Vliegende paardenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie ook al overal cheatcodes opduiken, daar is toch geen fuck aan meteen op dag 1?
nice zit dat er weer in, zo ongebruikelijk eigenlijk tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie ook al overal cheatcodes opduiken, daar is toch geen fuck aan meteen op dag 1?
Ik ga me gewoon netjes gedragen en alleen bad guys een touw om hun nek binden en kilometers lang achter mijn paard aanslepen om ze vervolgens ergens vanaf te gooien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, in het begin ga ik gewoon de game ervaren zoals het hoort, heb ik ook gewoon zin in. Maar ik denk dat ik al snel gewoon helemaal los wil gaan. Ik zag dat je mensen aardig kan begroeten of gewoon bijdehand gaan lopen dissen. Dus zal niet lang duren tot ik als een mocro cowboy met iedereen ruzie heb.
Ik denk dat ik eerst naar een bordeel ga en de eigenaar omleg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon netjes gedragen en alleen bad guys een touw om hun nek binden en kilometers lang achter mijn paard aanslepen om ze vervolgens ergens vanaf te gooien.
R1 R2 L1 L2 up right down left up right down leftquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vliegende paarden
En dan een extra snelheidsboost krijgen als je achteruit schiet.
Maakt bij jou het schuiven van de laserkop ook zo'n teringherrie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:48 schreef Jimbo het volgende:
nou, rdr staat te installeren.. tot over 8 uur
En de brom is weg bij die disk
Deze man weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
R1 R2 L1 L2 up right down left up right down left
Hij gaf eerst 3 uur aan voor de gehele mik. Nu staat hij op 29 minuten voor disc1 en 76 minuten voor de rest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Deze man weet
Maar duurt de installatie op PS4 echt 100 - 120 minuten?
Hij is bij mij nu net iets langer dan een uur bezig en over 5 minuten klaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Deze man weet
Maar duurt de installatie op PS4 echt 100 - 120 minuten?
quote:I don`t see a gameplay, graphics and storyline, because I have only PC, and I`m not going to buy a console and pay sony
quote:Another PS4 exclusive. When will this ridiculousness end? PC gamers are being discriminated.
quote:No PC version. So there is nothing to review. Rockstar should concentrate on Grand Theft Auto 6 with VR and ray-traycing support. This is just GTA on Wild Wild West. Im prefering more horses under the hood.
quote:Where is the goddamn PC version !!! i dont know why Rockstar is that stupid.. they could make much more Money
Och het 'masterrace' voelt zich weer eens benadeeld hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
De boze PC gamertjes zijn ook echt genieten hoor
https://www.metacritic.co(...)eviews?dist=negative
[..]
[..]
[..]
[..]
Huilon, 500 euro neerleggen voor een vidcard maar geen console willen kopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Och het 'masterrace' voelt zich weer eens benadeeld hoor
niet bij rdr2quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt bij jou het schuiven van de laserkop ook zo'n teringherrie?
hier net klaarquote:
Is de game speelbaar direct na de installatie of moet je nog een patch downloaden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier net klaar
maar kan nog niet spelen want werk
Ik ben vrij, ben alleen al vanaf 0400u wakkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier net klaar
maar kan nog niet spelen want werk
geen idee nogquote:
Lol.. ik sinds gisteren 07:00quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben vrij, ben alleen al vanaf 0400u wakker
maar jij hebt geen ps4, hij welquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol.. ik sinds gisteren 07:00
git gud
Ik ben RDR 2 aan het spelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar jij hebt geen ps4, hij wel
git gud
ja op de xbox one Squote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben RDR 2 aan het spelen
jij niet
git gud
Hehehehequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja op de xbox one S
Mooi he, 4k RDR2...oh wacht![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja op de xbox one S
Lolquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja op de xbox one S
laat ik nou net een pro hebben en aan het genieten zijn van de game in 4kquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]op ps4 kan die niet eens 4k
weaksauce
Dat is bijna net zo erg als nu geen geld hebben voor een PS4, en dus maar een X-Box kopen (ipv dan ff te wachten en te sparen voor de PS4 die je eigenlijk wilde).quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huilon, 500 euro neerleggen voor een vidcard maar geen console willen kopen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik flikker gelijk binnen 3 minuten van een klif met paard en al
Terwijl je zou verwachten dat je een koets tegen een boom aan zet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Check paar pagina's terug m'n filmpje maar ff. Alleen de Xbox one x is 4k de pro is checkboard 4k.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laat ik nou net een pro hebben en aan het genieten zijn van de game in 4k
heel eerlijk roest dat mn kont totaal niet. Zolang het er maar goed uit ziet en ik mmarsu kan pesten vind ik alles goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:26 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Check paar pagina's terug m'n filmpje maar ff. Alleen de Xbox one x is 4k de pro is checkboard 4k.
Volgens mij nog een patch maar als het goed haalt de PS4 deze binnen zodra je de eerste disc van RDR2 in je PS4 stopt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:44 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Is de game speelbaar direct na de installatie of moet je nog een patch downloaden?
LG TV doet ook nog upscalen, vind het prima. Het ziet er altijd nog beter uit dan een budget Xbox One.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heel eerlijk roest dat mn kont totaal niet. Zolang het er maar goed uit ziet en ik mmarsu kan pesten vind ik alles goed
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:22 schreef LTVDK het volgende:
WKN / Het Grote Klimaatverandering Topic #10quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Rdr2 veranderd de ps4 pro in een vliegtuig, echt abnormaal.
Heb ik bij Dragon Quest XI ook last van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het schijnt dat 4k steeds omgezet moet worden wat heelveel rekenkracht kost, het is niet native.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Denk eerder te simpele koeling, het is een van de meest gehoorde klachten over de pro.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb ik bij Dragon Quest XI ook last van.
Van de week nog opengemaakt maar zag geen kruimel stof. Denk slechte thermal paste ofzo.
5 kwartier of zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:48 schreef Liftdeur het volgende:
Hoelang heeft het installeren jullie gekost? Ik ben zo pas vrij en dan nog teringlang wachten zeker?
Whow..... da's wel ERG vaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:44 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb al vaker "boy" gehoord dan in heel GoW
Waar blijven de screenshots?quote:
Normaal zou ik livestreamen, maar eerst maar even onder de knie krijgen. Tijdje geen GTA gespeeld dus ik beweeg nogal beroerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar blijven de screenshots?
Of de bewegende gifjes?
Een beetje zoals ik op dat paard van Witcher 3quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normaal zou ik livestreamen, maar eerst maar even onder de knie krijgen. Tijdje geen GTA gespeeld dus ik beweeg nogal beroerd
Je kan wel lekker fluiten, komt wel goed uit als je tuigmocro gaat spelen jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normaal zou ik livestreamen, maar eerst maar even onder de knie krijgen. Tijdje geen GTA gespeeld dus ik beweeg nogal beroerd
behalve dat die niet in 4k gerendered word maar okquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laat ik nou net een pro hebben en aan het genieten zijn van de game in 4k
Ik zeg jou eerlijk, ik ben gewoon boef man.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan wel lekker fluiten, komt wel goed uit als je tuigmocro gaat spelen jij
Gelukkig heb je ook een nektasjequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zeg jou eerlijk, ik ben gewoon boef man.
Ik heb alle schapen in een dorpje geslacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook een nektasje
Maar wat een spelIk verplicht mezelf nu even pauze te nemen om wat te eten. Echt sommige details zoals je geschoten wild dat je uit je handen laat vallen als je struikelt alleen al. En ik heb alweer fittie gehad met een mountain lion
Wel halal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alle schapen in een dorpje geslacht.
Ik heb ook al iemand met een lasso van zijn paard getrokken, vastgebonden en achterop mijn paard gelegd, naar een mooie hoge afgelegen klif gereden en hem daar naar beneden gegooidquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mah, beetje modderig. En ik ben met iedereen ruzie aan het maken.
ik ging voor de andere halal optie (verkrachten dus)quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alle schapen in een dorpje geslacht.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook al iemand met een lasso van zijn paard getrokken, vastgebonden en achterop mijn paard gelegd, naar een mooie hoge afgelegen klif gereden en hem daar naar beneden gegooid.
Oh, die heb ik vastgebonden aan een boom. Net wel een sherrif doodgeschoten, hij kon mijn moedergrap niet waarderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook al iemand met een lasso van zijn paard getrokken, vastgebonden en achterop mijn paard gelegd, naar een mooie hoge afgelegen klif gereden en hem daar naar beneden gegooid.
Als je ze een paar kilometer achter je paard aan sleurt gaan ze ook dood schijnbaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, die heb ik vastgebonden aan een boom. Net wel een sherrif doodgeschoten, hij kon mijn moedergrap niet waarderen.
Tijd voor een nieuwe controller.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:25 schreef Syphixx het volgende:
2 uurtjes gespeeld en mag de deur al uit. kut bugs![]()
alle knoppen worden randomly schieten en moet constant dead eye gebruiken in de middle of nowhere
Ik bied 25¤quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:25 schreef Syphixx het volgende:
2 uurtjes gespeeld en mag de deur al uit. kut bugs![]()
alle knoppen worden randomly schieten en moet constant dead eye gebruiken in de middle of nowhere
Ik had een vd 3 neergeknald en de andere 2 op de trein gezet, trein laten rijden en op het paard weg gegaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:14 schreef Goudenvis het volgende:
Godverdomme ik wilde een treinoverval plegen dus ik stap op de trein, loop naar de waardewagon knal een paar schurken overhoop en roof wat kastjes en kistjes leeg. Had alleen geen rekening gehouden met witnesses. Heb de trein gekaapt en ben gaan vluchten. Van Valentine via Saint Denis naar het noorden. Daar trein stil gezet, gaan rennen, wanted level kwijt, bounty van hier tot Tokyo en moest een pokke eind lopen naar Valentine zonder paard.
Buit: -40$, paard kwijt en wat blikvoedsel
Wat een game
Bij mij issie nog erg stil. Maar ja, de koelpasta is nog niet opgedroogd natuurlijk. Mijn Pro is nog geen twee weken oud.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb ik bij Dragon Quest XI ook last van.
Van de week nog opengemaakt maar zag geen kruimel stof. Denk slechte thermal paste ofzo.
Snappen die mensen niet dat je die games gewoon kosteloos terug kan sturen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
Net thuis. RDR2 gescoord via Marktplaats. 45 euro voor een nog gesealed exemplaar
Die gast had er een besteld, maar had geen zin om te wachten op de postbode en had dus zelf in de winkel nog een gekocht.
Die andere mocht weg voor een zeer zacht prijsje.
Ach, ik heb er iig een gloednieuw exemplaar voor 15 euro onder de nieuwprijs voor gekregenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Snappen die mensen niet dat je die games gewoon kosteloos terug kan sturen?
Volgens mij was er ook een user die iets van 6x RDR2 gepreorderd hadquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, ik heb er iig een gloednieuw exemplaar voor 15 euro onder de nieuwprijs voor gekregen![]()
Houden zo.
Volgens mij had Jimbo er 3 of 4 besteld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een user die iets van 6x RDR2 gepreorderd had
Jimbo inderdaad, waarom verbaasd mij dat niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij had Jimbo er 3 of 4 besteld.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:42 schreef Jimbo het volgende:
Als het mee (of tegen?) zit dan krijg ik RDR2 3 of 4 keer vandaag binnen
Blijkt dat ik nog wat pre-orders niet geannuleerd had en elke x koop ik hem bij de goedkoopste
ja ik woon niet in de buurt van friday, anders mocht ie m zo ophalenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jimbo inderdaad, waarom verbaasd mij dat niet?
[..]
Ik ben aardig dronken. Net ook na een geweldige mijlpaal in mijn leven aan den drank gezeten. Wil opzich rdr2 spelen. Maar vind ik zonde. Morfen brak. Ga er dan wel lekker voor zitten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:59 schreef Jimbo het volgende:
Divinity II net geprobeerd, tering wat een zware rpg is dat zeg.
dacht even lekker voor t slapen gaan met t meissie een licht spelletje te spelen (ok vat dit op zoals je wil)
Maar ze is nu naar bed en ik twijfel om rdr2 of SOTTR erin te gooien... Beide leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |