abonnement Unibet Coolblue
pi_182709351
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe is het met ONS Bergwijntje?
vermoedelijk gewoon spelen.

Wat hebben we eigenlijk nog aan aanvallers buiten Malen die eerste elftalwaardig zijn?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182709360
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

vermoedelijk gewoon spelen.

Wat hebben we eigenlijk nog aan aanvallers buiten Malen die eerste elftalwaardig zijn?
Niks. Mauro zou daar kunnen spelen en een stukje daarachter komt denk ik Gakpo.
pi_182709372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Niks. Mauro zou daar kunnen spelen en een stukje daarachter komt denk ik Gakpo.
Niks dus idd :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182709513
Succes vandaag aan mijn vrienden Lange_Lans en DP.
pi_182709893
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
Succes vandaag aan mijn vrienden Lange_Lans en DP.
Wees vanavond aanwezig
pi_182709971
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:21 schreef nickhguitar het volgende:
Waarom moeten mensen hier zo krampachtig de prestaties van Ajax onderuit schoffelen :') Hoe mooi is het dat je sinds lange tijd weer kunt stellen dat we in Nederland 2 ploegen hebben die gewoon heel sterk zijn. Tuurlijk, er zit absoluut verschil in de loting. Maar als je tegen Bayern, AEK en Benfica speelt en het eindeffect 7 punten is dan heb je het gewoon heel goed gedaan. Ik ben ervan overtuigd dat PSV in de poule van Ajax ook betere prestaties had kunnen halen dan in deze poule, maar laten we blij zijn dat er in ieder geval 1 ploeg is die dit jaar punten haalt. Dit seizoen is dat Ajax. In een andere seizoen met een andere loting kan het zomaar weer andersom zijn.
Dit. Voor PSV is de loting wat ongunstig uitgevallen. Ik hoop dat het vanavond meezit. Tegen Inter zat het echt tegen. Een gelijk spel was daar verdiend geweest.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:55:12 #32
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_182710344
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De Jongs specifieke kwaliteiten zie ik inderdaad vanavond minder tot zijn recht komen.
Lekker de kopduels aangaan met Sanchez :X

Maar ik vermoed dat hij gewoon speelt vanavond ja. Van Bommel houdt nogal strict vast aan zijn basis 11.
pi_182710412
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:55 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Lekker de kopduels aangaan met Sanchez :X

Maar ik vermoed dat hij gewoon speelt vanavond ja. Van Bommel houdt nogal strict vast aan zijn basis 11.
Ik snap dat je de verdediging en middenveld gewoon zo laat staan, maar ik zou in het geval van Luuk toch echt Malen daar neerzetten en Luuk eventueel laten invallen als het pompen of verzuipen wordt.
pi_182710728
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niks dus idd :P
Gakpo niks mis mee als back-up toch en eventueel Piroe al is dat meer een spits.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_182712043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:12 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Gakpo niks mis mee als back-up toch en eventueel Piroe al is dat meer een spits.
Beetje licht alleen he.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182712645
quote:
PSV verhaalt boete van 15.000 euro op toeschouwers die met drinken gooiden

PSV heeft van de UEFA een boete van 15.000 euro gekregen omdat supporters tijdens het duel met Internazionale plastic bekers met drinken op het veld hebben gegooid.
Rik Elfrink 23-10-18, 20:34 Laatste update: 20:37

De betrokkenen zijn inmiddels geïdentificeerd en PSV heeft zeven stadionverboden opgelegd.

PSV-directeur Toon Gerbrands baalt van de boete en laat weten dat PSV gaat proberen de sanctie te verhalen op de gooiers. ,,We krijgen steeds vaker toestemming om alcohol te schenken tijdens wedstrijden en hebben in het Philips Stadion internationaal een geweldige reputatie. Dit soort dingen past daar niet bij”, zo stelt hij op psv.nl.
Zou mooi zijn als dat op die klaplopers verhaald kan worden. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182713516
Het worden wel steeds meer dorpsidioten in dit topic.
pi_182713820
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als dat op die klaplopers verhaald kan worden. _O_
:') wooooow een plastic bekertje op het veld zeg. Nou nou nou. En vervolgens verdwijnen die 15.000 euro in de zakken van die klaplopers van de UEFA die er een paar lekkere hoertjes van laten komen. UEFA MAFIA.
U MAD?
pi_182713950
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:') wooooow een plastic bekertje op het veld zeg. Nou nou nou. En vervolgens verdwijnen die 15.000 euro in de zakken van die klaplopers van de UEFA die er een paar lekkere hoertjes van laten komen. UEFA MAFIA.
:') . Spelers van de tegenstander bekogelen met volle bekers bier. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182713973
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

:') . Spelers van de tegenstander bekogelen met volle bekers bier. :')
Nou wat erg. Vroeger vlogen er ijzeren staven (de Meer, Ajax). En ik heb geen volle bekers zien vliegen of heb je ingezoomd?
U MAD?
pi_182714016
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nou wat erg. Vroeger vlogen er ijzeren staven (de Meer, Ajax). En ik heb geen volle bekers zien vliegen of heb je ingezoomd?
Beter kijken. Met een leeg plastic bekertje kan je ook niet bepaald smijten hè? Dat dwarrelt wat en komt een meter verderop neer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182714043
Bovendien moet je bier drinken en er niet mee smijten, als je het vies vindt gewoon een watertje bestellen toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182714230
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Beter kijken. Met een leeg plastic bekertje kan je ook niet bepaald smijten hè? Dat dwarrelt wat en komt een meter verderop neer.
Nee, maar met een bodempje erin wel. Kwestie van goed slingeren.
U MAD?
pi_182714256
Wangedrag proberen goed te praten door te gaan discussiëren over de exacte hoeveelheid bier in een beker :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 15:20:56 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182714259
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wangedrag proberen goed te praten door te gaan discussiëren over de exacte hoeveelheid bier in een beker :')
:D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182714475
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bovendien moet je bier drinken en er niet mee smijten, als je het vies vindt gewoon een watertje bestellen toch.
Snap het ook best wel met al die Bavaria.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182714635
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Snap het ook best wel met al die Bavaria.
Gewoon doorzuipen, maakt de smaak niet veel meer uit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182714666
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gewoon doorzuipen, maakt de smaak niet veel meer uit.
Laatste keer dat ik thuisvak Arena zat schonken ze nog gewoon Jupiler _O_

AjaxGoden _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182714688
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:') wooooow een plastic bekertje op het veld zeg. Nou nou nou. En vervolgens verdwijnen die 15.000 euro in de zakken van die klaplopers van de UEFA die er een paar lekkere hoertjes van laten komen. UEFA MAFIA.
Ik kan schuimbekkende PSV-hooligans echt niet tolereren. De UEFA heeft jullie werkelijk wanstaltige achterban geheel terecht op hun plek gewezen. De boete had van mij wel 1,5 miljoen euro mogen zijn.
pi_182714720
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik kan schuimbekkende PSV-hooligans echt niet tolereren. De UEFA heeft jullie werkelijk wanstaltige achterban geheel terecht op hun plek gewezen. De boete had van mij wel 1,5 miljoen euro mogen zijn.
Niet gelezen.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')