Eerder was er nu al een topic doorheen. Voorpret en alles.quote:Op vrijdag 9 november 2018 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja het is echt heel rustig he vergeleken met een aantal jaar geleden..
Echt he.. ik mis die tijd welquote:Op vrijdag 9 november 2018 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerder was er nu al een topic doorheen. Voorpret en alles.
Hij komt me wel bekend voorquote:Op vrijdag 9 november 2018 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
hij deed toch aan idols mee? deze ruben
Ja, zie je? Ik zat al te denken of ik hem ergens van kendequote:Op vrijdag 9 november 2018 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
hij deed toch aan idols mee? deze ruben
Dit is de tweedequote:Op vrijdag 9 november 2018 20:43 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik heb er 1 gemist, of was dit al de 2e?
WAAAAAAAAAAAAAAT? Waar en wanneer? Daar moet ik heen! Paar jaar geleden waren ze in Amsterdam, ben daar toen ook geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2018 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze komen naar nederland binnenkort
Oh ik zie het.quote:Op vrijdag 9 november 2018 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze komen naar nederland binnenkort
https://www.nu.nl/muziek/(...)cert-in-tilburg.htmlquote:Op vrijdag 9 november 2018 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAT? Waar en wanneer? Daar moet ik heen! Paar jaar geleden waren ze in Amsterdam, ben daar toen ook geweest.
Ja zie het ook net.quote:Op vrijdag 9 november 2018 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zie het.
Tilburg sla ik over. Te ver. Te klein
Ja echt hoor! Hoewel, stel ik zou meedoenquote:Op vrijdag 9 november 2018 20:59 schreef Nexum het volgende:
Anouk, altijd de beste keuze. Iedereen zou voor Anouk moeten kiezen.
Ik ook denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt hoor! Hoewel, stel ik zou meedoenen iedereen draait, dan zou ik denk ik voor Waylon gaan
Waylon en Anouk zouden de beste keuze zijn, die weten hoe ze iemand het beste kritiek kunnen geven.quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt hoor! Hoewel, stel ik zou meedoenen iedereen draait, dan zou ik denk ik voor Waylon gaan
Dat ja. En ik denk dat je het meeste kan leren van Anouk en Waylon omdat zij echt kunnen zingen en die andere 2 niet.quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:02 schreef Nexum het volgende:
[..]
Waylon en Anouk zouden de beste keuze zijn, die weten hoe ze iemand het beste kritiek kunnen geven.
Jorrik en Ali zijn veels te pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |