Genieten is dat hey! Hoeveel moet je er nog uit nu in de nacht?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn dochter sloeg een voeding over vannacht.
Je zal maar zo'n ultiem gefrustreerde PSV supporter zijn dat je een Excelsheet bijhoudt van mensen die je wil bannen, mocht je ooit admin worden op dit forum.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Excel sheet met mensen die ik potentieel wil bannen
Je verkloot het weerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n ultiem gefrustreerde PSV supporter zijn dat je een Excelsheet bijhoudt van mensen die je wil bannen, mocht je ooit admin worden op dit forum.
Wow.
Ik snuif tegenwoordig alleen nog maar nutrillon.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:59 schreef Elan het volgende:
HMF die over babyvoeding praat.
Wat is dit man
Waarom post je dit hier?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n ultiem gefrustreerde PSV supporter zijn dat je een Excelsheet bijhoudt van mensen die je wil bannen, mocht je ooit admin worden op dit forum.
Wow.
Het was een grapje maat.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wow.
Afgelopen nacht was het: 21.00 - 2.15 - 7.00quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Genieten is dat hey! Hoeveel moet je er nog uit nu in de nacht?
Stop maar met deze debiele act.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snuif tegenwoordig alleen nog maar nutrillon.
Dat, en jojoortje is een schatje.
oh je wilde ajax topic hier crossposten?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel? Ik kom hoger op Nick z'n lijstje?
Wat doet dit hier?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wow.
Haxball in de rustquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMFgod vanavond ook PSV kijken?
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snuif tegenwoordig alleen nog maar nutrillon.
Dat, en jojoortje is een schatje.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:03 schreef Saind het volgende:
[..]
moedig hem eens niet zo aan
of crosspost in oud
Ja tuurlijk.quote:
Ik doe mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hihihoho.
MAAR DAN NU:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |