Uiteraardquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep
Was je gister in het stadion?
Uh, kan je mijn post quoten? Volgens mij post ik daar zelden.quote:
Aangezien Ajax duidelijk de betere is is die vergelijking wel een beetje zinloos inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje treurig van de constante vergelijking tussen Ajax en PSV
Ik stel voor dat we hiermee ophouden
Leuk, beelden toen Feyenoord nog iets voorstelde.quote:
Ik eet ondertussen wel een kiwiquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, kan je mijn post quoten? Volgens mij post ik daar zelden.
GGMM en ik wachten op je antwoord
Is ook niet gek. Beide clubs hebben mongolen als fans die constant de vergelijking moeten trekken om hun onzekerheid over hun kleine piemel te compenseren.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja. Zou zeggen lees eens het Ajax topic eens terug. Wat sommige psv supporters daar allemaal roepen. Niet zo heel gek dat ze dan af gaan geven op psv.
Ik ga proberen na de winterstop ook wat te gaan, vriend van me zei die dat die via via F side kaartjes kan regelen dus ben benieuwd.quote:
Steun ik een keer PSV, kan ik alsnog een kutopmerking verwerken. Lekker dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk, beelden toen Feyenoord nog iets voorstelde.
Metgod
Hoe doe je dat met je moddereeterschapquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga proberen na de winterstop ook wat te gaan, vriend van me zei die dat die via via F side kaartjes kan regelen dus ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |