klaarquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een goaltje van ChuckyGod hopelijk
op dit niveau ben je achterin gewoon een maat te klein.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:06 schreef TehRocks het volgende:
Ze kunnen er bij ons achter echt vrij weinig van.
2 of 3 maten.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dit niveau ben je achterin gewoon een maat te klein.
had je anders verwacht met drie topclubs erbij?quote:
Ik snap niet dat Van Bommel totaal niet ingrijptquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:29 schreef TehRocks het volgende:
Hendrix misstaat hier nog meer dan Luuk de Jong. Gadverdamme wat een verschrikkelijke kutvoetballer is het af en toe
Wat moet ie doen dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Van Bommel totaal niet ingrijpt
lijkt me beter dan de wissel die nu plaatsvindtquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Guti voor Hendrix, meer voetbal op het middenveld
Dat klopt. Deze clubs zijn overigens wel heel wat stappen verder dan Ajax en PSV, kun je nagaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dus volgens jou stellen United, Totenham, Dortmund en Inter ook geen klote voor? Want voor die clubs is de CL finale ook compleet ondenkbaar.
Ook het enige puntje dat je pakt in deze poule denk ik. Of Barca moet 2x van Inter winnen en een B-elftal sturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:51 schreef Scarface88 het volgende:
Prima uitslag. Hoogst haalbare en van die hatelijke 0 af.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:51 schreef Scarface88 het volgende:
Prima uitslag. Hoogst haalbare en van die hatelijke 0 af.
Beetje makkelijk ditquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:19 schreef Dejannn het volgende:
Het valt me wel op dat PSV vrij weinig anders kan dan leunen op de counter, iets van intentie om zelf de bal te hebben of echt er iets van te maken is er niet. Zodra men niet meer kan terugvallen op de snelheid voorin is direct de hele angel uit het spel. Dit terwijl je toch zou zeggen dat je in tegenstelling met de Eredivisie in deze CL groep weinig te verliezen hebt, helemaal thuis. Een ploeg die zoveel beter is kwalitatief constant maar aan de bal laten is vragen om problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |