lekker ja begin is wel tutorial is ook wel nodig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja snap ik haha speelt het lekker weg?
Ik vind em minder dan de fysieke map van rdr1..quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 01:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wel een vette map bij de fysieke versie.
Klopt, ik heb rdr1 er zojuist ook bij gepakt en het viel me ook op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 01:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind em minder dan de fysieke map van rdr1..
minder groot en geen boekje
Weet niet eens meer hoe de map eruit zietquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 02:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Klopt, ik heb rdr1 er zojuist ook bij gepakt en het viel me ook op.
quote:
eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]Ennio Morricone & Sergio Leone
Wat een goden zijn deze mannen. Ware meesters als het op beeld/geluid aankomt met als absoluut hoogtepunt natuurlijk de finale van Once upon a time in the West
Zou wel prachtig zijn geweest als Ennio Morricone de muziek had kunnen schrijven voor RDR2quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]Ennio Morricone & Sergio Leone
Wat een goden zijn deze mannen. Ware meesters als het op beeld/geluid aankomt met als absoluut hoogtepunt natuurlijk de finale van Once upon a time in the West
De sfeer en de muziek zijn ook heerlijk en passen prima bij het trage tempo van de game.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:32 schreef Black-Hole het volgende:
Vannacht twee en half uur gespeeld en het eerste chapter doorlopen. Wat een heerlijke game, lekker langzaam tempo, veel dialogen tussen alle leden van de gang en de graphics zijn ongekend mooi.
Echt genoten van de sfeer en de setting. Ik ga hier uitgebreid de tijd voor nemen en alles rustig ontdekken.
Laten we ook de muziek niet vergeten inderdaad, vond sowieso ook het reguliere geluid heel goed gedaan. Zit vol met kleine details allemaal, eigenlijk op elk vlak wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:26 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De sfeer en de muziek zijn ook heerlijk en passen prima bij het trage tempo van de game.
Zo in de sneeuw horen die ballen kleiner te zijn hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Laten we ook de muziek niet vergeten inderdaad, vond sowieso ook het reguliere geluid heel goed gedaan. Zit vol met kleine details allemaal, eigenlijk op elk vlak wel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Laten we ook de muziek niet vergeten inderdaad, vond sowieso ook het reguliere geluid heel goed gedaan. Zit vol met kleine details allemaal, eigenlijk op elk vlak wel.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |