SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
Sparta profiteert hier ook van, wellicht dat de mooiste club van rotterdam ook een gooi naar de titel grootste club op termijn. Het beleid bij Feyenoord gaat ze weerhouden ooit nog terug te komen op het oude niveau.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lekker in de Rotterdamse vijver vissen
Gun het Sparta ook wel, leuke club.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sparta profiteert hier ook van, wellicht dat de mooiste club van rotterdam ook een gooi naar de titel grootste club op termijn. Het beleid bij Feyenoord gaat ze weerhouden ooit nog terug te komen op het oude niveau.
Ik heb bij Sparta altijd wel het idee gehad dat ze het maximale uit hun financile middelen halen. Wellicht als die middelen groeien er mooie dingen kunnen gebeuren.
nee dit is geen trol poging richting Feyenoord
Jij denkt echt dat Feyenoorders zich laten trollen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sparta profiteert hier ook van, wellicht dat de mooiste club van rotterdam ook een gooi naar de titel grootste club op termijn. Het beleid bij Feyenoord gaat ze weerhouden ooit nog terug te komen op het oude niveau.
Ik heb bij Sparta altijd wel het idee gehad dat ze het maximale uit hun financile middelen halen. Wellicht als die middelen groeien er mooie dingen kunnen gebeuren.
zeer warme club met een goede leiding en vaak goed voetbal.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:45 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Gun het Sparta ook wel, leuke club.
Ben wel eens naar een wedstrijd geweest op het Kasteel. Prettig sfeertje, je kan gewoon een praatje maken met Sparta-supporters etc.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:45 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Gun het Sparta ook wel, leuke club.
ook nog 1 van de weinige clubs waar je gewoon met een shirtje van een andere club aan kan komen en niet gelijk opgehangen wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben wel eens naar een wedstrijd geweest op het Kasteel. Prettig sfeertje, je kan gewoon een praatje maken met Sparta-supporters etc.
In de Kuip word je hoe dan ook helemaal verrot gescholden, winst of verlies. Ook niks mis mee natuurlijk.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Oke jij trollt echtquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeer warme club met een goede leiding en vaak goed voetbal.
quote:
goed argument ook. lekker duidelijk.quote:
Ik ga voor zulke onzin geen eens argumenten geven.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
goed argument ook. lekker duidelijk.
ok, bedankt voor je bijdrage dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga voor zulke onzin geen eens argumenten geven.
GOed BEleid, vandaar die degradatie.
Groter dan Feyenoord.
Kom op, zelfs Klaas kan dit beter.
Ze zouden in ieder geval wel winnen van Trencin.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga voor zulke onzin geen eens argumenten geven.
GOed BEleid, vandaar die degradatie.
Groter dan Feyenoord.
Kom op, zelfs Klaas kan dit beter.
Laat ze eerst maar eens van amateurs winnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval wel winnen van Trencin.
ook van dat onbeduidende clubje waar ajax vorig seizoen door uitgeschakeld werd...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval wel winnen van Trencin.
enige wat fout kan gaan is dat ze het onderschatten en/of al met hun koppie bij Benfica zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:06 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben benieuwd hoe deze selectie zo'n Klassieker ingaat. Ik hoop dat ze zich kunnen opladen om definitief afstand te kunnen nemen van Feyenoord en dan ook nog eens aan het doelsaldo kunnen werken. Het zou wel verwennerij van de supporters zijn
Feyenoord gaat gewoon doen wat het moet doen zondag.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:06 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben benieuwd hoe deze selectie zo'n Klassieker ingaat. Ik hoop dat ze zich kunnen opladen om definitief afstand te kunnen nemen van Feyenoord en dan ook nog eens aan het doelsaldo kunnen werken. Het zou wel verwennerij van de supporters zijn
Ondanks die magere voorsprong lijkt niemand zich druk te maken om Feyenoord, toch wel een spannende insteek
Je bedoelt dat onbeduidende clubje met een omzet van ruim 30 miljoen euro?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ook van dat onbeduidende clubje waar ajax vorig seizoen door uitgeschakeld werd...
Top!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord gaat gewoon doen wat het moet doen zondag.
Feyenoord heeft niets te verliezen zondag, ajax alles.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Top!
Lekker makkelijk middagje dan voor Ajax.
Opvallendquote:Robin van Persie: Ik ga niet mee in de hype rond Ajax
AJAX-FEYENOORD
Robin van Persie speelt zondag zijn laatste Klassieker in de eredivisie op vreemde bodem. De routinier gaf gisteren aan eind dit seizoen te stoppen. Hij ligt niet wakker van de favorietenrol van Ajax. ,,Alleen Barcelona was onklopbaar.’’
Waarom zouden ze nu al met hun hoofd bij Benfica zijn als er na Feyenoord-thuis nog twee andere wedstrijden zijn?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
enige wat fout kan gaan is dat ze het onderschatten en/of al met hun koppie bij Benfica zijn.
op kwaliteit gaat Feyenoord het niet winnen.
nooit gewetenquote:Ajax investeert in jeugdopleiding Sparta
Ajax en Sparta Rotterdam gaan nog nauwer met elkaar samenwerken. De Amsterdamse club investeert de komende drie seizoenen zelfs in de jeugdopleiding van de Kasteelclub. Het betreft ondersteuning van Ajax aan Sparta op het gebied van opleiding, training en scouting.
ANP 25-10-18, 12:04
5
De twee clubs werken al een aantal jaren samen. Sparta bracht zijn grootste talenten onder bij de jeugdopleiding van Ajax. De samenwerking krijgt nu een nieuwe impuls.
,,Dankzij de kwaliteit van de jeugdopleiding van Sparta in al haar facetten doen Ajax en Sparta reeds jaren zaken. Ajax is zich er als geen ander van bewust dat de jeugdopleiding de slagader van de club is. Daarom wordt de Spartaanse jeugdopleiding per direct voor de komende drie seizoenen ondersteund op het gebied van opleiding, training en scouting”, meldt Ajax op de website.
Beide clubs benadrukken dat de afspraken uitsluitend gelden voor de opleiding en bijvoorbeeld niet voor de eerste elftallen.
Wij kapen heel Rotterdam leeg hi ha hoquote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nooit geweten
dit gaat niet zo leuk gevonden worden in Rotterdam denk ik....
Heeft Danny Blind hier wat mee te maken....
Zal 'ie meelezen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Opvallend
het woord hype heb ik al diverse keren gebruikt dit seizoen
bedoel meer CL an sich, dat ze dus de eredivisie geen motivatie voor kunnen vinden.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze nu al met hun hoofd bij Benfica zijn als er na Feyenoord-thuis nog twee andere wedstrijden zijn?
Dat denk ik wel, aangezien ze in Heerenveen ook gewoon vrij scherp begonnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bedoel meer CL an sich, dat ze dus de eredivisie geen motivatie voor kunnen vinden.
als dat geval is, heeft Feyenoord geen schijn van kans. hopelijk zal zich dat ook uiten in de eindstand.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, aangezien ze in Heerenveen ook gewoon vrij scherp begonnen.
Het belang van het behalen van het landskampioenschap zit echt wel in hun hoofden.
Toch denk ik dat het nog wel lastiger zal gaan dan iedereen roeptquote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als dat geval is, heeft Feyenoord geen schijn van kans. hopelijk zal zich dat ook uiten in de eindstand.
Ik schat Feyenoord ook wel hoger in dan de rest van de eredivisie, zeker als ze tegen Ajax moeten.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het nog wel lastiger zal gaan dan iedereen roept. Want dat is altijd zo typisch als iedereen roept dat het 5-0 of 6-0 moet worden dan wordt het maar een kleine overwinning.
real wint ook niet alles in de competitie, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Geen motivatie voor de eredivisie. Alsof we het over Real hebben die verzadigd zijn. Kut hap ik weer.
Dat Feyenoord niks te verliezen heeft in een Klassieker zegt genoeg over het gebrek aan ambitie en kwaliteit. Wat een zielige club is dat gewordenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord heeft niets te verliezen zondag, ajax alles.![]()
Bij een gelijkspel is Feyenoord tevreden
Ik weet niet wat ajax van punt verlies gaat vinden
Klaas zegt dat h, niet Feyenoord zelf. Ik kan mij niet voorstellen dat Feyenoord al afhaakt voor de titel.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat Feyenoord niks te verliezen heeft in een Klassieker zegt genoeg over het gebrek aan ambitie en kwaliteit. Wat een zielige club is dat geworden
Ditquote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat Feyenoord niks te verliezen heeft in een Klassieker zegt genoeg over het gebrek aan ambitie en kwaliteit. Wat een zielige club is dat geworden
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De trend is in de media dat het 10-0 gaat wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaas zegt dat h, niet Feyenoord zelf. Ik kan mij niet voorstellen dat Feyenoord al afhaakt voor de titel.
die zijn allang afgehaakt en natuurlijk is het theoretisch nog mogelijk voor Feyenoord maar voor bijvoorbeeld Heracles ook en die worden ook geen kampioenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaas zegt dat h, niet Feyenoord zelf. Ik kan mij niet voorstellen dat Feyenoord al afhaakt voor de titel.
als ze van Ajax winnen staan ze tweede, hoezo afgehaakt?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zijn allang afgehaakt en natuurlijk is het theoretisch nog mogelijk voor Feyenoord maar voor bijvoorbeeld Heracles ook en die worden ook geen kampioen
prima joh als jij dat wilt blijven gelovenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ze van Ajax winnen staan ze tweede, hoezo afgehaakt?
dat zeg ik toch niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
prima joh als jij dat wilt blijven geloven
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet.
Ik denk niet dat ze nog kampioen worden nee. Maar ze zijn echt niet afgehaakt, kan mij ook niet voorstellen dat ze dat bij Feyenoord al als mindset hebben, daar lopen geen figuren als klaas rond.
ze kunnen natuurlijk niet zeggen dat ze kansloos zijn voor het kampioenschap maar dat is wat anders dan het denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet.
Ik denk niet dat ze nog kampioen worden nee. Maar ze zijn echt niet afgehaakt, kan mij ook niet voorstellen dat ze dat bij Feyenoord al als mindset hebben, daar lopen geen figuren als klaas rond.
ik bedoel op de loonlijst bij Feyenoord pik. niet de supporters, als we dat als maatstaaf gaan nemen kan je net zo goed op klaas reageren.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit een keertje op vak S gestaan deze man.
Ben je daar heel zeker van ja?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet.
exact mijn punt. maar ik denk ook niet dat ze dat al echt denken. Wellicht na dit weekend wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen natuurlijk niet zeggen dat ze kansloos zijn voor het kampioenschap maar dat is wat anders dan het denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |