Dan is het bullshit.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee nog. Vroeg of ie facebook had of iets.
Komt ie terug met "wil je afspreken of niet"
Gewoon doenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie.. wij mannen zijn heel helder..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Red fucking flag hahahaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
is impulsief fout?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:51 schreef Horney_Joe het volgende:
Wat een bizarre redenatie om je eigen impulsieve bui goed te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook, lache man. Totdat ze geld gaan vragen voro seksquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef Allures het volgende:
Ik like ook wel eens als ik denk catfishis grappig
Afdingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook, lache man. Totdat ze geld gaan vragen voro seks
Heb ik best een breezer of bigmac voor overquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook, lache man. Totdat ze geld gaan vragen voro seks
Ik kan me nu nog weinig voorstellen van meerdere mensen tegelijk daten. Best een redelijke kans dat het vroeg of laat eens gebeurd maar lijkt me ergens vreemd om zo mensen met elkaar te vergelijken, zeker als je meerdere mensen hebt waar je mee klikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef quickstepster het volgende:
Nou, tweede date met IT-er is gepland. Door vakantie pas over twee weken helaas. Ondertussen wel een leuke match op Tinder, ben benieuwd! Kijken of ik meer dan alleen rampen uit die app kan halen![]()
Metalhead word niks meer, alleen vriendschappelijk. En oppernerd doet nog steeds weinig, dus daar zit denk ik niks meer in...
Speltip 1: Spreid je winkansenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me nu nog weinig voorstellen van meerdere mensen tegelijk daten. Best een redelijke kans dat het vroeg of laat eens gebeurd maar lijkt me ergens vreemd om zo mensen met elkaar te vergelijken, zeker als je meerdere mensen hebt waar je mee klikt.
Kan prima toch, hoeft niet altijd direct neuken of een relatie te zijn. Buiten dat, kan altijd nog iets groeien.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke match op Tinder, zoekt ze alleen vriendschap.. En het dan raar vinden dat mannen afhaken..
Heb nog niet in die situatie gezeten, als het iets serieuzer gaat worden ben ik volgens mij niet de persoon om iemand aan het lijntje te houden/in de wacht te zetten. We gaan het meemaken.quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog niet in die situatie gezeten, als het iets serieuzer gaat worden ben ik volgens mij niet de persoon om iemand aan het lijntje te houden/in de wacht te zetten. We gaan het meemaken.
Bij mij eindigt dat meestal in heel veel fwb's.. Ook leuk.. Maar niet wat ik uiteindelijk wil..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |