benfica staat echt goed. al in de opbouw heb ik de verdediging 100 keer met hun handen staan zwaaien omdat blind of de ligt de bal niet kwijt konden. voorin moet je ook maar hebben van tweede ballenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ajax is veel te opvliegerig. En ze missen diepgang (lol).
Dat morgenochtend alleen nog die gele M overeind staat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
We kunnen enkel hopen dat de Portugese fans dan in ieder geval de binnenstad afbreken.
'quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
He ben je nou opeens weer zwart of lijkt dat maar zo?
Dat snap ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'
Kon het gepest van onlo nu al niet meer aan.
Dit betwijfel ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze zijn pas over een aantal uur in Lissabon hoor.
Walgelijk hè.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'
ajax ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:41 schreef Adames het volgende:
heerenveen, az en roda jc konden niet winnen van benfica
het is wat
Ontgroening overleefd iigquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'
Daar zit geen logica achter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt gewoon niet hoe hij ooit de kans heeft gekregen zich voort te planten.
GHB does the trick blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt gewoon niet hoe hij ooit de kans heeft gekregen zich voort te planten.
Karina dit had je niet moeten zeggen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ontgroening overleefd iigIk heb er nooit een gehad toen volgens mij, 3 topics en het was klaar
Waar was dat ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ontgroening overleefd iigIk heb er nooit een gehad toen volgens mij, 3 topics en het was klaar
Ze kunnen het moeilijk nu pas doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Karina dit had je niet moeten zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |