dit is de rating van whoscoredquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar nog wel iemand die nog gewoon een goed niveau heeft gehaald.
Nu is dat opzich ook wel bij een Ziyech en Tadic maar daar verwacht je toch meer van in zo'n wedstrijd, maar goed ook voor hun lastig want veel dubbele dekking ook vaak.
Dit is wel briljant samengevat. Desalniettemin, Schöne op de bank in dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne zijn seizoenen altijd hetzelfde, in het begin gaat hij banken en dan komt hij langzaam weer in de basis. Dan doet hij het een paar wedstrijden leuk en scoort hij een mooie afstandspegel en gaan we blij doen dat hij een waardevolle speler is, en daarna komen in dit soort potjes zijn gebrek aan handelingssnelheid voorbij en willen we hem er weer uit.
Ik heb je gemist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb je gemist!Ben even de stad in gegaan. Misschien dat ik morgen nog even los ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hou ik je aan, anders is het immers geen echte ontgroening of wel??quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben even de stad in gegaan. Misschien dat ik morgen nog even los ga.
Vijf jaar helemaal nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:23 schreef Yreal het volgende:
Gelukkig doet Feyenoord vast weer mee voor de beker dit jaar
Wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:26 schreef JanCees het volgende:
Mazraoui krijgt +1 voor z'n doelpunt?
quote:
Benfica fans zijn smerig mad op die trainer.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 01:00 schreef Heeinz het volgende:
Ik was vooral in de eerste helft toch wel onder de indruk van Benfica, tering die gasten kunnen wel ballen
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 01:03 schreef kurk_droog het volgende:
Kut ten tag, wat een Mongool joh. Neres had vanaf minuut 1 maar anders in de 2e helft al veel eerder gebracht moeten worden.is die kale jaloers op het wijf van neres of wtf...
Jaloezie is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 01:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gefeliciteerd met de zege, ik ben flink jaloers hoor
Waarom?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica fans zijn smerig mad op die trainer.
Dezelfde kritieken als wij op Ten Hag hebben, te snel genoegen nemen met een gelijkspel en te laat wisselen. Al komt het bij hun ook over een langere periode en vinden ze dat Benfica kutvoetbal speeltquote:
1,57 v 0,73 qua xG. Op naar de finale!!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dezelfde kritieken als wij op Ten Hag hebben, te snel genoegen nemen met een gelijkspel en te laat wisselen. Al komt het bij hun ook over een langere periode en vinden ze dat Benfica kutvoetbal speelt.
Oké, heb de wedstrijd behalve de laatste 20 minuten helaas maar zijdelings kunnen bekijken. Zou in dit soort wedstrijden eerder met tadic in de spits spelen en Neres aan de zijkant. Duurde wel erg lang voor Neres erin kwam terwijl Dolberg imo geen geweldige wedstrijd speelde.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dezelfde kritieken als wij op Ten Hag hebben, te snel genoegen nemen met een gelijkspel en te laat wisselen. Al komt het bij hun ook over een langere periode en vinden ze dat Benfica kutvoetbal speelt.
Oh dus toch wel terecht.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 01:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
1,57 v 0,73 qua xG. Op naar de finale!!!!!
Neres wel gewoon zondag in de basis, anders is het ook maar sneu.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 01:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oké, heb de wedstrijd behalve de laatste 20 minuten helaas maar zijdelings kunnen bekijken. Zou in dit soort wedstrijden eerder met tadic in de spits spelen en Neres aan de zijkant. Duurde wel erg lang voor Neres erin kwam terwijl Dolberg imo geen geweldige wedstrijd speelde.
Ik vind hem gevaarlijker op linksvoor dan Tadic. Of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres wel gewoon zondag in de basis, anders is het ook maar sneu.
De kans voor Dolberg, de kans vlak voor rust uit die corner, de kans voor Donny.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |