Over pipo's gesproken, vanwaar die topics?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:55 schreef O_o_ het volgende:
Volgens mij heeft Donyell Malen borderline.
Kolere, kan die pipo ook lachen?
Omdat appel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over pipo's gesproken, vanwaar die topics?
Dat soort onzin is altijd erg vermoeiend.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Malen ook maar uitfluiten danquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:57 schreef Brammess het volgende:
Elke ex Ajacied uitfluiten tering zeg
Waarom zit je niet in het stadionquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar mag je blijkbaar niks over vragenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is dat met al die topics en wanneer ruimen die incapabele blauw letters die troep eens op?
Idd, graag je bakkus houden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar mag je blijkbaar niks over vragen
VBL / [VBL SC #6646] IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hebben PSV-supporters eigenlijk liedjes die niet voor 80% uit "jololo" bestaan?
Stoor me er ook aan. In de tijd van Vennegoor vond ik het wel leuk, maar nu is het echt gewoon copy/pasta werk..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu ga ik er op lettenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |