dat..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Vanaf wanneer wordt het makkelijker? Ik denk als ze echt een jaar of wat het huis uit zijn en op eigen benen staan. (Daar reken ik 'op kamers' dus niet onder.)![]()
En dat bedoel ik niet lollig of flauw.
Anders wel, niet direct makkelijker...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:12 schreef livelink het volgende:
Ik vond het makkelijker worden vanaf de middelbare school met het steeds zelfstandiger worden. Ondanks de puberteit en de schoolperikelen merk ik dat ik het duidelijk makkelijker vind dan de hele basisschool-tijd.
De periode voordat ze naar de basisschool gingen vond ik ook makkelijker dan de basisschoolperiode.
ik hoor mijn zus wel eens andersquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:15 schreef livelink het volgende:
Grappig wel, bijna iedereen geeft aan dat hun eigen pubers niet zo lastig zijn. Ik ook hoor. Het is volgens mij echt iets waar je in meegroeit en als je er dan middenin zit valt gelukkig meestal wel mee.
Ik had het ook niet moeten schrijven, want het ging meteen mis gisteren en vandaag. Ze is vandaag uit woede over mij naar mijn ouders gegaan om haar hart te luchten, vrees ik. Ik heb haar de hele dag nog niet gezien. Ik weet niet eens waarom ze nou zo boos op me is.quote:
Dan sowieso iddquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Vanaf wanneer wordt het makkelijker? Ik denk als ze echt een jaar of wat het huis uit zijn en op eigen benen staan. (Daar reken ik 'op kamers' dus niet onder.)![]()
En dat bedoel ik niet lollig of flauw.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het ook niet moeten schrijven, want het ging meteen mis gisteren en vandaag. Ze is vandaag uit woede over mij naar mijn ouders gegaan om haar hart te luchten, vrees ik. Ik heb haar de hele dag nog niet gezien. Ik weet niet eens waarom ze nou zo boos op me is.
Ach, ik ben als 12-jarige ook wel eens met een kwaaie kop in een sneeuwbui naar mijn opa gefietst (30 km verderop), en daar werd uiteraard meteen mijn vader gebeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het ook niet moeten schrijven, want het ging meteen mis gisteren en vandaag. Ze is vandaag uit woede over mij naar mijn ouders gegaan om haar hart te luchten, vrees ik. Ik heb haar de hele dag nog niet gezien. Ik weet niet eens waarom ze nou zo boos op me is.
je delete volgens mij heel veel. Ik vind de 2 jaar ik ga op de grond liggen gillen in de winkel fase ook niet zo'n succes. Niet dat ik daarvan onder de indruk was maar toch...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:12 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het 'hoe overtuig ik ze dat huiswerk een betere tijdsbesteding is dan Netflix' ook best een behoorlijk uitdaging waar ik wel slapeloze nachten van heb![]()
vooralsnog denk ik dat ik nu zeg 'tussen de 0 en 6 jaar' als makkelijkste leeftijdMaar dat komt misschien ook wel omdat dat al een tijd geleden is
O ja, die peuterpubertijd..quote:Op zondag 28 oktober 2018 07:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
je delete volgens mij heel veel. Ik vind de 2 jaar ik ga op de grond liggen gillen in de winkel fase ook niet zo'n succes. Niet dat ik daarvan onder de indruk was maar toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |