioter, als je zag hoe Guti speelde.
Zoals het er naar uitziet hebben we twee echte toppers: Lozano en Guti, ik zou ook graag zien dat daar gewoon het elftal omheen gebouwd wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182780834
quote:
Altijd veel leuker als ze híér mad komen zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182780854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:52 schreef Adames het volgende:

[..]

gore klote kut psv met hun tyfus geluk :r
ik hoop dat ze die club zo snel mogelijk opheffen :r :r
identiteitsloos provincieclubje
Rustig man. Als dit Ajax was overkomen had je ook ingezien dat de uitslag gewoon conform het spelbeeld was. Gun ons, de PSV-supporters op fok dit geluk gewoon.
pi_182780856
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:52 schreef Adames het volgende:

[..]

gore klote kut psv met hun tyfus geluk :r
ik hoop dat ze die club zo snel mogelijk opheffen :r :r
identiteitsloos provincieclubje
Boos?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182780858
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:52 schreef Adames het volgende:

[..]

gore klote kut psv met hun tyfus geluk :r
ik hoop dat ze die club zo snel mogelijk opheffen :r :r
identiteitsloos provincieclubje
Thx man!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182780863
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom ga je nou zo krampachtig die spelers verdedigen :') Je kunt lullen wat je wilt, maar dit was echt een absolute wanprestatie. Je mag god op je blote knieën danken dat je een ploeg van de categorie keukenkampioen divisie treft, anders had je nog verloren ook.

Waar lag het volgens jou aan dan, dat we de ene week Ajax 3-0 weg spelen, Emmen met 5-0 wegzetten en vervolgens met poep in de broek van het veld bij Groningen komen?
Zeik wat over deze wedstrijd man vent. Ben blij met die 3 punten na een midweekse CL wedstrijd. Kut wedstrijden ga je sowieso altijd spelen, het kan niet altijd Ajax thuis zijn.
Bus in en snel weg uit dat kutgat.
U MAD?
pi_182780871
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:52 schreef Adames het volgende:

[..]

gore klote kut psv met hun tyfus geluk :r
ik hoop dat ze die club zo snel mogelijk opheffen :r :r
identiteitsloos provincieclubje
Haha
pi_182780880
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:52 schreef Adames het volgende:

[..]

gore klote kut psv met hun tyfus geluk :r
ik hoop dat ze die club zo snel mogelijk opheffen :r :r
identiteitsloos provincieclubje
MAD hahahahahahahahaha
U MAD?
pi_182780882
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoals het er naar uitziet hebben we twee echte toppers: Lozano en Guti, ik zou ook graag zien dat daar gewoon het elftal omheen gebouwd wordt.
Lozano, akkoord. Maar wat is er zo bijzonder aan Guti dan? Ik zag hem vandaag veel ballen naar bijv. Angelino geven over een meter of 20. Kwamen allemaal aan, maar om nou te zeggen dat hij heel bijzondere dingen laat zien.
pi_182780892
Haha iedereen hapt op Adames
pi_182780900
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Rustig man. Als dit Ajax was overkomen had je ook ingezien dat de uitslag gewoon conform het spelbeeld was. Gun ons, de PSV-supporters op fok dit geluk gewoon.
als ajax ook maar een beetje dit geluk had, hadden ze afgelopen jaren gewoon het kampioenschap gewonnen.

ik kan zo boos worden op dit psv, elke keer maar weer.
hoerenzooi
pi_182780933
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:55 schreef Adames het volgende:

[..]

als ajax ook maar een beetje dit geluk had, hadden ze afgelopen jaren gewoon het kampioenschap gewonnen.

ik kan zo boos worden op dit psv, elke keer maar weer.
hoerenzooi
We zien je morgen wel weer terug na een gelijkspel. Ik sta rond carnaval al het kampioenschap te vieren met mijn PSV-makkers.
pi_182780943
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zeik wat over deze wedstrijd man vent. Ben blij met die 3 punten na een midweekse CL wedstrijd. Kut wedstrijden ga je sowieso altijd spelen, het kan niet altijd Ajax thuis zijn.
Bus in en snel weg uit dat kutgat.
Nee. Het spel moet gewoon veel beter zijn. Imo is er een zekere ondergrens en daar zijn er vanavond een stuk of 9 glashard doorheen gekelderd.

Overigens ben ik van mening dat af en toe een gelijkspel of een verlies helemaal niet verkeerd is. Als je blijft winnen als je kut speelt dan wordt je nog beloont ook. Dan kun je beter eens het deksel op de neus krijgen en daar lering uit trekken.
pi_182780958
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Lozano, akkoord. Maar wat is er zo bijzonder aan Guti dan? Ik zag hem vandaag veel ballen naar bijv. Angelino geven over een meter of 20. Kwamen allemaal aan, maar om nou te zeggen dat hij heel bijzondere dingen laat zien.
Een speler die dat kan is dus een topper in de eredivisie. Heeft ook scorend vermogen en je ziet aan alles dat hij gewoon een prima techniek en spelinzicht heeft. Dat heeft hij tot nu toe elke keer laten zien, terwijl hij nog nieuw is en nauwelijks ritme heeft. Jongen moet gewoon altijd basis zijn als hij fit is wmb.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182780967
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

We zien je morgen wel weer terug na een gelijkspel. Ik sta rond carnaval al het kampioenschap te vieren met mijn PSV-makkers.
kan je daarna wel bij mij blijven pitten
pi_182780983
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee. Het spel moet gewoon veel beter zijn. Imo is er een zekere ondergrens en daar zijn er vanavond een stuk of 9 glashard doorheen gekelderd.

Overigens ben ik van mening dat af en toe een gelijkspel of een verlies helemaal niet verkeerd is. Als je blijft winnen als je kut speelt dan wordt je nog beloont ook. Dan kun je beter eens het deksel op de neus krijgen en daar lering uit trekken.
Voor de tweede keer in 4 dagen tijd ook nog eens.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182781011
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:57 schreef Adames het volgende:

[..]

kan je daarna wel bij mij blijven pitten
Gezellig. Spijtig dat PSV'ers elkaar hier enkel afvallen na deze sensationele ontsnapping daar waar wij als sportieve aartsvijanden het zelfs gezellig kunnen hebben.
pi_182781058
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee. Het spel moet gewoon veel beter zijn. Imo is er een zekere ondergrens en daar zijn er vanavond een stuk of 9 glashard doorheen gekelderd.

Overigens ben ik van mening dat af en toe een gelijkspel of een verlies helemaal niet verkeerd is. Als je blijft winnen als je kut speelt dan wordt je nog beloont ook. Dan kun je beter eens het deksel op de neus krijgen en daar lering uit trekken.
Dan beter in wedstrijd 32 van het seizoen als wedstrijd 10 he.
U MAD?
pi_182781060
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Gezellig. Spijtig dat PSV'ers elkaar hier enkel afvallen na deze sensationele ontsnapping daar waar wij als sportieve aartsvijanden het zelfs gezellig kunnen hebben.
gelukkig versterk jij het imago van de psv supporters enorm. ik hoop voor de club dat ze je meerdere maanden aan zich kunnen binden.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:01:45 #297
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_182781091
Tijd om een beetje te gaan rouleren vanaf nu. Verse krachten erin. Want blijkbaar hebben ze niet allemaal de longinhoud van De Denzel 8-)
pi_182781097
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:00 schreef Adames het volgende:

[..]

gelukkig versterk jij het imago van de psv supporters enorm. ik hoop voor de club dat ze je meerdere maanden aan zich kunnen binden.
Ik ben zelfs al stoere, provocerende plaatjes aan het verzamelen voor morgen.
pi_182781122
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:00 schreef Adames het volgende:

[..]

gelukkig versterk jij het imago van de psv supporters enorm. ik hoop voor de club dat ze je meerdere maanden aan zich kunnen binden.
Get a room
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182781130
Gewoon 2x zoveel punten als de nummer 5 in de competitie. Wat een verschil!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')