die keeper van Benfica vond ik beter dan welke dan ook hier in NL, nu weet ik uiteraard niet of hij wekelijks dat niveau haaltquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga ook niet roepen dat Zoet 'veruit' de beste keeper van de Eredivisie is.
Zoet én Onana wel..
En wanneer Vermeer weer een potje heeft gespeeld is hij weer veruit de beste.
En wanneer Padt weer een lijntje snuift hij.
Was inderdaad wel een alleraardigst keepertje jaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
die keeper van Benfica vond ik beter dan welke dan ook hier in NL, nu weet ik uiteraard niet of hij wekelijks dat niveau haalt
Hij is deze zomer van Panathinaikos gehaald in ieder geval. Een van de laatste streken van de Benfica-meesterscout die naar Shakthar is vertrokken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
die keeper van Benfica vond ik beter dan welke dan ook hier in NL, nu weet ik uiteraard niet of hij wekelijks dat niveau haalt
goeie aankoopquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij is deze zomer van Panathinaikos gehaald in ieder geval. Een van de laatste streken van de Benfica-meesterscout die naar Shakthar is vertrokken.
Van die slimmigheidjes die in Nederland met rood worden afgestraft. Genieten altijdquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie aankoopwat me ook opviel gisteren was het verschil in gogme tussen Benfica en Ajax, hoe die spelers overtredingen uitlokken en zelf op het juiste moment overtredingen maken was toch wel een verschil, toen ze vermoeider raakten werd dat bij hun ook minder maar daar zie je toch wel aan dat internationale ervaring belangrijk is
het is voor hun erop of eronder dus dat biedt ook weer mogelijkhedenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:05 schreef Tjacka het volgende:
Denk dat we in Lissabon wel op onze sodemieter gaan krijgen
Moet je wel Neres opstellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is voor hun erop of eronder dus dat biedt ook weer mogelijkheden
Dan kunnen ze wel minder op de counter gaan spelen, maar Ajax kan toch ook niet echt achterover hangen dus die gaan toch wel voetballen daar.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is voor hun erop of eronder dus dat biedt ook weer mogelijkheden
Die zijn nu al de messen aan het slijpen ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:05 schreef Tjacka het volgende:
Lekker counterenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:05 schreef Tjacka het volgende:
Oblak en Ederson komen ook van Benfica, dus die Odysseas moet er ook wat van kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie aankoopwat me ook opviel gisteren was het verschil in gogme tussen Benfica en Ajax, hoe die spelers overtredingen uitlokken en zelf op het juiste moment overtredingen maken was toch wel een verschil, toen ze vermoeider raakten werd dat bij hun ook minder maar daar zie je toch wel aan dat internationale ervaring belangrijk is
Leuk filmpje van Frenkie de Jong, geniet er maar van zolang het kantwitter:mgesch13 twitterde op woensdag 24-10-2018 om 05:24:44Frenkie de Jong vs. Benfica (1st Half)Baller. https://t.co/Hb2gFUceNx reageer retweet
Is volgens mij nog steeds dezelfde groepering. Sinds Ultras Amsterdam beneden zit hebben we bijvoorbeeld ook de nachtwacht gehad en dat was denk ik het mooiste doek ooit.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
Valt jullie ook op dat de tifos, sinds 'vak 410' de transformatie naar 'Ultras Amsterdam' heeft gemaakt, veel minder zijn geworden? Alle respect naar de makers hoor, maar vroeger zag je echt kunstwerken. F-Side 76 crew maakt soms ook meesterwerken.
Het is vooral zaak om tegen AEK gewoon te winnen. Ik zie Benfica nog niet direct winnen in München en als ze dat niet doen dan ben je met een overwinning tegen AEK veilig.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:05 schreef Tjacka het volgende:
Dat was volgens mij van F-Side 76 crew. Een van de mooiste doeken ooit inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is volgens mij nog steeds dezelfde groepering. Sinds Ultras Amsterdam beneden zit hebben we bijvoorbeeld ook de nachtwacht gehad en dat was denk ik het mooiste doek ooit.
De nachtwacht nog wel....1 van de grootste culturele hebbedingetjes in het bezit van de ollanders...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
Nachtwacht was ter ere van 40-jarig bestaan van de F-Side
Nou, mirakels.quote:
quote:
quote:
Zal Veltman zijn basisplaats terug krijgen na de winterstop?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend seizoen Veltman en Schone aan die gekken slijten
Denk het nietquote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal Veltman zijn basisplaats terug krijgen na de winterstop?
Ik zie zelfs liever Kristensen op rechtsback.quote:
Ik mag hopen van niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt de ''lul zuigen-techniek'' niet bij Haggie. Werd voor zijn blessure ook al ernaast gezetquote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ligt nog tot 2020 vast.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij werkt de ''lul zuigen-techniek'' niet bij Haggie. Werd voor zijn blessure ook al ernaast gezet
Lekker contractje steeds verlengen omdat er geen enkele club interesse toont. Minpuntje van Nettoquote:
Vorig jaar nog aanvoerder en Ajax-DNA.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker contractje steeds verlengen omdat er geen enkele club interesse toont. Minpuntje van Netto
Lijkt me ook het beste ja . En naar alle waarschijnlijk takelt die alleen maar af vanwege die blessure .quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog aanvoerder en Ajax-DNA.
Maar als Ten Hag het niet in hem ziet zitten gaat hij gewoon transfervrij weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |