Heb je niks aan met zijn wielrennen (Wel diep respect dat hij het doet verder)quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier![]()
oh wacht ander forum.
2 kapsalons naar binnen werken schijnt goed te helpen hiervoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ben ik wel voorzichtig aan het kweken.
Wat een walgelijke Feyenoordmentaliteit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het zien. Hoewel voetbal vanzelfsprekend bijzaak is
Kapsalon al bijna een jaar niet gegeten, misschien dat ik er binnenkort weer eens aan ga, maar de laatste keer heb ik 2 dagen boven het toilet gehangen terwijl ik tentamen hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
2 kapsalons naar binnen werken schijnt goed te helpen hiervoor.
Gewoon een dönerboxje halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kapsalon al bijna een jaar niet gegeten, misschien dat ik er binnenkort weer eens aan ga, maar de laatste keer heb ik 2 dagen boven het toilet gehangen terwijl ik tentamen had
Met 2-0 gaan WIJ winnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gaan we winnen jr? GAAN WE WINNEN? ZEG HET MIJ
Ajax staat bovenaan ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:30 schreef KingRoland het volgende:
LETS GO AJAX LETS GO AJAX
AJAX AMSTERDAM!
DE BESTE VAN NEDERLAND JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Patatjes*quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo'n dag dat je alleen maar van die kleine frietjes hebt...
Dat snap ik nooit. Wie niet springt die is een jood, maar ze springen allemaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |