Totdat ie straks de 2-1 tegen de touwen kopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die gast niet speelt.
Hoe kun je in deze wedstrijd nou voor Hendrix kiezen?
De Jong vind ik ook bijzonder trouwens. Totaal geen wedstrijd voor hem.
Als er genoeg animo is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Overigens stel ik voor dat we na PSV nog een pot doen, aangezien het toch een vroege wedstrijd is
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Overigens stel ik voor dat we na PSV nog een pot doen, aangezien het toch een vroege wedstrijd is
Welke pot?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Jij kreeg gisteren een banquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat er zoveel figuren niet onder hun foknaam spelen
Waar is de tijd gebleven dat die mensen een ban kregen?
Kan gebeuren maatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik ging pijnlijk de fout in tegen GGMM
Ja eens. Vind jij trouwens ook niet dat we weer wat vaker moeten haxballen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maatMijn schijnbeweging was werkelijk schitterend.
Ik zie PSV alleen nog scoren met een snelle aanval. Dan is die gast nog op de middenlijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totdat ie straks de 2-1 tegen de touwen kopt.
Mwa, vind het de laatste tijd wel leuk zoquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja eens. Vind jij trouwens ook niet dat we weer wat vaker moeten haxballen?
Was vast niet de echte. Die zou bij binnenkomst gelijk schelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:02 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Helpme "IK GAME NOOIT WANT DAT IS VOOR IDIOTEN" fok weer meedeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |